L4r5 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg er morbid nysgjerrig på hva resultatet av et forfattersammarbeid mellom dem hadde blitt eller om jeg er scared shitless. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Eller eple. Lidenskaplig blir det uansett.Satt akkurat her og tenkte på at jeg tross alt er ferdig med hjemmeeksamen og ikke har noe bedre å gjøre før leggetid enn å skrive en sexnovelle som involverer froskekostymer (og muligens frosker??? Who knows) og drikke øl. Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg er morbid nysgjerrig på hva resultatet av et forfattersammarbeid mellom dem hadde blitt eller om jeg er scared shitless.It's not gonna happen, man. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 It's not gonna happen, man.Jeg tror jeg er lettet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 På vei til sykehusPenis + toastgriller = sant. Ble lysten på sjokolade, så sitter nå i bilen med fruen og slurper i oss Freia Frydefull Jelly Pop ® Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 jeg visste ikke at det eksisterte på vår klode. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Noen andre får overta froskesexnovelleskrivingen (ja, det er nå et ord). Føler meg ikke så inspirert i dag. Det må da være noen her inne som er bedre enn meg på å skrive sære sexnoveller. Ser av en eller annen grunn for meg dette er en nisje Datasmurf har erfaring fra. Erfaring og erfaring. Jeg var ung og trengte penger. Og så var det i fjor da, for å freake ut noen tyskere på TS, men utover det, har jeg ikke skrevet noe særlig med erotiske noveller. Jeg foretrekker å lese dem. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jenta ble for tidlig født, men alt ser ut til å gå bra. Vi ligger på sykehuset og tar kvelden etter en slitsom dag og natt med hast-keisersnitt og etter å ha sett vår nydelige datter. God natt 6 Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jenta ble for tidlig født, men alt ser ut til å gå bra. Vi ligger på sykehuset og tar kvelden etter en slitsom dag og natt med hast-keisersnitt og etter å ha sett vår nydelige datter. God natt Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jenta ble for tidlig født, men alt ser ut til å gå bra. Vi ligger på sykehuset og tar kvelden etter en slitsom dag og natt med hast-keisersnitt og etter å ha sett vår nydelige datter. God natt Gratulerer, gratulerer! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Gratulerer håper alt går helt bra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Flybilletter er printet. Bankkortet er validert for utenlandsbruk. Bank-appen er installert på min nye smart phone slik at jeg kan overføre husleie mens jeg er i norge. Klar til avreise på torsdag! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jenta ble for tidlig født, men alt ser ut til å gå bra. Vi ligger på sykehuset og tar kvelden etter en slitsom dag og natt med hast-keisersnitt og etter å ha sett vår nydelige datter. God natt Gratulerer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 ferdig med min siste eksamen wohoohoho Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 ferdig med min siste eksamen wohoohoho Gratz, da er det bare å daffe i sola resten av sommeren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 yes hihi skulle bare ønske sola var her litt oftere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Jenta ble for tidlig født, men alt ser ut til å gå bra. Vi ligger på sykehuset og tar kvelden etter en slitsom dag og natt med hast-keisersnitt og etter å ha sett vår nydelige datter. God natt Gratulerer så kjempemasse! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Gratulerer med å bli ein father of the children! 16 år gamle Teitgutt hadde blitt heilt på styr og forarga om han visste at 26 år gamle Teitgutt sit på arbeid og storkosar seg med skatepunk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Syns denne tråden kunne fått et gøyere navn enn bare "v2". F.eks. "Den nye, nye forumkafeen" eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå