Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Spania. H*n har forøvrig også delt en av sine FB-venners innlegg som hyller Listhaug som "den eneste duganes politiker på tinget for tiden". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Aha pensjonist med begge hendene i statskassa mao Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Det provoserer meg også at de ikke spiser gris av den årsaken de gjør. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Aha pensjonist med begge hendene i statskassa mao Men han vil ikke betale bompenger eller NRK-lisens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Bret Hart will get you , cancer ! > : ( Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Det provoserer meg også at de ikke spiser gris av den årsaken de gjør. Du synes ikke det er litt ironisk at en statsråd fra FRP i en høyreregjering står frem og taler svineprodusentenes sak fordi de ikke har like høy etterspørsel som for et par år siden samtidig som de i prinsipprogrammet sitt både taler for religionsfrihet og at "Den frie markedsøkonomien er en vesentlig betingelse for den enkeltes valgfrihet"? Endret 2. februar 2016 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Spania. H*n har forøvrig også delt en av sine FB-venners innlegg som hyller Listhaug som "den eneste duganes politiker på tinget for tiden". Utdanning: Livets harde skole? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Spania. H*n har forøvrig også delt en av sine FB-venners innlegg som hyller Listhaug som "den eneste duganes politiker på tinget for tiden". Utdanning: Livets harde skole? Nei. "Ingen". Han bor jo i Spania, så tviler på livet hans har vært veldig hardt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Men han vil ikke betale bompenger eller NRK-lisens.Det er jeg faktisk 100% enig med han i. Men antagelig av andre grunner enn han. Jeg mener dette bør finansieres over skatteseddelen. Jeg tror det er større utgifter ved å finansiere det med bompenger og NRK-avgift enn direkte via skatteseddelen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Den som hadde orket å lage middag. Føffaen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Den som hadde orket å lage middag. Føffaen. Potetgull er da middag? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Spionerer du på meg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Ja. Plot twist: Jeg er potetgullposen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Du er god å ta på da. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Lagd pannekakerøre jeg. Må bare svelle 20 min til, så blir det middag Ikke det sunneste, men helt okei! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg går mest sannsynlig igjennom en matforgiftning. Skal aldri spise mat igjen. ALDRI! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Det provoserer meg også at de ikke spiser gris av den årsaken de gjør. Du synes ikke det er litt ironisk at en statsråd fra FRP i en høyreregjering står frem og taler svineprodusentenes sak fordi de ikke har like høy etterspørsel som for et par år siden samtidig som de i prinsipprogrammet sitt både taler for religionsfrihet og at "Den frie markedsøkonomien er en vesentlig betingelse for den enkeltes valgfrihet"? Jeg har da ikke lest de artiklene du prater om. At det FrP er selvmotsigende er ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Jeg går mest sannsynlig igjennom en matforgiftning. Skal aldri spise mat igjen. ALDRI! Prøv å få matforgiftning effekten 10 minutter etter man har spist en grandis. Sannsynligvis pga noe jeg hadde spist dagen før, da det vanligvis tar 1-2 dager før forgiftninga slår inn. Jeg kasta opp store grandis-biter i flere timer. Trodde aldri det skulle bli tomt nedi der. Våte grandis-biter i nesa..ahhh. Endret 2. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg begynte på søndag. Er lei nå. Nå er det bare vann jeg spyr, da jeg ikke har spist noe annet. Men den pølsa tok en hel dag å få ut. Utrolig egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå