Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står her og monterer ny seng fra IKEA. Bra bruksanvisning, men har jo brukt 2 timer og er kanskje halvveis :(

Hehe morsom du ;)

Det er sant. Fikk tips av lege for flere år siden. Nåværende lege var også enig når jeg fikk det i igjen.
Prolipp( tor jeg den heter) funket dårlig.

Det er denne:
wide.png

Meget effektiv på munnsår. Bare prøv.

Kjøpte denne idag jeg, så nå er det best for deg at du ikke tulla! :p Bare å smøre på og la virke regner jeg med..

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig kan det være og montere en seng?

Er ikke spesielt vanskelig egentlig, tar bare sykt mye tid. 1000 deler som skal settes sammen. Sånn fancy stor seng med diverse skuffer langs sidene..

Nå har jeg pakket ut 2 av 3 pakker til hoveddelen, masse deler men ingen bruksanvisning til hoveddelen forløpig. Best for IKEA at det ligger en i pakke nr 3!!

Endret av Cou10nho
Lenke til kommentar

Si det til IKEA-sofaen jeg kjøpte med eksen i Oslo. Instruksjonsbok på 400 sider, og når jeg la delene rundt om så tok det hele fuckings leiligheten. Og leiligheten hadde en rimelig grei størrelse på seg.

Si det til den! Den står på Ensjø! Regner jeg med da, om ikke eksen har kvittet seg med den.

Lenke til kommentar

Si det til IKEA-sofaen jeg kjøpte med eksen i Oslo. Instruksjonsbok på 400 sider, og når jeg la delene rundt om så tok det hele fuckings leiligheten. Og leiligheten hadde en rimelig grei størrelse på seg.

Si det til den! Den står på Ensjø! Regner jeg med da, om ikke eksen har kvittet seg med den.

Hvis man bare klarer å lese piktogrammer og tar seg litt tid så er ikke IKEA-møbler noe problem å sette sammen.

Aldri hatt noe særlig problemer med det. Ja, jeg har gjort et par feil noen ganger, men det har vært fordi jeg har vært utålmodig og ikke nøye nok med å lese manualen.

Lenke til kommentar

Hvis man bare klarer å lese piktogrammer og tar seg litt tid så er ikke IKEA-møbler noe problem å sette sammen.

Aldri hatt noe særlig problemer med det. Ja, jeg har gjort et par feil noen ganger, men det har vært fordi jeg har vært utålmodig og ikke nøye nok med å lese manualen.

Jepp, gjorde en feil ista, kun fordi jeg ikke leste den grundig nok. Heretter leser jeg den ubernøye! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...