Kronidioten Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Genialt! Takker for bra tips! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Sitter bare og venter på å miste kanaler nå ... Ingen avtale mellom Canal Digital og Discovery Networks. Fuck altså Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Vel, det er jo kjipt. Selv har jeg ikke hatt tv-kanaler på flere år. Kan ikke si jeg savner det heller. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Samme her. Har meldt meg ut av alt som heter reklame for mange år siden. Det eneste jeg mangler nå, er briller med Adblocker, slik at jeg slepper se reklame i bybildet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 >proprietær programvare ok. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 >proprietær programvare ok. u so rebel, me love you looooooooooooong time. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Samme her. Har meldt meg ut av alt som heter reklame for mange år siden. Det eneste jeg mangler nå, er briller med Adblocker, slik at jeg slepper se reklame i bybildet. Reklame ute har jeg ingenting imot. Det er ikke påtvunget. Reklame på tv mens du ser på noe derimot..ekstremt plagsomt. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Enig, jeg skulle heller ikke klagd om det bare var reklame mellom programmene, men reklame hvert kvarter er for mye. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ey, hvilken post er diskusjon.no's mest populære, ever? Altså det innlegget som har fått flest grønne trykk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Regner med at det er Simen1 som har den rekorden. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Navnebror og greier. Men ikke mulig å finne ut den med flest grønne klikk? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Det mest likte innlegget på diskusjon.no er tom waits for alice sitt innlegg der vi kunngjorde at forumet nå bruker liker-klikk... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Det mest likte innlegget på diskusjon.no er tom waits for alice sitt innlegg der vi kunngjorde at forumet nå bruker liker-klikk...Link? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Enig, jeg skulle heller ikke klagd om det bare var reklame mellom programmene, men reklame hvert kvarter er for mye.Reklame mellom programmene gjør ingenting. Men er det reklame hvert kvarter osv er det ekstremt plagsomt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Noen som vet hvor mange HD kanaler Rikspakken har? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Espen Lie er arrestert for kidnapping på Kypros. Han har jeg sett en gang i virkeligheten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg har sett Jan Teigen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Espen Lie er arrestert for kidnapping på Kypros. Han har jeg sett en gang i virkeligheten. Arrestert for å ta tilbake et barn for en far der kona kidnappet barnet ut av Norge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Han har likefullt brutt loven i det landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå