Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker at det er madrassen som teller?, senga er vel egentlig bare er ramme. Men det der har jeg lite greie på altså :hm:

Er kanskje det. Madrassene er også fra Ikea. Men selve senga har jo sånne bøyde "springstenger" i treverk, kvaliteten på de har vel litt å si. I tillegg er det ikke bare en ramme fordi den har fire skuffer til oppbevaring i tillegg - praktisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker at det er madrassen som teller?, senga er vel egentlig bare er ramme. Men det der har jeg lite greie på altså :hm:

Japp, sengestammen er vanligvis bare en holder for rammemadrass(er). Per nå har vi faktisk ingen sengestamme, bare lagt rammemadrass og overmadrass rett på noen 2"4-bjelkerester. Skal bygge sengestamme til sommeren, materialer fra ett over 100 år gammelt uthus er hentet og står til tørk :D
Lenke til kommentar

Er kanskje det. Madrassene er også fra Ikea. Men selve senga har jo sånne bøyde "springstenger" i treverk, kvaliteten på de har vel litt å si. I tillegg er det ikke bare en ramme fordi den har fire skuffer til oppbevaring i tillegg - praktisk!

Så den :) Så veldig greit ut med de skuffene og at den står helt nedtil gulvert. Da slipper man vel at det samler seg støv under sengen.

Lenke til kommentar

Så den :) Så veldig greit ut med de skuffene og at den står helt nedtil gulvert. Da slipper man vel at det samler seg støv under sengen.

Ja er meget bra. Akkurat det med støvsamling tenkte jeg ikke på. Men ja, kanskje det holder seg støvfritt! Usikker..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Takk pris for disse tilbudstider. Var og kjøpte meg jakke nå som i utgangspunktet kostet 4500 kr :O

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...