Llandari Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Prøv å få matforgiftning effekten 10 minutter etter man har spist en grandis. Sannsynligvis pga noe jeg hadde spist dagen før, da det vanligvis tar 1-2 dager før forgiftninga slår inn. Jeg kasta opp store grandis-biter i flere timer. Trodde aldri det skulle bli tomt nedi der. Våte grandis-biter i nesa..ahhh. I følge ei venninne, så er det ikke matforgiftning dersom det tar mer enn 30 minutter fra du spiser til du blir dårlig. I alle fall det hun hadde fått beskjed om av lege da hun ble dårlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Både jeg dama og ungen var skikkelig dårlige for noen uker siden. Tror nok mer du har fått "noe som går nå". Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Pølsa jeg spiste lukta ikke bra, jeg ble dårlig innen kort tid, feber, sinnsyke magekramper, fryser/svetter, oppkast osv. Har hatt omgsnssyken en del ganger, aldri har det vært sånn som dette. Og mtp at jeg spiste den pølsa som funny så tror jeg det er det. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Uansett diagnose vondt er det Endret 2. februar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kanskje best å gå til lege. Det hørtes ikke bra ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Rart det der ja..lille magesekken også tar den timevis å tømme Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Er ikke Zika håper jeg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Er ikke Zika håper jeg? Neppe. "The most common symptoms of Zika are fever, rash, joint pain, or conjunctivitis (red eyes). Other common symptoms include muscle pain and headache." Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg fikk endelig fiksa middag. Satser på at jeg ikke blir dårlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Holder på å laste ned The Martian. Gleder meg til gjensyn. Tar sikkert tre dager eller noe sånt da. Nettet er strupa til 8 megabit eller noe sånt. Var kabelbrudd i går. Det var oppe og gikk igjen etter seks timer, men med begrensa båndbredde. Håper de får fiksa det skikkelig snart. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Sist gang jeg gikk til legen etter råd fra dere så lå jeg på sykehuset i ei uke og jeg fikk blomster fra dere. Sikker på at dere har råd til en bukett til? Endret 2. februar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Slapp av. Det går bra. Jeg var ikke med på kronerullinga. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Er det i det heletatt noen igjen av de som kjøpte blomster til meg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Tror alle har reist videre. Men hvis det er matforgiftning eller omgangssjuke går det bare over av seg selv innen et par dager. Lite vits å dra til lege egentlig. Han sier bare det samme, gå hjem og hvil og drikk vann. Endret 2. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Trist Ja, jeg har ingen planer om å dra til legen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kan prøve å blande ingefærpulver i et glass vann. Det pleier hjelpe når det er sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Rønning og Byes Grandiosa parodisang , knegg knegg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Har drukket nesten 5 liter pepsi max i dag. Blir faktisk litt småbrisen av den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Greit å være overtrett, slik at jeg kan le meg skakk av dette (vel, de 30 første, i alle fall). http://www.boredpanda.com/weirdest-childrens-books/ Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Har drukket nesten 5 liter pepsi max i dag. Blir faktisk litt småbrisen av den. 5 liter på en dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå