L4r5 Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Og hvorfor i helvete er du ikke der enda? Høres ut som himmelen!Leste du ikke hva han sa? Det nytter ikke uansett hvor bra alt annet er når kjøkkenet faller fra hverandre. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Når får vi mulighet til å bli moderator for en dag? pliz? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg hører Jarmo er glad i cognac. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Når får vi mulighet til å bli moderator for en dag? pliz? Man må vel være kjæreste med en som er moderator fra før av, etter tidligere erfaringer her. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Grandiosa etter fotballtrening? Hmm.. Ikke bra egentlig, men er jo så digg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Er da for faen meg ikke digg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Det høres ut som en beskrivelse av festen i narkoreiret i Døden på Oslo S, når de leter etter Filla. Minus jenta som sitter og griner på et rom. Endret 3. februar 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Grandiosa etter fotballtrening? Hmm.. Ikke bra egentlig, men er jo så digg En oppgradert grandis kan gå til nød. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Har drukket nesten 5 liter pepsi max i dag. Blir faktisk litt småbrisen av den.5 liter på en dag? Det er da fullt mulig det. Folk skryter jo av å drikke 10 halvlitere på en kveld på byen stadig.. Andre the Giant skal visst ha drukket 100 flasker øl , hvor mange liter er det lol ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Du og hadde blitt hatefull om du fikk en sånn derre lapp. Ante Valente : Neida , neida , neida ! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Er da for faen meg ikke digg! Jo det er det! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Alt normalt her også. Alt normalt her. Er noe veldig galt her ihvertfall. Noen må avlytte nettverkstrafikken min. Muligens står livet mitt på spill. Burde jeg rømme landet? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Hull i sokken :/ Endret 3. februar 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hull i sokken :/ Du får være glad for at du fant det ut nå. Normalt sett finner jeg ut sånt når jeg er på jobb, og går i sokkelesten. Ja, jeg går i sokkelesten på jobb :] Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hull i sokken :/ Du får være glad for at du fant det ut nå. Normalt sett finner jeg ut sånt når jeg er på jobb, og går i sokkelesten. Ja, jeg går i sokkelesten på jobb :] Har faktisk 3 små hull i sokken, må være en spiker i en golvliste et sted. Går så mye jeg kan i sokker blant folk, barbent hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå