j-- Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Brokkoli har en "foryngende effekt" står det å lese på forskning.no. Du verden. Løp og kjøp? Har allerede i kjøleskapet. Er redd du med det kun oppnår foryngrende effekt på kjøleskapet. Du må nok få den inn i kroppen for å oppnå gevinst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Er redd du med det kun oppnår foryngrende effekt på kjøleskapet. Du må nok få den inn i kroppen for å oppnå gevinst.Men kjøleskapet begynner å bli litt gammelt. Jeg har lyst på et nytt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 RSS-downloaderen i µTorrent funker ikke som den skal. Nå har jeg ikke noe å se på toget (Nei, jeg skal ikke til Bergen jeg også, bare til Voss ) Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hahah, har vært tante i 1,5 år da, men forsatt koselig men ja vil selfølgelig ha besøk på jenterommet mitt av selveste freidig og bebbisen Hahah, du er søt. Og så koselig med en halvannet åring! Prater hun/han enda? De er så festlige når de begynner å prate Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Er ho framleis saman med kompisen din og lagar eit fæla ståhei? Nei, eigentleg ikkje. Trur det er litt fram og tilbake der, men i all hovudsak er det slutt. Dei kan godt vere saman sålenge eg slepp å høyre på det innforjævlige levenet med krangling og skriking i huset. hahaha, saknar bussen ned frå Landås med siste nytt om Honden og utblåsningar om Idioten. Idioten, forresten. Har vel ikkje utvikla seg mykje sidan sist? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Nå som vi endelig hadde blitt kvitt ståheien. Ikke begynn igjen. Pliis. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Mer drama! Forumkaféen mottar livsviktig næring gjennom drama. Feed it! 2 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Om du fryktar drama mellom meg og Quote, har du ingenting å frykte. Vi berre mimrar om ei svunnen tid. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Den der er så jævlig fantastisk Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Ta alltid begges side, uten at den andre får vite om det. På den måten kan man strekke dramaet ut i tid, og få med seg enda flere morsomheter \o/ Neinei, ta alltid begges side, la begge få vite det, spred informasjon på begge sider, kutt hånden din for å bevise lojalitet, deretter stiller du betingelser. På den måten havner du alltid på toppen. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 wtf... Ser ut som TX. Jeg beklager. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg har Joikakaker Jeg har heldigvis ikke joikakaker! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hva er galt med joikakaker? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Joikakaker er okay. Men kanskje de kan inneholde beccerell? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Joikakaker er okay. Men kanskje de kan inneholde beccerell? Becquerel er en måleenhet. Da er det mer sannsynlig at de inneholder cesium 137. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå