Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker ikke som sjåførene bryr seg om alle sniker. Samme på sentrumsbussene også. Bare gå inn bak og sette seg og unngå å se på sjåføren. Han tror sikkert at man har månedskort ellernoe. Det er jo det samme på t-bane og trikk. Kommer kontrøllerer på et stopp er alle som ikke har betalt fucked uansett. På toget blir du jo heller ikke tatt før det kommer kontrollører gjennom månedskortvogna. Det er en stor risk å ta. Ser mange bli sittende med skjegget i postkassa og en bot på 900kr istedet for å betale 50-lappen det koster for en billett før de går på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da jeg bodde i Oslo snek jeg hver dag i flere år. Ble bare tatt to ganger. Spart mange tusen kroner sammenlignet med å kjøpe billett.

Men om jeg noen gang flytter tilbake dit, så trur jeg at jeg må begynne å betale. Er for flaut å bli tatt når man er over 30.

Lenke til kommentar

En venn av meg bodde på Sognsvann under studietiden og tok T-banen ned til UiO hver dag. Han ble ikke tatt én eneste gang på de 5 årene han brukte på å ta sin master. Det er stort sett kun kontrol på Oslo S, Stortinget, eller Nationaltheateret. Skal du ikke gjennom sentrum, så trenger du ikke betale. Det er den gyldne snikeregelen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Åh ja... For sånn cirka 7 år siden skulle jeg snike meg med fra Røa til Stortinget. Og tror du ikke at det kom 15 kontrollører og hoppa på T-banen derfra. Jeg tok en elegant sving rundt en annen utgang, kjøpte billett og tok neste tog.

Lenke til kommentar

Da jeg bodde i Oslo snek jeg hver dag i flere år. Ble bare tatt to ganger. Spart mange tusen kroner sammenlignet med å kjøpe billett.

Men om jeg noen gang flytter tilbake dit, så trur jeg at jeg må begynne å betale. Er for flaut å bli tatt når man er over 30.

Bare bruk hipsterklær og skjegg, så tenker de at du er hjemløs og ikke vil gi deg bot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...