Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FML...

Delvis: Hva slags lege var det som hadde anbefalt den forbaska kremen mot "munnsår"?

Men som sagt kan det være ulike typer munnsår, så garanti har man jo aldri. :( 

Iallefall: Prøv noen dager til ut uken. Hvis det ikke hjelper kontakt meg på PM og jeg skal ordne opp utgiftene dine med dette + +. :yes:

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Kom over psykologen min på tinder. Tenker jeg skal ta å høre med han neste gang om han trenger å prate litt :D

Hvilken vei sveipa du?

Kryssa vekk. Han er en god psykolog, vil ikke miste han :p

Feil. Du skulle sendt han spread eagle bilde og skrevet "Har du lyst å snakke med denne også?"

Lenke til kommentar

Hehe Neida du skal ikke dekke noe for meg. Men det har blitt mye verre, og da mener jeg MYE verre. Det har utviklet seg og spredd seg med røde prikker og rød eksem utover ansiktet, fra munnen og utover til sidene. Det svir, det klør, og jeg kjenner det 'banker'/pulserer i utslettet :( Er helt forferdelig.

Lenke til kommentar

FML...

Delvis: Hva slags lege var det som hadde anbefalt den forbaska kremen mot "munnsår"?

En som hadde kontor rett bak rådhuset i Haugesund. Husker ikke navnet, var Bergenser. Antagelig død nå.

Min nåværende bekreftet at han var enig og det har virket hver gang på meg.

Men som sagt kan det være ulike typer munnsår, så garanti har man jo aldri. :( 

Iallefall: Prøv noen dager til ut uken. Hvis det ikke hjelper kontakt meg på PM og jeg skal ordne opp utgiftene dine med dette + +. :yes:

Lenke til kommentar

Gå til lege da vel. Og hør hva de mener om hvordan den kremen kan ha innvirket.

Det er jo ikke godt å si hva det er det du har fått.

For hvis det skulle vise seg at det er den kremen som har ødelagt for deg, insisterer jeg på det sterkeste å få være erstatningspliktig. Det skulle bare mangel. Beklager virkelig dette :(

Har brukt den Canesten ganske ofte, og aldri opplevd noe sånt selv.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Hehe Neida du skal ikke dekke noe for meg. Men det har blitt mye verre, og da mener jeg MYE verre. Det har utviklet seg og spredd seg med røde prikker og rød eksem utover ansiktet, fra munnen og utover til sidene. Det svir, det klør, og jeg kjenner det 'banker'/pulserer i utslettet :( Er helt forferdelig.

Bacimycin NÅ. Lege i morra tidlig.

Do it!

Lenke til kommentar

@Cou10nho

Det er forresten sansyligvis ikke noe farlig. Du har bare fått en heftig infeksjon/betennelse. Men når det har kommet så langt som det har nå så bør du gå til legen.

Tipper du får utskrevet noe antibiotika du må gå på og instruksjoner om korrekt sårstell. Har du feber? Du kan sikkert ta en tur til legevakta om du ikke har lyst til å vente til i morra tidlig med å gå til legen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...