Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Det var mye mildere her i dag, det er awesome! Ble varm i hjertet mitt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Stakk og kjøpte meg sushi til lunsj. Bra dag. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ahh, noen timer jobb nå, så er det tacokveld. Eller noe slikt. Jepp. Bor i Nittedal forresten, du lurte tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Kjøretimer nå i januar hørtes ut som en bra plan i går formiddag. Håper det ikke er niglatt ute, og at kjørelæreren fortsatt kan skiltene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Kjøretimer nå i januar hørtes ut som en bra plan i går formiddag. Håper det ikke er niglatt ute, og at kjørelæreren fortsatt kan skiltene. Da har du i hvert fall en veldig god unnskyldning for å kjøre i sneglefart, noe som er en svær fordel når du som fersk trafikant kjører på is og trenger tid til å oppfatte skilt, fotgjengere og andre medtrafikanter. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Bare -7 i dag. Føles jo varmt etter flere dager med temperaturer på -20 og verre. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1061636950570218&id=858717414195507 Har dere fått med dere hvem vi får besøk av på årets retrospillmesse? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Fire stykker sparket i dag pga nedbemanning. Måtte gå på dagen. Eskortert ut av vakter etter møtet. 30 dager på seg å forlate landet. Ganske brutalt. Snakk om folk med kone og barn dette her. Blir ikke gøy å komme hjem å si at pappa må reise til andre siden av kloden. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Du er ikke en av de, Skurupu, I presume? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Nei, jeg jobber hardt fordi jeg til en hver tid er livredd for at noe sånt skal skje med meg. Finnes ingen jobbsikkerhet her. Firmaet gjør som de vil. Skal på intervju angående en forfremmelse i dag. Trur ikke jeg får den, men jeg søker på alt jeg kan for å vise interesse. Endret 22. januar 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Nei, jeg jobber hardt fordi jeg til en hver tid er livredd for at noe sånt skal skje med meg. Finnes ingen jobbsikkerhet her. Firmaet gjør som de vil. Skal på intervju angående en forfremmelse i dag. Trur ikke jeg får den, men jeg søker på alt jeg kan for å vise interesse. Oljebransjen går jo til helvete... men skulle tro Statoil ikke greide å spare inn noe særlig mer enn å flytte alle til filipininene på slavelønn. De greier vel å beholde en ansatt i Norge for de 4 de sparket hos dere dog, så er vel greit sånn sett for Statoil sin del. Endret 22. januar 2016 av Lunalotic Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) De ansatte nettopp 15 filippinere. Målet er å fase ut norsk support over sikt. De betaler de lokale mye, mye mindre enn oss nordmenn for den samme jobben. Men, offshore-arbeiderne er medlem av LO, så de har krav på norsk support. Så noen nordmenn må sitte her, men vi blir færre og færre. Endret 22. januar 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) De ansatte nettopp 15 filippinere. Målet er å fase ut norsk support over sikt. De betaler de lokale mye, mye mindre enn oss nordmenn for den samme jobben. Men, offshore-arbeiderne er medlem av LO, så de har krav på norsk support. Så noen nordmenn må sitte her, men vi blir færre og færre. Da ville jeg vel sett meg rundt etter ny jobb.... Snart er det ikke folk offshore heller. Finnes det andre firmaer på .ph du kan jobbe for? Endret 22. januar 2016 av Lunalotic Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Det er mange andre prosjekter her, men Statoil er absolutt det mest spennende og utfordrende. Men om dette går til helvete, så tar jeg hva som helst. Elsker dette landet, og vil for all del ikke tilbake til kjedelige Norge. Er trygt og godt der, men kjeeeedelig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ferdig på jobb og på vei til Cou10nho. Dette blir en bra kveld! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 hæ kjenner du Philippe Coutinho? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Kjenner alle. Er også en mulighet for at jeg kan være din far, men det tar vi en annen dag. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Nei, det trur eg ikkje. Eg er veldig lik faren min, så det kan ikkje stemme. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ja, vi er veldig like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå