Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Har endelig fått meg ny mus Huff.. Sliter bare mer og mer med å stå opp om morran. Idag slumra jeg fra 0500 til ca 0550. Må begynne å legge meg tidligere, men er så dårlig på å komme meg i seng - blir alltid til at jeg sumler om kvelden Har akkurat det samme problemet. Jeg var flink en periode da jeg satt vekkerklokka på andre siden av rommet. Stod opp for å slå av alarmen og gikk rett på badet, men den tiden er forbi... Hva fikk deg til å ende den gode rutinen? Har lyst til å gjøre det samme selv, legge tlf på andre siden av rommet.To fordeler med dette:1.Trenger ikke bli fristet til å drive med tlf om natta 2.Må stå opp når klokka ringer om morran Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Skjønner ikke meg ikke på fremmede som trykker liker på profilbildet mitt på facebook. Ikke har vedkommende og jeg noen felles venner heller. Har du for vane å like profilbildet til totalt fremmede? Haha, det har jeg faktisk gjort. Men det er mega sjeldent, det er mindre 10 ganger liksom... Men det er gøy når jeg først gjør det I min bok går ikke "mindre enn 10 ganger" som megasjeldent Ikke på 9 år??? Vært på facebook siden 2007 da! Faen, jeg må få meg et liv! Tja, ja, nei? Jammen glad det er mulig å kombinere å ha facebook, og ha ett liv. Humm humm, lage middag.... Rømmegrøt perhaps? 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Har endelig fått meg ny mus Huff.. Sliter bare mer og mer med å stå opp om morran. Idag slumra jeg fra 0500 til ca 0550. Må begynne å legge meg tidligere, men er så dårlig på å komme meg i seng - blir alltid til at jeg sumler om kvelden Har akkurat det samme problemet. Jeg var flink en periode da jeg satt vekkerklokka på andre siden av rommet. Stod opp for å slå av alarmen og gikk rett på badet, men den tiden er forbi... Hva fikk deg til å ende den gode rutinen? Har lyst til å gjøre det samme selv, legge tlf på andre siden av rommet. To fordeler med dette: 1.Trenger ikke bli fristet til å drive med tlf om natta 2.Må stå opp når klokka ringer om morran Er det lov å si? Jeg vet ikke egentlig, det skeia bare ut... Men ja, det er mange fordeler med det som du sier. Itillegg så rekker du en god frokost og en rolig start på dagen. Endret 4. februar 2016 av Krapylen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Ha et liv utenom facebook? Neh. Hvorfor tror jeg må ha pause? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Har endelig fått meg ny mus Huff.. Sliter bare mer og mer med å stå opp om morran. Idag slumra jeg fra 0500 til ca 0550. Må begynne å legge meg tidligere, men er så dårlig på å komme meg i seng - blir alltid til at jeg sumler om kvelden Har akkurat det samme problemet. Jeg var flink en periode da jeg satt vekkerklokka på andre siden av rommet. Stod opp for å slå av alarmen og gikk rett på badet, men den tiden er forbi... Hva fikk deg til å ende den gode rutinen? Har lyst til å gjøre det samme selv, legge tlf på andre siden av rommet. To fordeler med dette: 1.Trenger ikke bli fristet til å drive med tlf om natta 2.Må stå opp når klokka ringer om morran Er det lov å si? Jeg vet ikke egentlig, det skeia bare ut... Men ja, det er mange fordeler med det som du sier. Itillegg så rekker du en god frokost og en rolig start på dagen. Hehe.. "Alt er lov, men ikke alt gagner." Skjønner det. Skal vi sammen gjøre en innsats og skjerpe oss? Jeg begynner imorgen tidlig; telefonen på andre siden av rommet og vekkerklokka på 0530! Er du med? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Folk på tinder altså... Greit å ikke ha respekt for andre mennesker man ikke kjenner, men hva med selvrespekten? Den er heller ikke så viktig? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Huff da, Overmoden. Hva heter du forresten? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 "ett" er ikke en artikkel. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Vet ikke om det hjelper på feilen men mange "du" i den setningen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Huff da, Overmoden. Hva heter du forresten? Overmoden2.0 heter jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Først sier han at piercingen din er stygg, så vil han vite hva du heter...jaja..syns det er en uting når forumkafeere referer til hverandre med navn istedet for nickname. Ingen andre som skjønner hvem de snakker til. Endret 4. februar 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Huff da, Overmoden. Hva heter du forresten? Overmoden2.0 heter jeg. Åja stemmer det. Jeg gav deg vel litt kritikk tidligere, så du er furten? -Simen Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Få folk på Tinder med selvrespekten i behold, om jeg skal være helt ærlig. @Cou10nho - Starter fra og med neste uke! Må iallefall klare 5 dager før jeg gir opp. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Først sier han at piercingen din er stygg, så vil han vite hva du heter...jaja.. Jeg mente ikke at piercingen hennes var stygg i seg selv, men at jeg ikke synes pene jenter kler sånt i nesa si Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Få folk på Tinder med selvrespekten i behold, om jeg skal være helt ærlig. @Cou10nho - Starter fra og med neste uke! Må iallefall klare 5 dager før jeg gir opp. Ikke neste uke; imorgen! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Bare for at jeg ikke vil skrivet navnet mitt her så betyr det ikke at jeg er furt. Det spiller da vel ingen rolle for deg hva jeg heter? -anonym (selv om navnet mitt er nevnt her før din tid) 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Få folk på Tinder med selvrespekten i behold, om jeg skal være helt ærlig. @Cou10nho - Starter fra og med neste uke! Må iallefall klare 5 dager før jeg gir opp. Ikke neste uke; imorgen! Hæææ! Okei da, deal! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) På forumet er man forumnavnet, ikke noe annet. Hvor man bor er også helt irrelevant. Endret 4. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Unnskyld. Bare føltes litt rart ut å skrive "Huff da, Overmoden." så bare lurte på fornavnet, men samma -Sebastian Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Overmoden2.0 ffs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå