Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å gjøre fortauene brukbare her i byen. Enten så sklir man og tryner eller så vasser man i slaps og dritt. #knusthalebeinerawesome

Lenke til kommentar

Har faktisk hatt hitlerbart jeg i sin tid og barberte bakhodet en gang også. 
Men når jeg ser tilbake nå, var jeg egentlig forvirret. Har brukt glitter i håret og lebestift også, men det var greit nok.

Men det er jo en smaksak og da. Tror ikke Overmoden kler sidecut så  dårlig. Lykke til Iallefall :)

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

To av brukerne hadde et stygt brudd og føler det er en plikt å fortelle alle hvor ille den andre parten er.

Intet er nytt under jorden.

Det var det samme for åtte år siden da jeg nesten rage quit-a forumet pga. drama. Det er noe som skjer årlig. Bare bli vant til det.

Endret av L4r5
  • Liker 2
Lenke til kommentar

To av brukerne hadde et stygt brudd og føler det er en plikt å fortelle alle hvor ille den andre parten er.

Intet er nytt under jorden.

Det var det samme for åtte år siden da jeg nesten rage quit-a forumet pga. drama. Det er noe som skjer årlig. Bare bli vant til det.

Hei! Jeg har ikke sagt han er dårlig, bare at han har gjort meg til å bli lesbe. Tolk det sånn som dere vil :p

Lenke til kommentar

Jeg savner tiden da jentene her hadde ukentlige dramas

Det gjør overhodet ikke jeg. Jeg HATER drama.

Jeg skulle ønske folk kunne lagt fra seg dramaet ved døra og snakka om andre ting her inne.

Vi har en ignorer-funksjon her. Folk burde være flinkere til å bruke den. Det koster virkelig ikke så mye å late som en person ikke eksisterer og la være å svare.

Dere veit hvem jeg snakker om. Og, nei, det er ikke bare de to siste jeg snakker til nå. Dere er flere.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg savner tiden da jentene her hadde ukentlige dramas

Det gjør overhodet ikke jeg. Jeg HATER drama.

Jeg skulle ønske folk kunne lagt fra seg dramaet ved døra og snakka om andre ting her inne.

Vi har en ignorer-funksjon her. Folk burde være flinkere til å bruke den. Det koster virkelig ikke så mye å late som en person ikke eksisterer og la være å svare.

Dere veit hvem jeg snakker om. Og, nei, det er ikke bare de to siste jeg snakker til nå. Dere er flere.

Jeg syns faktisk du er urettferdig her. Det er ikke jeg som sier stygge ting, eller sier ting dere ikke har noe med, det eneste jeg gjør er å gi beskjed når nok er nok. Det kan jeg slutte med, men jeg skal ikke ha skyld i å skape drama. Punktum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...