€uropa Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg sendte venneforspørsler til 5 jenter og alle godtok innen 15 minutter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Årrh. Har kommet helt utav kontroll med døgnae den i stystam. Dt stflammerr og vibreerer. Ingen hjelp i romskipet og avstikker til uvalgte til nedi en tildelt. Nå var det new foundland og opplegget der.en allergipille og zopilklon. Nå er sidene gule og snorgitte, Prøver godnatt, hei Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Årrh. Har kommet helt utav kontroll med døgnae den i stystam. Dt stflammerr og vibreerer. Ingen hjelp i romskipet og avstikker til uvalgte til nedi en tildelt. Nå var det new foundland og opplegget der. en allergipille og zopilklon. Nå er sidene gule og snorgitte, Prøver godnatt, hei Tror du burde gå og legge deg. Du virker litt påvirket. 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Bydelen har bestemt seg for å foreslå meg til valg av meddommere i perioden 2017-2020. Javel ja. Ja, men daså. Skummelt og artig på en og samme gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg binger "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu". Sett 3 sesonger i dag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Helt fantastisk program. Har sett alt, for uten om de aller nyeste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ja, jeg vet. Dette er n-te gangen jeg går gjennom serien. Nyeste sesong er helt grei. Herr Bruaset fant seg en verdig arvtaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Årrh. Har kommet helt utav kontroll med døgnae den i stystam. Dt stflammerr og vibreerer. Ingen hjelp i romskipet og avstikker til uvalgte til nedi en tildelt. Nå var det new foundland og opplegget der. en allergipille og zopilklon. Nå er sidene gule og snorgitte, Prøver godnatt, hei are u ok?:O 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hvordan føles hodet ditt, Delvis? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hvordan føles hodet ditt, Delvis? Fullt men bra. Nå har jeg satt meg ned og skal spise komla Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ganske interessant at SAS har gratis WIFI. Som riktignok er inkludert i billettprisen. Men like fullt WIFI. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 I et forsøk på å være mindre en hotelgjest har jeg begynt å rydde kjøkkenet hjemme og vaske det hver dag. Burde fortsette slik. Jeg er så dårlig på å hjelpe til hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Helt fantastisk program. Har sett alt, for uten om de aller nyeste."Der ingen skulle tru at Breivik kunne bu" Han kunne vært med på Farmen , knegg knegg. Forbryter-Farmen : ABB , Pål Enger , Toska , Lommemannen , Sotrapedoen osv Endret 28. januar 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) are u ok?:OJada Jeg tror du bør gå å legge deg neste gang Endret 28. januar 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Årrh. Har kommet helt utav kontroll med døgnae den i stystam. Dt stflammerr og vibreerer. Ingen hjelp i romskipet og avstikker til uvalgte til nedi en tildelt. Nå var det new foundland og opplegget der. en allergipille og zopilklon. Nå er sidene gule og snorgitte, Prøver godnatt, hei Jeg lo. Jeg hadde forresten vurdert å se en sånn farmen-versjon om det kom, i motsetning til det andre tullet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 "Der ingen skulle tru at Breivik kunne bu" Han kunne vært med på Farmen , knegg knegg. Forbryter-Farmen : ABB , Pål Enger , Toska , Lommemannen , Sotrapedoen osv Fjern Breivik og sleng inn folk som Orderud-folka osv. så hadde jeg glatt benka meg foran skjermen for det der. Pedoene burde også vært kutta. Men noen andre "kjendis"-kriminelle som Onkel Skrue og Betew hadde blitt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå