KatrinaS Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Kitkat kom før Kvikk Lunsj. 1935 vs. 1937 Er ganske så sikker på at BananLaks prater om i det norske markedet. Der er fortsatt Kitkat en ubetydelig sjokolade, sammenlignet med Kvikk Lunsj.Ja, var det jeg mente Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hobby er bra greier. Og den Jellybean Melkesjokoladen som ser ut til å forsvinne fra markedet. Pro tip: Ikke prøv Hobby med Cola-skum. Den er rar. Edit: Jeg er nok litt rar når det gjelder sjokoladepreferanse. Hobby er god, men ikke i lengden. Skal jeg kjøpe sjokolade, går det alltid i firkløver. I noen tilfeller kvikklunch melkesjokolade. Ikke den vanlige kvikk-lunsj-pakka. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Er det noen som lagrer i disse "skyene" alle tilbyr for tiden? Er skeptisk til å lagre personlige ting ute på nettet jeg, selv om det kanskje ikke er noen grunn til det. Stoler ikke på at de ikke kan snoke oppi det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg ser ingen vits å bruke skylagring til mitt bruk. Sikkert kjekt for de som er så hippe at de vil ha tilgang til bildene sine på 5 forskjellige devices samtidig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Holder meg langt unna skylagring. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Brukt dropbox til tider selv, funker fint. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Google Drive er også grei siden man kan bestemme hvem som får tilgang til mappa di. Vet ikke om dropbox har det. Men dropbox har mye større plass, da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Google Drive er også grei siden man kan bestemme hvem som får tilgang til mappa di. Vet ikke om dropbox har det. Men dropbox har mye større plass, da.kjøpte en chromebook, og da fikk jeg plutselig 1TB hos Google Drive. Sikkert tidsbegrensa, men er jo åkei. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Google Drive er også grei siden man kan bestemme hvem som får tilgang til mappa di. Vet ikke om dropbox har det. Men dropbox har mye større plass, da. Dropbox har den samme muligheten Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Google Drive er også grei siden man kan bestemme hvem som får tilgang til mappa di. Vet ikke om dropbox har det. Men dropbox har mye større plass, da.kjøpte en chromebook, og da fikk jeg plutselig 1TB hos Google Drive. Sikkert tidsbegrensa, men er jo åkei. Det er nok tidsbegrensa ja. Fikk et lignende tilbud hos dropbox da jeg kjøpte telefon for 2 år siden, men det går ut snart. Hva skjer med det man har over den grensa? Blir det bare sletta, eller får man bare ikke lagt inn noe mer før det er under grensa igjen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Enjoy your nudes on the Interwebs. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Enjoy my nudes on the Interwebs.Oh yes I am Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Oh yes I am Jøss. Jeg trodde ikke noen på forumet hadde finni noen av de profilene mine. Hvilken av de fant du? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Oh yes I am Jøss. Jeg trodde ikke noen på forumet hadde finni noen av de profilene mine. Hvilken av de fant du?Den med profilbilde av deg i froskekostyme, og i Rune Rudberg-posisjon. Flotte greier! Endret 8. juni 2015 av j-- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Den med profilbilde av deg i froskekostyme, og i Rune Rudberg-posisjon. Flotte greier!Akkurat den tror jeg var noen andre sin profil. Men kjekt å vite hva slags sider du henger på. Er denne fetisjen din noe a la furry? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Den med profilbilde av deg i froskekostyme, og i Rune Rudberg-posisjon. Flotte greier!Akkurat den tror jeg var noen andre sin profil. Men kjekt å vite hva slags sider du henger på. Er denne fetisjen din noe a la furry?Ah, bummer. Trodde det var deg. Er ikke furrie, men froggie. Er jo tross alt superhipster, og furries er blitt for mainstream. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Det er stille i huset når hun kommer inn. Alle pærene er slukket. Det er stearinlys over alt. Foran peisen ligger j-- iført et froskekostyme. Han går bort til henne og hvisker i sin mest sensuelle stemme: "Kvakk til meg." To be continued. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det er _____ stille i det ______ huset når hun kommer inn. Alle pærene er slukket. Det er ______ stearinlys over alt. Foran peisen ligger en _______ j-- iført et ________ froskekostyme. Han går bort til henne og hvisker i sin mest sensuelle og ______ stemme: "Kvakk til meg." To be continued. Vær så snill, fortsett med den. Fyll inn adjektiver. Jeg sitter på toget og kjeder meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Noen andre får overta froskesexnovelleskrivingen (ja, det er nå et ord). Føler meg ikke så inspirert i dag. Det må da være noen her inne som er bedre enn meg på å skrive sære sexnoveller. Ser av en eller annen grunn for meg dette er en nisje Datasmurf har erfaring fra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Eller eple. Lidenskaplig blir det uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå