Gjest Bruker-360061 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg slapp heldigvis å gå med den. Og jeg kom meg hel hjem med både bunad og sekk. Jeg sier meg fornøyd. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Rolig nå, Anfall, vi sorta det der ut i går.Jeg så det, men han bør ta seg flere boller. Jo flere, jo bedre. Hehe.. I rest my case Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Det er snart fastelaven vaffornoe? Fastelavn. Boller med krem og syltetøy, bjørkeris med kreppapir. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Jammen hvorfor? Kan vel spise boller resten av året Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg prøvde å være morsom i forbindelse med bolle kommentaren Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg syntes du var morsom Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Det blir ikke noe bolling på han med sånne kommentarer. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Rosinbolle, skolebolle... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Siste nattbuss hjem. Elsker det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Tre busseb fra sentrum og så åpner de luka bak? De VIL at folk skal snike de. Jeg har allerede betalt, men jeg tenker på resten av folka. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Virker ikke som sjåførene bryr seg om alle sniker. Samme på sentrumsbussene også. Bare gå inn bak og sette seg og unngå å se på sjåføren. Han tror sikkert at man har månedskort ellernoe. Det er jo det samme på t-bane og trikk. Kommer kontrøllerer på et stopp er alle som ikke har betalt fucked uansett. På toget blir du jo heller ikke tatt før det kommer kontrollører gjennom månedskortvogna. Det er en stor risk å ta. Ser mange bli sittende med skjegget i postkassa og en bot på 900kr istedet for å betale 50-lappen det koster for en billett før de går på. Endret 31. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Da jeg bodde i Oslo snek jeg hver dag i flere år. Ble bare tatt to ganger. Spart mange tusen kroner sammenlignet med å kjøpe billett. Men om jeg noen gang flytter tilbake dit, så trur jeg at jeg må begynne å betale. Er for flaut å bli tatt når man er over 30. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 "sparte". Du er en igle. 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) En venn av meg bodde på Sognsvann under studietiden og tok T-banen ned til UiO hver dag. Han ble ikke tatt én eneste gang på de 5 årene han brukte på å ta sin master. Det er stort sett kun kontrol på Oslo S, Stortinget, eller Nationaltheateret. Skal du ikke gjennom sentrum, så trenger du ikke betale. Det er den gyldne snikeregelen. Endret 31. januar 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Åh ja... For sånn cirka 7 år siden skulle jeg snike meg med fra Røa til Stortinget. Og tror du ikke at det kom 15 kontrollører og hoppa på T-banen derfra. Jeg tok en elegant sving rundt en annen utgang, kjøpte billett og tok neste tog. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Da jeg bodde i Oslo snek jeg hver dag i flere år. Ble bare tatt to ganger. Spart mange tusen kroner sammenlignet med å kjøpe billett. Men om jeg noen gang flytter tilbake dit, så trur jeg at jeg må begynne å betale. Er for flaut å bli tatt når man er over 30. Bare bruk hipsterklær og skjegg, så tenker de at du er hjemløs og ikke vil gi deg bot. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Så var jeg farmorløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå