L4r5 Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Og de to som tar skittentøyvasken sin her inne, føler jeg fortsatt ikke er like ille som Latias og Vida i sin tid, men det er vel en smakssak.Eller Espen PAi og whatsherface. Det var også veldig drama. Nesten på nivå med meg og EpleFe. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvordan klarer dere å huske navnet på tidligere brukere? Husker ikke en gang navnet jeg hadde på blink eller nettby en gang. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) @Lars: Ja, det var styr Tror ikke noen drar med drama to ganger, though. ---- God natt, verden. Sees i morgen tidlig. Endret 20. januar 2016 av j-- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Det verste med drama er at de gjerne er to brukere som jeg liker begge to som ryker i tottene på hverandre. Og jeg nekter faktisk å ta side da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 God natt, folkens. Om det er noe mer drama før i morra i ti-tida så får dere rydde opp idet sjøl. Jeg skal sove. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Lenge sidan eg har høyrt om Honden no, Quote. Er det noko fart i ho?Veit du kva, det aner eg faktisk ikkje. Har ikkje sett ho på snart eit halvt år. Bur framleis i byen, men held seg langt unna når eg og billettøren er i nærleiken. Alt vel, med andre ord. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvordan klarer dere å huske navnet på tidligere brukere? Husker ikke en gang navnet jeg hadde på blink eller nettby en gang. Smurf glemmer aldri. Han husker navnet på forumjenter som var her for 10 år siden. Og har bildene deres lagret. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvordan klarer dere å huske navnet på tidligere brukere? Husker ikke en gang navnet jeg hadde på blink eller nettby en gang. Smurf glemmer aldri. Han husker navnet på forumjenter som var her for 10 år siden. Og har bildene deres lagret. Ja, har fått med meg dette med lagring av bilder Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Vel, siden dette er en dramakafé nå så vil jeg bare informere folk om at jeg bor med to mennesker som snorker så sinnsykt høyt. Pessi, er du her. Jeg skal snart til Haugesund og jeg har baby. Jeg vet du vil møte meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hva skal du i Haugesund? :o Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Du skal sikkert ned, så jeg er jo med da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Jeg savner tiden da jentene her hadde ukentlige dramasDet gjør overhodet ikke jeg. Jeg HATER drama. Jeg skulle ønske folk kunne lagt fra seg dramaet ved døra og snakka om andre ting her inne. Vi har en ignorer-funksjon her. Folk burde være flinkere til å bruke den. Det koster virkelig ikke så mye å late som en person ikke eksisterer og la være å svare. Dere veit hvem jeg snakker om. Og, nei, det er ikke bare de to siste jeg snakker til nå. Dere er flere. Endret 20. januar 2016 av Lycantrophe Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 http://www.dagbladet.no/2016/01/18/kultur/meninger/hovedkommentar/kommentar/usa/42795190/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Vel, siden dette er en dramakafé nå så vil jeg bare informere folk om at jeg bor med to mennesker som snorker så sinnsykt høyt. Pessi, er du her. Jeg skal snart til Haugesund og jeg har baby. Jeg vet du vil møte meg. hahaha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Det verste med drama er at de gjerne er to brukere som jeg liker begge to som ryker i tottene på hverandre. Og jeg nekter faktisk å ta side da. Ja, å ta side er det verste man kan gjøre. Særlig når man bare kjenner én side av saken, og den nødvendigvis ikke stemmer. Det lærte jeg for 8 år siden. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Ta alltid begges side, uten at den andre får vite om det. På den måten kan man strekke dramaet ut i tid, og få med seg enda flere morsomheter \o/ 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg tar admiralens side 6 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg tar og admiralens side. Den virker mye mer spennende og dramatisk enn min. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg synes egentlig det er mer dramatisk at han har den evnen til å gjøre en person lesbisk helt uten videre 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå