Gjest medlem-1432 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Ja man bun er fint. Det sier du bare fordi bruttern har en tendens til å ha det! Han blir ekstra kjekk da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Men han burde snart få seg skikkelig skjeggvekst. Tenk om vi kan bli kjent som hipster-brødrene på konserter a. Kunne lett stått sammen med St. Anger-brødrene og tatt av vi. Fy faen. Küng. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Er i Bergen Fort! Løp mens du enda kan! Jeg kom her for sju år siden og har ikke klart å komme meg vekk enda! Det er for seint for meg, men det kan enda være håp for deg! Liker Bergen. Jeg har herved bestemt, at jeg blir her Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Joikakaker har tapt seg. Vet ikke om de har endret oppskrifta nylig. Smakte ikke så godt som det gjorde før.Jeg merker ingen forskjell i smak, men det kan være fordi tilbehøret er det samme som det alltid har vært. Sleng innholdet av en boks i en kasserolle eller gryte, varm opp på middels varme, og ha i noen skiver geitost, en skvett melk, og en dæsj kremfløte. Kok opp noen poteter og litt makaroni. Server med hjemmelaget rognebærgele. Vips; middag for smurfelurfer. 100% disgusting Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Joikakaker har tapt seg. Vet ikke om de har endret oppskrifta nylig. Smakte ikke så godt som det gjorde før.Jeg merker ingen forskjell i smak, men det kan være fordi tilbehøret er det samme som det alltid har vært. Sleng innholdet av en boks i en kasserolle eller gryte, varm opp på middels varme, og ha i noen skiver geitost, en skvett melk, og en dæsj kremfløte. Kok opp noen poteter og litt makaroni. Server med hjemmelaget rognebærgele. Vips; middag for smurfelurfer. 100% disgustingVel, geitost er fine greier, så jeg tror du må gjennom prosentregning på barneskolenivå en runde til 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Føffaen, ei venninne (med no vennegjeng) vant en eller annen konkurranse fra Hansa, og de skulle i utgangspunktet få en Amsterdam-tur eller noe. Litt usikker på akkurat hva/hvordan det var, men fikk en telefon i dag med tilbud om billetter til en Champions Leaguekamp. Hun var usikker på om det var semi- eller finale, men fy faen da. Hun er ikke fotballinteressert engang. Det blir isåfall hennes første fotballkamp. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Føffaen, ei venninne (med no vennegjeng) vant en eller annen konkurranse fra Hansa, og de skulle i utgangspunktet få en Amsterdam-tur eller noe. Litt usikker på akkurat hva/hvordan det var, men fikk en telefon i dag med tilbud om billetter til en Champions Leaguekamp. Hun var usikker på om det var semi- eller finale, men fy faen da. Hun er ikke fotballinteressert engang. Det blir isåfall hennes første fotballkamp. Jatakk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Det sa jeg og. Prøvde å true meg til billett og, men neida. Så nå ligger hun i bagasjerommet på bilen og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Forslag til film eller noe å se på? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Gi meg noen referanser så skal jeg gi deg en anbefaling. Hva liker du, lizzm? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Alt utenom sippedrama og romantikk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 The Raid: Redemption. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Forslag til film eller noe å se på?Trailer Park Boys. En dokumentar om livet på Raufoss. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Alt utenom sippedrama og romantikk.Wild Tales. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Forslag til film eller noe å se på?Trailer Park Boys. En dokumentar om livet på Raufoss. Ellers: Porco Rosso, Hot Fuzz, Antichrist eller Rashomon. Endret 21. januar 2016 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Hot Fuzz er altfor lenge sida jeg har sett. Takk for godt tips. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hater at jeg er så jævla tiltaksløs og alltid skal utsette ting til siste liten. Må få ryddet og vasket hele leiligheten i kveld. Har ikke gjort en damned shit enda. Jaja, mat først. Så slit, hat og misantropi. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Ble oppringt av +0192 ser jeg skal være glad jeg ikke tok tlf. Jeg har en sånn app på telefonen som søker opp nummeret til alle inkommende samtaler og SMS automatisk. Gull verdt. https://www.truecaller.com/ Gulesider har vel også en lignende app for det norske markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå