Overmoden2.0 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Husker ikke hva den heter. Pleier å bruke vallagran eller hvordan det skrives, men de er for insovning. Pleier å sove av 1/4 av disse men idag tok jeg 1/1 så det var vel det som gikk i hode på megDu vet det er allergipiller, c-resept som brukes som sovemedisiner da de er allergipiller samt gjør deg trøtt? Prøv deg på zolpidiem, stilnoct, etc. Jeg vet det er allergimedisin. Men tre små blå og jeg er i drømmeland etter noen timer. Men er dessverre bare det jeg får, for det er ikke avhengighetsskapende bla bla bla Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Er vallergan reseptfri? Leter etter noe innsovingsgreier som faktisk funker..er ikke så greit å ha en døgnrytme når man er skiftarbeider. Endret 29. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Nei, du må til legen,men de er helt sikkert lett å få tak i da de er safe. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Eneste negative er jo at folk gjerne opplever hangover dagen etterpå da. Så ta de tidligst mulig og sov lenge nok. Jeg tar de rundt 19-20 og da sovner jeg i 22-23. Jeg kan ta 1-3, men tar 3 for det er det som funker for meg, så den er individuell Endret 29. januar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg antar herved at den pusteøvelsen til han fyren ikke virket. Pusteøvelser, "han fyren" .. ?? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Shit ass, jeg dro til universitetet en time for tidlig i dag. Jeg var to stopp unna da jeg så i bussen at klokka var 9, ikke 10. Da var det ingen vits i å hoppe av og dra tilbake. Jeg tok ikke med meg noen bøker heller, så det er litt irriterende da jeg enten kunne ligget i senga en time lenger, lest eller sett Netflix. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg antar herved at den pusteøvelsen til han fyren ikke virket. Pusteøvelser, "han fyren" .. ?? Noe vi pratet om her for en stund siden. http://www.tv2.no/a/6500973 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Aha, stemmer det hadde jeg glemt. Tror jeg prøvde det en gang uten at det hjalp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Er både dagens uvær og zikaviruset litt slått ut av proporsjoner i media de siste dagene, eller er det bare meg? Forøvrig lurer jeg litt på hva som går gjennom hodet på de som kjører rundt med tilhengere over vindutsatte broer på dager som denne. Det skjer hver jævla gang at flere idioter står med veltet tilhenger og sperrer trafikken. Heldigvis mister de lappen. Endret 29. januar 2016 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Fikk lønnsslipp fra jobben i dag. Står at jeg har 58 dager med ferie til gode. Hva faen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 bare å søke om en mnd fri da Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg tok da ut all ferie jeg kunne i fjor. Forstår ingenting jeg. Prøver å finne ut av om jeg må ta ut alle feriedagene og, men lovdata og alt jeg finner er så jævla uspesifisert. Satser på at jeg bare må ta ut de vanlige fridagene. Vil jobbe så mye jeg kan, ama. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Står en del sånn proforma på lønnslippene som ikke har betydning. Spesielt rundt årskiftet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) spør lønnskontoret før du leter deg ihjel på lovdata Endret 29. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 spør lønnskontoret før du leter deg ihjel på lovdata Yes. Men helg. Må vente til mandag, og merker jeg blir stressa. Ikke at jeg får gjort noe mer eller mindre med det nå uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Ringte tillitsvalgt. Jeg trenger ikke å ta ut mer enn de vanlige lovpålagte feriedagene. Huhei. For et liv! Endret 29. januar 2016 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 No bles det godt ved kysten. Best å holde seg inne trur eg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 No bles det godt ved kysten. Best å holde seg inne trur eg.Jeg lurte på å rusle en tur opp på fjellet rett ved siden av her. Kle meg godt og ta med kamera selvfølgelig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Hva skal man kalle den neste stormen, Adolf hitler? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Unni eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå