Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Skjønner ikke meg ikke på fremmede som trykker liker på profilbildet mitt på facebook. Ikke har vedkommende og jeg noen felles venner heller. Har du for vane å like profilbildet til totalt fremmede?

Haha, det har jeg faktisk gjort. Men det er mega sjeldent, det er mindre 10 ganger liksom... Men det er gøy når jeg først gjør det :D 

Lenke til kommentar

Skjønner ikke meg ikke på fremmede som trykker liker på profilbildet mitt på facebook. Ikke har vedkommende og jeg noen felles venner heller. Har du for vane å like profilbildet til totalt fremmede?

Haha, det har jeg faktisk gjort. Men det er mega sjeldent, det er mindre 10 ganger liksom... Men det er gøy når jeg først gjør det :D

I min bok går ikke "mindre enn 10 ganger" som megasjeldent :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

I min bok går ikke "mindre enn 10 ganger" som megasjeldent :fun:

Ikke på 9 år??? Vært på facebook siden 2007 da! Faen, jeg må få meg et liv! 

Lenke til kommentar

Huff.. Sliter bare mer og mer med å stå opp om morran. Idag slumra jeg fra 0500 til ca 0550. Må begynne å legge meg tidligere, men er så dårlig på å komme meg i seng - blir alltid til at jeg sumler om kvelden :(

Har akkurat det samme problemet. :hm: Jeg var flink en periode da jeg satt vekkerklokka på andre siden av rommet. Stod opp for å slå av alarmen og gikk rett på badet, men den tiden er forbi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...