Overmoden2.0 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Haha. Kom over psykologen min på tinder. Tenker jeg skal ta å høre med han neste gang om han trenger å prate litt Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 FML... Delvis: Hva slags lege var det som hadde anbefalt den forbaska kremen mot "munnsår"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Haha. Kom over psykologen min på tinder. Tenker jeg skal ta å høre med han neste gang om han trenger å prate litt Hvilken vei sveipa du? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Haha. Kom over psykologen min på tinder. Tenker jeg skal ta å høre med han neste gang om han trenger å prate litt Hvilken vei sveipa du? Kryssa vekk. Han er en god psykolog, vil ikke miste han Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) FML... Delvis: Hva slags lege var det som hadde anbefalt den forbaska kremen mot "munnsår"? Men som sagt kan det være ulike typer munnsår, så garanti har man jo aldri. Iallefall: Prøv noen dager til ut uken. Hvis det ikke hjelper kontakt meg på PM og jeg skal ordne opp utgiftene dine med dette + +. Endret 27. januar 2016 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Haha. Kom over psykologen min på tinder. Tenker jeg skal ta å høre med han neste gang om han trenger å prate litt Hvilken vei sveipa du? Kryssa vekk. Han er en god psykolog, vil ikke miste han Feil. Du skulle sendt han spread eagle bilde og skrevet "Har du lyst å snakke med denne også?" Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hehe Neida du skal ikke dekke noe for meg. Men det har blitt mye verre, og da mener jeg MYE verre. Det har utviklet seg og spredd seg med røde prikker og rød eksem utover ansiktet, fra munnen og utover til sidene. Det svir, det klør, og jeg kjenner det 'banker'/pulserer i utslettet Er helt forferdelig. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 FML... Delvis: Hva slags lege var det som hadde anbefalt den forbaska kremen mot "munnsår"? En som hadde kontor rett bak rådhuset i Haugesund. Husker ikke navnet, var Bergenser. Antagelig død nå. Min nåværende bekreftet at han var enig og det har virket hver gang på meg. Men som sagt kan det være ulike typer munnsår, så garanti har man jo aldri. Iallefall: Prøv noen dager til ut uken. Hvis det ikke hjelper kontakt meg på PM og jeg skal ordne opp utgiftene dine med dette + +. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Gå til lege da vel. Og hør hva de mener om hvordan den kremen kan ha innvirket. Det er jo ikke godt å si hva det er det du har fått. For hvis det skulle vise seg at det er den kremen som har ødelagt for deg, insisterer jeg på det sterkeste å få være erstatningspliktig. Det skulle bare mangel. Beklager virkelig dette Har brukt den Canesten ganske ofte, og aldri opplevd noe sånt selv. Endret 27. januar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Hehe Neida du skal ikke dekke noe for meg. Men det har blitt mye verre, og da mener jeg MYE verre. Det har utviklet seg og spredd seg med røde prikker og rød eksem utover ansiktet, fra munnen og utover til sidene. Det svir, det klør, og jeg kjenner det 'banker'/pulserer i utslettet Er helt forferdelig.Bacimycin NÅ. Lege i morra tidlig. Do it! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Ja enig gjør det. Håper du tar med kremen og sier at du ble anbefalt den. Er veldig interessert å høre hva de sier om det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Også skal dere SLUTTE å høre på internettleger, ok? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Også skal dere SLUTTE å høre på internettleger, ok?Og eventuelt bruke ting ment til sårstell når man steller sår og ikke ting som er ment å motvirke vaginalsopp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 @Cou10nho Det er forresten sansyligvis ikke noe farlig. Du har bare fått en heftig infeksjon/betennelse. Men når det har kommet så langt som det har nå så bør du gå til legen. Tipper du får utskrevet noe antibiotika du må gå på og instruksjoner om korrekt sårstell. Har du feber? Du kan sikkert ta en tur til legevakta om du ikke har lyst til å vente til i morra tidlig med å gå til legen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg bruker Canesten til alt. Vidundermiddel! Synes han skal fortsette litt til. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Bruker du det som runke-lube? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg bruker Canesten til alt. Vidundermiddel! Synes han skal fortsette litt til. Hvordan syns du den er som tannkrem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Som skokrem vil jeg heller anbefale Kiwi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Bruk den som vaskemiddel så får du aldri fotsopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå