€uropa Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Thug life, Terje Grøndal. (Ikke mitt skjermbilde.) Endret 4. februar 2016 av Zarac Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Det stod en Canal Digital selger på den lokale Spar butikken igår. Han var ganske intens.. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Huff.. Sliter bare mer og mer med å stå opp om morran. Idag slumra jeg fra 0500 til ca 0550. Må begynne å legge meg tidligere, men er så dårlig på å komme meg i seng - blir alltid til at jeg sumler om kvelden Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Det stod en Canal Digital selger på den lokale Spar butikken igår. Han var ganske intens.. Hva lurte han på? Om folk vil ha TV-pakke uten Discovery? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Da er jeg på vei til timen! Utrolig kaldt i dag. I går var det for varmt til hva jeg hadde på meg, i dag er det omvendt. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Da er jeg på vei til timen! Utrolig kaldt i dag. I går var det for varmt til hva jeg hadde på meg, i dag er det omvendt. Leste 'Simen' her jeg. Er visst innbilsk jeg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Da er jeg på vei til timen! Utrolig kaldt i dag. I går var det for varmt til hva jeg hadde på meg, i dag er det omvendt. Leste 'Simen' her jeg. Er visst innbilsk jeg Heh. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hva lurte han på? Om folk vil ha TV-pakke uten Discovery? Basically, ja. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Kanskje han liker utfordringer. Så flere slitne mannfolk på vei mot trygdeboligene sine med GET-pakke under armen i går, forresten! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Montere tredemølle. Noe herk å slepe en 113kg tung pakke inn i huset. Alene . Gidder ikke monter alikevel, går ut og leker i snøen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Skjønner ikke meg ikke på fremmede som trykker liker på profilbildet mitt på facebook. Ikke har vedkommende og jeg noen felles venner heller. Har du for vane å like profilbildet til totalt fremmede? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Det er vel den der ringen... Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Er den så sexy at fremmede bare må like bilde? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Litt i grenseland mellom beundring og stalking. Ikke sett Politiet på saken helt enda. Se om det eskalerer først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Skål da dere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg har meg facebook pause, så da måtte jeg komme innom her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Skjønner ikke meg ikke på fremmede som trykker liker på profilbildet mitt på facebook. Ikke har vedkommende og jeg noen felles venner heller. Har du for vane å like profilbildet til totalt fremmede? Haha, det har jeg faktisk gjort. Men det er mega sjeldent, det er mindre 10 ganger liksom... Men det er gøy når jeg først gjør det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Skjønner ikke meg ikke på fremmede som trykker liker på profilbildet mitt på facebook. Ikke har vedkommende og jeg noen felles venner heller. Har du for vane å like profilbildet til totalt fremmede? Haha, det har jeg faktisk gjort. Men det er mega sjeldent, det er mindre 10 ganger liksom... Men det er gøy når jeg først gjør det I min bok går ikke "mindre enn 10 ganger" som megasjeldent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Skjønner ikke meg ikke på fremmede som trykker liker på profilbildet mitt på facebook. Ikke har vedkommende og jeg noen felles venner heller. Har du for vane å like profilbildet til totalt fremmede? Haha, det har jeg faktisk gjort. Men det er mega sjeldent, det er mindre 10 ganger liksom... Men det er gøy når jeg først gjør det I min bok går ikke "mindre enn 10 ganger" som megasjeldent Ikke på 9 år??? Vært på facebook siden 2007 da! Faen, jeg må få meg et liv! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Huff.. Sliter bare mer og mer med å stå opp om morran. Idag slumra jeg fra 0500 til ca 0550. Må begynne å legge meg tidligere, men er så dårlig på å komme meg i seng - blir alltid til at jeg sumler om kvelden Har akkurat det samme problemet. Jeg var flink en periode da jeg satt vekkerklokka på andre siden av rommet. Stod opp for å slå av alarmen og gikk rett på badet, men den tiden er forbi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå