Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det provoserer meg også at de ikke spiser gris av den årsaken de gjør.

Du synes ikke det er litt ironisk at en statsråd fra FRP i en høyreregjering står frem og taler svineprodusentenes sak fordi de ikke har like høy etterspørsel som for et par år siden samtidig som de i prinsipprogrammet sitt både taler for religionsfrihet og at "Den frie markedsøkonomien er en vesentlig betingelse for den enkeltes valgfrihet"?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Men han vil ikke betale bompenger eller NRK-lisens.

Det er jeg faktisk 100% enig med han i.

Men antagelig av andre grunner enn han. Jeg mener dette bør finansieres over skatteseddelen. Jeg tror det er større utgifter ved å finansiere det med bompenger og NRK-avgift enn direkte via skatteseddelen.

Lenke til kommentar

Det provoserer meg også at de ikke spiser gris av den årsaken de gjør.

Du synes ikke det er litt ironisk at en statsråd fra FRP i en høyreregjering står frem og taler svineprodusentenes sak fordi de ikke har like høy etterspørsel som for et par år siden samtidig som de i prinsipprogrammet sitt både taler for religionsfrihet og at "Den frie markedsøkonomien er en vesentlig betingelse for den enkeltes valgfrihet"?

Jeg har da ikke lest de artiklene du prater om. At det FrP er selvmotsigende er ikke noe nytt.

Lenke til kommentar

Jeg går mest sannsynlig igjennom en matforgiftning. Skal aldri spise mat igjen. ALDRI!

Prøv å få matforgiftning effekten 10 minutter etter man har spist en grandis. Sannsynligvis pga noe jeg hadde spist dagen før, da det vanligvis tar 1-2 dager før forgiftninga slår inn.

Jeg kasta opp store grandis-biter i flere timer. Trodde aldri det skulle bli tomt nedi der. Våte grandis-biter i nesa..ahhh.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...