Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Få folk på Tinder med selvrespekten i behold, om jeg skal være helt ærlig. @Cou10nho - Starter fra og med neste uke! Må iallefall klare 5 dager før jeg gir opp. Ikke neste uke; imorgen! Hæææ! Okei da, deal! Det er gode greier, din krapyl, you're on! 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 På forumet er man forumnavnet, ikke noe annet. Hvor man bor er også helt irrelevant. Ikke når man møtes for å ha forumtreff/orgier. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Har lyst til å bytte nick snart. Er det bare å sende en mld til admin? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Har lyst til å bytte nick snart. Er det bare å sende en mld til admin? Du kan vel gjøre det selv hver 6 mnd. Kontrollpanel: Endre visningsnavn. Endret 4. februar 2016 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Man kan bytte nick så mange ganger man vil om man gjør det et annet sted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Man kan bytte nick så mange ganger man vil om man gjør det et annet sted. Takk for at du minnet meg på det. Har tenkt på å nevne det hullet for admins. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Svette masser, svette masser, jeg vil se glede, ikke slappe madrasser. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Idag er jeg mamma til en 6 åring. Helt sinnsykt hvor gammel jeg er blitt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Idag er jeg mamma til en 6 åring. Helt sinnsykt hvor gammel jeg er blitt Gamlemor! Edit: Tenk at du potensielt kan være bestemor om 10 år. Heh. Endret 5. februar 2016 av j-- Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Da hadde jeg faktisk følt meg ung, så håper det skjer.. Neida, joda, neida. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Besvimte plutselig på tbanen i går. Sto oppreist og var litt kvalm, 20 sek etterpå falt jeg ned og alt fada ut, våkna igjen og kunne så vidt skimte en dame som prøvde å få liv igjen i meg. Før noen spør, ja jeg spiser og drikker nok, får i meg det jeg trenger. Endret 5. februar 2016 av BananLaks Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Helg<3 Jorn ass, så jævla kjipt. 3/10 What the...? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Yes. Jørn Lande lizzåm.Fikk melding på messenger på telefonen i dag, med haugevis av smileys. Sånn, overflod. Hele programmet hang seg, og jeg kunne ikke chatte på facebook før jeg kom hjem fra jobb. Makan til opplegg. Og ja, prøvde restart. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Besvimte plutselig på tbanen i går. Sto oppreist og var litt kvalm, 20 sek etterpå falt jeg ned og alt fada ut, våkna igjen og kunne så vidt skimte en dame som prøvde å få liv igjen i meg. Før noen spør, ja jeg spiser og drikker nok, får i meg det jeg trenger. Har opplevd noen sånne. Det kar skjedd etter litt lengre sykdom, men også uten forklarling. besvimte plutselig på kjøkkenet for en noen år siden. Ringte legen og spurte, og han sa det er sånt som skjer av og til. Men hvis det skjer igjen snart burde man gi beskjed. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Besvimte plutselig på tbanen i går. Sto oppreist og var litt kvalm, 20 sek etterpå falt jeg ned og alt fada ut, våkna igjen og kunne så vidt skimte en dame som prøvde å få liv igjen i meg. Før noen spør, ja jeg spiser og drikker nok, får i meg det jeg trenger. Sikkert en hjernesvulst. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Meld fra til Facebook om at for mange smileys kuker appen deres. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Yes. Jørn Lande lizzåm. Fikk melding på messenger på telefonen i dag, med haugevis av smileys. Sånn, overflod. Hele programmet hang seg, og jeg kunne ikke chatte på facebook før jeg kom hjem fra jobb. Makan til opplegg. Og ja, prøvde restart. Er ikke det like greit da? Siden du var på JOBB? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Du vet like godt som meg at jeg har masse tid til å chatte og styre med ting når jeg er på jobb. I dag derimot. Herregud. Så kjedelig Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ja, du er flink til å styre på med ting mens du får betalt altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå