Overmoden2.0 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Ligger heldigvis litt mer bak enn han. Flaks for han egentlig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Er tilbøyelig til å ta Admiralens side jeg og. Men det er bare på grunn av Overmodens angrep på pessimistisk for det syns jeg er det dårligste jeg har sett her noen gang og kan ikke glemme det.og gav en stygg ripe i lakken til overmoden. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Er tilbøyelig til å ta Admiralens side jeg og. Men det er bare på grunn av Overmodens angrep på pessimistisk for det syns jeg er det dårligste jeg har sett her noen gang og kan ikke glemme det.og gav en stygg ripe i lakken til overmoden. Det varmer hjertet mitt 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Ja, jeg en slem, slem person Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Huff, blir så flau av å lese mine innlegg av fra 2014 og sånt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Huff, blir så flau av å lese mine innlegg av fra 2014 og sånt Bra --------------- Til helga skal det bli varmere vær. Gleder meg til å ikke fryse så brutalt mye. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Huff, blir så flau av å lese mine innlegg av fra 2014 og sånt Bra --------------- Til helga skal det bli varmere vær. Gleder meg til å ikke fryse så brutalt mye. hahaha men hallo jeg var ung og dum jeg har faktisk forandret meg sykt mye!! Har ikke onanert i år engang Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Huff, blir så flau av å lese mine innlegg av fra 2014 og sånt Bra --------------- Til helga skal det bli varmere vær. Gleder meg til å ikke fryse så brutalt mye. hahaha men hallo jeg var ung og dum jeg har faktisk forandret meg sykt mye!! Har ikke onanert i år engang Så man er dum om man onanerer? Stakkars Bytex. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Huff, blir så flau av å lese mine innlegg av fra 2014 og sånt Bra --------------- Til helga skal det bli varmere vær. Gleder meg til å ikke fryse så brutalt mye. hahaha men hallo jeg var ung og dum jeg har faktisk forandret meg sykt mye!! Har ikke onanert i år engang Så man er dum om man onanerer? Stakkars Bytex. Hahah nei, men det viser hvor nonnete og ordentlig jeg har blitt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hahah nei, men det viser hvor nonnete og ordentlig jeg har blitt Du får la Freidig vise deg babyen sin, så kommer vel verpesjuka på plass, og du kan slutte å være nonne Du har blitt veldig mye flinkere på å skrive og formulere deg. Godt jobba! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Haha, jeg har vel rettere sagt blitt litt mindre lat Jeg har faktisk ikke så veldig lyst på kid lenger, har nok med å være tante! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Så koselig at du har blitt tante! Men regner fortsatt med at du vil ha besøk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Huff, blir så flau av å lese mine innlegg av fra 2014 og sånt Bra --------------- Til helga skal det bli varmere vær. Gleder meg til å ikke fryse så brutalt mye. hahaha men hallo jeg var ung og dum jeg har faktisk forandret meg sykt mye!! Har ikke onanert i år engang Så man er dum om man onanerer? Stakkars Bytex. I never claimed to be clever Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hahah, har vært tante i 1,5 år da, men forsatt koselig men ja vil selfølgelig ha besøk på jenterommet mitt av selveste freidig og bebbisen 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Lenge sidan eg har høyrt om Honden no, Quote. Er det noko fart i ho?Veit du kva, det aner eg faktisk ikkje. Har ikkje sett ho på snart eit halvt år. Bur framleis i byen, men held seg langt unna når eg og billettøren er i nærleiken. Alt vel, med andre ord. Er ho framleis saman med kompisen din og lagar eit fæla ståhei? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg så på pessi som hele forumets lillesøster som (nesten) alle tok vare på når det sto på som verst 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Brokkoli har en "foryngende effekt" står det å lese på forskning.no. Du verden. Løp og kjøp? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Brokkoli har en "foryngende effekt" står det å lese på forskning.no. Du verden. Løp og kjøp? Da foretrekker jeg å se ut som en tørket sviske. Brokkoli er satans butplugg. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Er ho framleis saman med kompisen din og lagar eit fæla ståhei? Nei, eigentleg ikkje. Trur det er litt fram og tilbake der, men i all hovudsak er det slutt. Dei kan godt vere saman sålenge eg slepp å høyre på det innforjævlige levenet med krangling og skriking i huset. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Brokkoli har en "foryngende effekt" står det å lese på forskning.no. Du verden. Løp og kjøp? Har allerede i kjøleskapet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå