Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Husker ikke hva den heter. Pleier å bruke vallagran eller hvordan det skrives, men de er for insovning. Pleier å sove av 1/4 av disse men idag tok jeg 1/1 så det var vel det som gikk i hode på meg

Du vet det er allergipiller, c-resept som brukes som sovemedisiner da de er allergipiller samt gjør deg trøtt?

Prøv deg på zolpidiem, stilnoct, etc.

Jeg vet det er allergimedisin. Men tre små blå og jeg er i drømmeland etter noen timer. Men er dessverre bare det jeg får, for det er ikke avhengighetsskapende bla bla bla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste negative er jo at folk gjerne opplever hangover dagen etterpå da. Så ta de tidligst mulig og sov lenge nok. Jeg tar de rundt 19-20 og da sovner jeg i 22-23. Jeg kan ta 1-3, men tar 3 for det er det som funker for meg, så den er individuell

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Shit ass, jeg dro til universitetet en time for tidlig i dag. Jeg var to stopp unna da jeg så i bussen at klokka var 9, ikke 10. Da var det ingen vits i å hoppe av og dra tilbake. Jeg tok ikke med meg noen bøker heller, så det er litt irriterende da jeg enten kunne ligget i senga en time lenger, lest eller sett Netflix.

Lenke til kommentar

Er både dagens uvær og zikaviruset litt slått ut av proporsjoner i media de siste dagene, eller er det bare meg?

Forøvrig lurer jeg litt på hva som går gjennom hodet på de som kjører rundt med tilhengere over vindutsatte broer på dager som denne. Det skjer hver jævla gang at flere idioter står med veltet tilhenger og sperrer trafikken. Heldigvis mister de lappen.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tok da ut all ferie jeg kunne i fjor. Forstår ingenting jeg. 

Prøver å finne ut av om jeg må ta ut alle feriedagene og, men lovdata og alt jeg finner er så jævla uspesifisert. Satser på at jeg bare må ta ut de vanlige fridagene. Vil jobbe så mye jeg kan, ama.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...