Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årrh. Har kommet helt utav kontroll med døgnae den i stystam. Dt stflammerr og vibreerer. 

Ingen hjelp i romskipet og avstikker til uvalgte til nedi en tildelt. Nå var det new foundland og opplegget der.

en allergipille og zopilklon. Nå er sidene gule og snorgitte, Prøver godnatt, hei

Jeg antar herved at den pusteøvelsen til han fyren ikke virket.

Lenke til kommentar

Fikk en god sovepiller. Nå har jeg fnisa i ti minutter, hvorfor aner jeg ikke. Tror ikke de er så morsom. Uansett. Nå skal jeg endelig få en full natt med søvn, før min stefar som har gjort seg til min støttekontakt skal begynne på oppdrag få Ida ut av kjelleren.

Edit: skulle poste i deppetrpden, det gikk visst ikke så brs

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Fikk en god sovepiller. Nå har jeg fnisa i ti minutter, hvorfor aner jeg ikke. Tror ikke de er så morsom. Uansett. Nå skal jeg endelig få en full natt med søvn, før min stefar som har gjort seg til min støttekontakt skal begynne på oppdrag få Ida ut av kjelleren.

Edit: skulle poste i deppetrpden, det gikk visst ikke så brs

Hva slags gøyale piller er det? Kanskje jeg skal be legen om sånne neste gang.

Jeg antar herved at den pusteøvelsen til han fyren ikke virket.

Sånn går det når man blander sovepiller og forum. Men det har vi jo alle gjort noen ganger. Right? Si at jeg og Delvis ikke er de eneste.
Lenke til kommentar

FML...

Delvis: Hva slags lege var det som hadde anbefalt den forbaska kremen mot "munnsår"?

Men som sagt kan det være ulike typer munnsår, så garanti har man jo aldri. :( 

Iallefall: Prøv noen dager til ut uken. Hvis det ikke hjelper kontakt meg på PM og jeg skal ordne opp utgiftene dine med dette + +. :yes:

Lenke til kommentar

Husker ikke hva den heter. Pleier å bruke vallagran eller hvordan det skrives, men de er for insovning. Pleier å sove av 1/4 av disse men idag tok jeg 1/1 så det var vel det som gikk i hode på meg

Du vet det er allergipiller, c-resept som brukes som sovemedisiner da de er allergipiller samt gjør deg trøtt?

Prøv deg på zolpidiem, stilnoct, etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...