Sebby Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Her ble det tacorester til frokost kl 1300, digg å sove leeeenge etter 2-3 timers søvn forrige natt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Fyllesyk. Lenge siden sist. Sulten. Sliten. Gråter. Fioler, Kim er gal. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Sup ma naggers?Sitter og lurer på hva jeg skal lage til frokost.Vi gikk for noe "mr. Disgusting" ville rynket på nesen over. Ferdiggrillet, revet kylling på rista brød med kremost og blåmuggsost mellom. Dritgodt! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Tenker at det er madrassen som teller?, senga er vel egentlig bare er ramme. Men det der har jeg lite greie på altså Er kanskje det. Madrassene er også fra Ikea. Men selve senga har jo sånne bøyde "springstenger" i treverk, kvaliteten på de har vel litt å si. I tillegg er det ikke bare en ramme fordi den har fire skuffer til oppbevaring i tillegg - praktisk! 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Tenker at det er madrassen som teller?, senga er vel egentlig bare er ramme. Men det der har jeg lite greie på altså Japp, sengestammen er vanligvis bare en holder for rammemadrass(er). Per nå har vi faktisk ingen sengestamme, bare lagt rammemadrass og overmadrass rett på noen 2"4-bjelkerester. Skal bygge sengestamme til sommeren, materialer fra ett over 100 år gammelt uthus er hentet og står til tørk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Tenker at det er madrassen som teller?, senga er vel egentlig bare er ramme. Men det der har jeg lite greie på altså Er kanskje det. Madrassene er også fra Ikea. Men selve senga har jo sånne bøyde "springstenger" i treverk, kvaliteten på de har vel litt å si. I tillegg er det ikke bare en ramme fordi den har fire skuffer til oppbevaring i tillegg - praktisk! Så den Så veldig greit ut med de skuffene og at den står helt nedtil gulvert. Da slipper man vel at det samler seg støv under sengen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 134KWh på ett døgn. Strømregningene i vinter kommer til å svi som bare det... Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Tenker at det er madrassen som teller?, senga er vel egentlig bare er ramme. Men det der har jeg lite greie på altså Er kanskje det. Madrassene er også fra Ikea. Men selve senga har jo sånne bøyde "springstenger" i treverk, kvaliteten på de har vel litt å si. I tillegg er det ikke bare en ramme fordi den har fire skuffer til oppbevaring i tillegg - praktisk! Så den Så veldig greit ut med de skuffene og at den står helt nedtil gulvert. Da slipper man vel at det samler seg støv under sengen. Ja er meget bra. Akkurat det med støvsamling tenkte jeg ikke på. Men ja, kanskje det holder seg støvfritt! Usikker.. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Min seng har ben, men er ganske lett å komme under for å støvsuge. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Takk pris for disse tilbudstider. Var og kjøpte meg jakke nå som i utgangspunktet kostet 4500 kr :O Endret 23. januar 2016 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Mye betalte du? Viktig detalj Gypsy! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Mye betalte du?4599,- Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Mye betalte du?4599,- 4499* Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Tosk 699 kr. Feirer med en elefantøl fra thailand mens jeg ufrivillig ser fotball. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Vi ser på samme kamp. Hva synes du om det? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Når man casher inn penger for et flaxlodd under 1000kr, kan man få pengene på kort eller blir det kun mynt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg synes dem må få inn noen flere mål så den stakkars newcaste fansen får noe og feire. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Vi gikk for noe "mr. Disgusting" ville rynket på nesen over. Ferdiggrillet, revet kylling på rista brød med kremost og blåmuggsost mellom. Dritgodt!Kan bekrefte at det høres ut som rimelig ræva mat, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå