Sebby Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Det mest likte innlegget på diskusjon.no er tom waits for alice sitt innlegg der vi kunngjorde at forumet nå bruker liker-klikk...Link? Ja.. Link? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1224899&hl= Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Et liv uten kaffe er et dårlig liv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1224899&hl= Har diskusjon no en facebookside også, det var mer eller hva jeg visste. Har etterlyst en "liker ikke" knapp som gir minuspoeng også. Tom fortalte en gang at den finnes, men de ville ikke aktivere den. Hvorfor husker jeg ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 downvote er egentlig ikke en sånn veldig dårlig idè, men frykt for sosiale forskjeller og at bygdetrollet skal mobiliserer så ble det vel i sin tid lagt ned veto. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 sosiale forskjeller og at bygdetrollet skal mobilisere. Jo men har ikke det virkning begge veier Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) jeg syns ikke vi skal ha downvote her, det kan såre folk som poster i beste mening, eller gjøre at enkelte blir forfulgt av "haters" som downvoter alt de skriver. Forumet skal ikke være en popularitetskonkurranse. Bare et forum. Jeg vet av erfaring at slike knapper fort skaper en "negativ heiagjeng" som påberoper seg å vite hva som er kvalitetsinnlegg og downvoter alt annet. Endret 2. februar 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Forumet, eller i alle fall denne tråden, har jo uansett allerede personifiseringen av en slik heiagjeng. Så det er ikke nødvendig med en slik funksjon. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 For mye regn. For mye nedbør generelt, skjønt, jeg hadde heller tatt regn og plussgrader fremfor sneen som plutselig dukket opp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 jeg syns ikke vi skal ha downvote her, det kan såre folk som poster i beste mening, eller gjøre at enkelte blir forfulgt av "haters" som downvoter alt de skriver. Forumet skal ikke være en popularitetskonkurranse. Bare et forum. Jeg vet av erfaring at slike knapper fort skaper en "negativ heiagjeng" som påberoper seg å vite hva som er kvalitetsinnlegg og downvoter alt annet. Ja er enig i det. Men sånn fungerer det da ofte med upvote også, når noen kommenter kritisk på andre. Samme sak bare motsatt fortegn. Så min mening er enten begge deler eller ingen av delene. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Delvis: Det er mye bedre for noen å ikke få upvote på ett dumt innlegg, enn å få downvote på nesten alt som skrives. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Delvis: Det er mye bedre for noen å ikke få upvote på ett dumt innlegg, enn å få downvote på nesten alt som skrives. Det er nok større mangfoldighet enn som så. Tipper helst det er den mer PK-glorifiserte forum-eliten som er redd for "downvotes" fra en masse brukere som ikke tør skrive noe særlig kritisk(forståelig nok kanskje). Tror helst det er der det ligger. Men nok om det Endret 2. februar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg ser bare misbruk og mobbetendenser med downvotes på forumer lik dette. Ingenting positivt med det. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Og nettopp derfor har vi kommet til samme konklusjon internt hver gang dette har blitt tatt opp. Ulempene er større enn fordelene. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Og nettopp derfor har vi kommet til samme konklusjon internt hver gang dette har blitt tatt opp. Ulempene er større enn fordelene. Da tror jeg på det. Unnskyld at jeg skrev litt lumpent i sted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Ingenting å tenke på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg bare elsker når "politisk engasjerte" personer linker til tre år gamle saker på FB-veggen sin. Jeg elsker og at kommentarene de skriver alltid er full av skrivefeil. Men selvsagt, det er viktigere å være provosert over at muslimer ikke spiser gris, og at markedet reagerer på det, enn å lære seg sitt eget språk. Eller å lese mer enn overskriften. At Sylvi Listhaug i artikkelen (og i ingressen og bildeteksten, ettersom jeg tviler på at noe annet blir lest) blir beskrevet som landbruksminister er en ganske klar pekepinn på at den ikke er dagsaktuell. Gjettelek: Hvor er personen bosatt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Kløfta, og er arbeidsledig alenemor på 43 Evt 36 og bor på gutterommet hjemme hos foreldrene i nord-norge med deltidsjobb på Esso Endret 2. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå