Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe Neida du skal ikke dekke noe for meg. Men det har blitt mye verre, og da mener jeg MYE verre. Det har utviklet seg og spredd seg med røde prikker og rød eksem utover ansiktet, fra munnen og utover til sidene. Det svir, det klør, og jeg kjenner det 'banker'/pulserer i utslettet :( Er helt forferdelig.

Bacimycin NÅ. Lege i morra tidlig.Do it!

Var hos lege igår og fikk resept på en sterk krem; "Betnovat med chinoform krem" (betametason, kliokinol). Hva er bacimycin?

Ja enig gjør det. Håper du tar med kremen og sier at du ble anbefalt den. Er veldig interessert å høre hva de sier om det.

Tok med meg den kremen igår ja, han sa ikke noe galt om den. Så tydeligvis ikke noe rart å bruke den til munnsår.

Også skal dere SLUTTE å høre på internettleger, ok?

Hehe ;)

@Cou10nhoDet er forresten sansyligvis ikke noe farlig. Du har bare fått en heftig infeksjon/betennelse. Men når det har kommet så langt som det har nå så bør du gå til legen.Tipper du får utskrevet noe antibiotika du må gå på og instruksjoner om korrekt sårstell. Har du feber? Du kan sikkert ta en tur til legevakta om du ikke har lyst til å vente til i morra tidlig med å gå til legen.

Nei legen sa at det ikke er noe farlig. Ja det er heftig, er helt forferdelig. Bruker sykt mye energi bare på å IKKE klø på det, det svir og klør noe voldsomt akkurat nå. Har ikke feber nei, føler meg fin ellers. Som sagt var jeg hos legen igår, han sa bare jeg skulle bruke den kremen jeg fikk på resept noen dager så skulle det bli bedre.

Har i tillegg oppstått sånne merkelige gule skorper over de røde blemmene. Er så utrolig sykt, har ikke lyst til å se noen akkurat nå. Vil ikke gå på jobb så kollegaene mine ser det for det er forferdelig. Hater dette! FML.

Lenke til kommentar

Var hos lege igår og fikk resept på en sterk krem; "Betnovat med chinoform krem" (betametason, kliokinol). Hva er bacimycin?

Bacimycin er en reseptfri antibakteriell salve. Den du har fått nå er sterkere.

Okei. Regner med at det er bra saker da..

Lenke til kommentar

Ja enig gjør det. Håper du tar med kremen og sier at du ble anbefalt den. Er veldig interessert å høre hva de sier om det.

Tok med meg den kremen igår ja, han sa ikke noe galt om den. Så tydeligvis ikke noe rart å bruke den til munnsår.

Hva sa han om den da ang. munnsår, ingenting i det hele tatt?

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Hva sa han om den da ang. munnsår, ingenting i det hele tatt?

Han bare nikket og sa "Mhm" eller noe når jeg fortalte om den, som om han var kjent med at den kan brukes til munnsår. :)

Og nei, du skal ikke betale noe til meg, ikke Delvis engang ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var 1 sekund fra å miste min i Barcelona før jul. Satt på en sånn turistbuss-sak med åpent tak, gikk av, så kom ei dame springende etter meg og ropte SIR, SIR, STOP, IS THIS YOUR PHONE SIR..og det var det :)

Den hadde visst ramla ut av jakkelomma.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg la igjen telefonen min på det plastikkbrettet hvor man legger tingene sine på i sikkerhetskontrollen på flyplassen i Manila.

20 minutter senere skulle jeg se på klokka og oppdaget at den var borte. Løp tilbake og så telefonen min på et bord ved siden av en av vaktene. Jeg sa det var min og viste at jeg kunne låse opp skjermen, så fikk jeg den tilbake. Flaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...