Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg få komme på middag? Pinnekjøtt frister.

Nei, skal spare det.

Så de var ikke ribba for det ennå? Da er det jo full pinne, bare å varme ______. :p

Lurer på å kjøpe mer. Kjøpte bare to kilo pinnekjøtt. Det er genialt for seg selv, og det er genialt i suppe.
Lenke til kommentar

Spesiell tilfeldighet som skjedde tidligere i dag. Fikk MMS av en kvittering som min tante hadde fått, for en flybillett. Med mitt navn. Jeg kjente ikke til det. Det viste seg til slutt at det var navnebroren min som skulle ut og fly, men skrev feil epostadresse. Hvis navnebroren min sin epost var eks. [email protected], var tante sin [email protected].

Dumt, så kunne jeg sikkert fått meg en fin tur én vei fra Oslo til Bodø.

Lenke til kommentar

Spesiell tilfeldighet som skjedde tidligere i dag. Fikk MMS av en kvittering som min tante hadde fått, for en flybillett. Med mitt navn. Jeg kjente ikke til det. Det viste seg til slutt at det var navnebroren min som skulle ut og fly, men skrev feil epostadresse. Hvis navnebroren min sin epost var eks. [email protected], var tante sin [email protected].

Dumt, så kunne jeg sikkert fått meg en fin tur én vei fra Oslo til Bodø.

Ah... Så DET var forklaringa. Så du skreiv om det. Hvordan fant du ut av det?
Lenke til kommentar

Det var frøken tante som ordnet opp i det. Usikker på hvordan, men hun sa at hun hadde ringt navnebroren min. Regner med at det må ha stått et telefonnummer i kvitteringen/billetten.

Ble litt redd for at VISA-kortet eller identiteten min hadde blitt tatt. Skulle uansett tro at man hadde gjort andre ting med det enn å bestille flybilletter, og sette tanta mi som mottaker av billetten.

Lenke til kommentar

Uff at du vil, syns det ser heslig ut. En bekjent av meg gjorde det nettopp. Det er så stygt.  :hm:

Sexylubb1 pratet meg fra å ta det engang. Må egentlig bare si takk fordi jeg er helt sikker på at jeg hadde sett ut som noen hadde kjørt over meg med gressklipper. (Sånn når jeg ser det i ettertid)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...