Overmoden2.0 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Sobril og vin. For noen gode venner <3 Forsiktig nå. Jeg har gått på et par smeller der. Skal ikke gå på en smell, skal ha det bra. Haha Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg kan faktisk si jeg elsker taco. Kan du si det samme? Do you dare say it? Det er et minimumskrav om vi skal vurdere deg som kandidat til tacokveld Jeg mer enn elsker taco. Er så og si alltid klar for litt taco. Men hvordan kan jeg vite at du mener dette; at det ikke bare er noe du sier for å få blitt med i en "firkant"? Du sa først at du var glad i tacos Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Du må invitere meg for å finne ut av det. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Du må invitere meg for å finne ut av det. Luring Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Ta med et webkamera, så kan dere bygge IKEA sammen. Lenke til kommentar
Zaxaton Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Er det ikke trist at Kong Harald er den eneste i hele Norge med retten til å "herme" etter Game of Thrones å si: "I am The KING!!!!" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Kong harald og rettigheter? Endret 22. januar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Er i Bergen Fort! Løp mens du enda kan! Jeg kom her for sju år siden og har ikke klart å komme meg vekk enda! Det er for seint for meg, men det kan enda være håp for deg! Liker Bergen. Jeg har herved bestemt, at jeg blir her Fuck Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Oh my... Endelig ferdig, fått på madrasser og sengesett. TRE TIMER til jeg må stå opp igjen. Gud hjelp meg Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Imponerande at It's Always Sunny in Philadelphia er inne i sesong 11 og framleis har skyhøgt nivå Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Veldig imponerende. Det er fremdeles en serie hvor jeg gleder meg til å se hver eneste episode. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Indeed. Holdt på å stryke med av heile seansen med Jessie's Girl i bakgrunnen og saksofonspelinga til Charlie i nyaste episode. Lenke til kommentar
Zaxaton Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Interessant å se flere tråder om folk som "søker lag i Counter-Strike" "League of Legends" osv.... Trodde det var mest viktig å UNNGÅ lagging i pc-spill. 1 Lenke til kommentar
Zaxaton Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Beklager.... klarte ikke å unngå forrige "Post" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ahh, noen timer jobb nå, så er det tacokveld. Eller noe slikt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg fikk lyst på taco også etter all tacopraten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Alle snakker om Taco. tror aldri jeg har spist det noen gang. kanskje på tide? Kjøpte nettopp kaffe av en kineser(eller noe sånt). Kaffe er hvertfall godt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Alle snakker om Taco. tror aldri jeg har spist det noen gang. kanskje på tide? Kjøpte nettopp kaffe av en kineser(eller noe sånt). Kaffe er hvertfall godt. Hvordan er det litt mulig? Nei, taco er veldig godt, for taco er typisk hva man gjør det til selv. Begyn med ett sånt mildt/medium kit på butikken med shell eller wraps, sleng på litt mais, agurk, tomat eller andre rare grønnsaker du liker, og en dæsj rømme. Du må i tillegg ha kjøttdeig. Veldig enkelt å lage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå