JoseCuervo Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Latskap kaller jeg det. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Ja, slike ferdigpoteter er dårlig opplegg. Jeg prøvde det noen ganger da jeg bodde på hybel, for hvis jeg kjøpte en potetsekk, endte jeg stort sett opp med nye poteter før jeg var kommet meg gjennom den. Da er det like greit å gå på butikken og plukke med seg tre-fire poteter hver dag man skal ete noe med potet i. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 https://www.youtube.com/watch?v=R7RN2OsVR_g Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Betstandig blir det feil og kritisert hver gang jeg trodde det var okei. Klarer visst aldri skrive noe andre syns er greit jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Betstandig blir det feil og kritisert hver gang jeg trodde det var okei. Klarer visst aldri skrive noe andre syns er greit jeg. Det blir jo i det minste underholdende for oss andre Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg spiser potetene med skallet på, jeg. Det er mest lettvindt, og mest smakfult. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg spiser potetene med skallet på, jeg. Det er mest lettvindt, og mest smakfult. Det gjorde jeg også en tid, men klarte ikke bli komfertabel med det i lengden. Det skal visst være ufarlig(?) og så holder det visst bedre på vitaminene enn hvis du skreller de. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Betstandig blir det feil og kritisert hver gang jeg trodde det var okei. Klarer visst aldri skrive noe andre syns er greit jeg. Slapp av. Ord på Internett er bare ord på Internett. Det er lov å være uenig. For meg er ferdigkokte og skrelte poteter et unødvendig produkt. Det er enkelt og raskt å koke de selv. Men jeg skjønner at de har sin plass i butikkhylla. Hvis ikke folk hadde ville hatt det hadde de ikke kjøpt det. Hadde ikke folk kjøpt det så hadde det forsvunnet fra hyllene for lengst. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 Det skal visst være ufarlig(?) og så holder det visst bedre på vitaminene enn hvis du skreller de.Hundre prosent ufarlig, ja. Og det med vitaminer stemmer. Poteter er rikt på c-vitaminer. De finner man i hovedsak i og rett under skallet. C-vitamin er vannløselig og vil derfor forsvinne ut i kokevannet om man ikke lar skallet være på. Det var i hvertfall det jeg lærte i heimkunskapen på barne- eller ungdomskolen. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 kanskje på tide å stå opp nå.. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 "Sukkerpikk til karamellrass, hva er din 20? Skal vi trekke opp og trekke ned på neste bensinstasjon, over?" "Karamellrass til sukkerpikk, ja, trenger noe løk på pølsa, hauler over om t - 60" Morsomt å leke seg med CB mens man kjører "konvoi". Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Kom akkurat hjem fra kino med dama, vi så Daddy's Home - positivt overrasket, var faktisk en veldig morsom film. Flere som har sett den? Jeg fikk forøvrig sete 7 på rad 7, i sal 7 - nice Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg fikk forøvrig sete 7 på rad 7, i sal 7 - nice Dårlig gjort av billettselgerne å ikke gi deg sete 6, på rad 6, i sal 6. Hadde pinadø vært noe. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Nei. 777 er bedre, much better Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Nei. 777 er bedre, much better Spørsmålet er, hvordan går det med munnsåret? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 "Sukkerpikk til karamellrass, hva er din 20? Skal vi trekke opp og trekke ned på neste bensinstasjon, over?" "Karamellrass til sukkerpikk, ja, trenger noe løk på pølsa, hauler over om t - 60" Morsomt å leke seg med CB mens man kjører "konvoi". Skuffa over at dere ikke brukte Broadsword og Danny Boy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Problemet med sånne ferdigkokte skrella poteter er at det er så sykt mye vann i dem. Tyter jo ut når man skjærer i dem. Blir bare sånn vasne.. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg spiser potetene med skallet på, jeg. Det er mest lettvindt, og mest smakfult. Jeg gjør ofte det, men det kommer også an på potetsorten. Ikke alle skall er like gode, for å si det slik. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Nei, skallet med lange groer på som har ligget i potetbingen i kjellern et halvt år er ikke noe å spise.. Endret 26. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå