Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg syns ikke vi skal ha downvote her, det kan såre folk som poster i beste mening, eller gjøre at enkelte blir forfulgt av "haters" som downvoter alt de skriver. Forumet skal ikke være en popularitetskonkurranse. Bare et forum.

Jeg vet av erfaring at slike knapper fort skaper en "negativ heiagjeng" som påberoper seg å vite hva som er kvalitetsinnlegg og downvoter alt annet.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg syns ikke vi skal ha downvote her, det kan såre folk som poster i beste mening, eller gjøre at enkelte blir forfulgt av "haters" som downvoter alt de skriver. Forumet skal ikke være en popularitetskonkurranse. Bare et forum.

Jeg vet av erfaring at slike knapper fort skaper en "negativ heiagjeng" som påberoper seg å vite hva som er kvalitetsinnlegg og downvoter alt annet.

Ja er enig i det. Men sånn fungerer det da ofte med upvote også, når noen kommenter kritisk på andre. Samme sak bare motsatt fortegn.

Så min mening er enten begge deler eller ingen av delene.

Lenke til kommentar

Delvis: Det er mye bedre for noen å ikke få upvote på ett dumt innlegg, enn å få downvote på nesten alt som skrives.

Det er nok større mangfoldighet enn som så.

Tipper helst det er den mer PK-glorifiserte forum-eliten som er redd for "downvotes" fra en masse brukere som ikke tør skrive noe særlig kritisk(forståelig nok kanskje). Tror helst det er der det ligger. Men nok om det :)

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Jeg bare elsker når "politisk engasjerte" personer linker til tre år gamle saker på FB-veggen sin. Jeg elsker og at kommentarene de skriver alltid er full av skrivefeil.

Men selvsagt, det er viktigere å være provosert over at muslimer ikke spiser gris, og at markedet reagerer på det, enn å lære seg sitt eget språk. Eller å lese mer enn overskriften. At Sylvi Listhaug i artikkelen (og i ingressen og bildeteksten, ettersom jeg tviler på at noe annet blir lest) blir beskrevet som landbruksminister er en ganske klar pekepinn på at den ikke er dagsaktuell.

Gjettelek: Hvor er personen bosatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...