Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Dette er dømt til å bli nok en fantastisk dag. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Dette er dømt til å bli nok en fantastisk dag.Den er sånn ca. så bra du gjør den. Her er det litt for lite søvn, litt for mye som skulle vært gjort på jobb, og alt for sulten. Men ellers bra Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Dette er dømt til å bli nok en fantastisk dag. Snø? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Tomt for brød + dama har kortet = stekte poteter til lunsj. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Tomt for brød + dama har kortet = stekte poteter til lunsj. Varm mat er vel vanlig i andre land. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Vanlig her og. "Fremoverlent salgstalent søkes". Personlig hater jeg mennesker som lener seg frem mot meg som et ledd i salgsteknikken sin, men kanskje det ikke er det de mener? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Nei, de mener at man tar eget initiativ og er motivert. Fremoverlent = ønsker fremgang. Endret 3. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Jeg vet det, jeg bare gjorde meg dum. Vinn-vinnscenario hadde vært om disse HR- og rekrutteringsfolka bare hadde tatt salgsjobbene selv. De må jo åpenbart være flinke til å selge inn seg og sine ideer når de til stadighet kommer opp med nye, freshe ord og adjektiver til bruk i stillingsbeskrivelsene sine. Og så hadde vi andre sluppet disse og i stedet fått litt mindre svevende og diffuse beskrivelse av hva stillingene egentlig innebærer. Endret 3. februar 2016 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Har drukket nesten 5 liter pepsi max i dag. Blir faktisk litt småbrisen av den.5 liter på en dag? Det er da fullt mulig det. Folk skryter jo av å drikke 10 halvlitere på en kveld på byen stadig.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Min frokost var en banan og en redbull Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Her var det laks fra gårsdagens middag på rundstykke . Deilig å slappe litt av. Gitt blod i går og det er noe som jeg ikke har vondt av og er til hjelp for de som skulle trenge det . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Og jeg fikk akkurat vite at bedriften skal nedbemanne 10-15 stillinger. Men vi er over 200 her da, så..satser på det går greit. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Er det bare hos meg forumet ser helt ødelagt ut? Var innom her tidligere idag og alt var som normalt. Ser ut som halve CSS-oppsettet er slettet, knapper er borte og alt er supersmått. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Alt normalt her. Sjukmeldt og "mister" eksamen. Kjedeleg med utsatt, men betre enn stryk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Noen som vet hvor man har sånn genser som han på bildet har?Har sett sånn genser flere ganger før og skulle gjerne tenkt meg en. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Bare å gå på H&M eller Cubus ellernoe det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Har måkt snø. Elsker det. Ingen kan stoppe meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Har jobbet. Elsker det. Folk blir så hatefulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå