Delvis Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Lenge siden jeg spiste firkløver. Kjøpe i morgen. Må ha druer også. Alltid druer når det er landskamp, det er tradisjon. Edit: Som jeg hater havne øverst på neste side, derfor det støtt skjer meg?? Typisk, kunne tro det var noe i lukta som gjør narr av deg Endret 7. juni 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Kitkat var en skuffelse..var jo bare en ekkel-søtere versjon av kvikk lunsj. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Vært ute og øvelseskjørt på smale, svingete landeveier, tidvis uten midtstripe, og med en fartsgrense på 80 store deler av veien. Jeg tror jeg var den som var nærmest, og jeg lå i 70 - 75. De fleste holder 90 - 110 der. Ren og skjær galskap, med alle svingene og det dårlige veidekket. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Firkløver er jo den klart beste sjokoladeplata. Og man må ha melk til. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Fruktnøtt! Walters Mandler! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Kitkat var en skuffelse..var jo bare en ekkel-søtere versjon av kvikk lunsj. Jepp, litt mere kakao-smak men..enig, ikke noe kandidat som erstatter tursjokolade. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Vært ute og øvelseskjørt på smale, svingete landeveier, tidvis uten midtstripe, og med en fartsgrense på 80 store deler av veien. Jeg tror jeg var den som var nærmest, og jeg lå i 70 - 75. De fleste holder 90 - 110 der. Ren og skjær galskap, med alle svingene og det dårlige veidekket. Se opp, gammern! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 http://www.jarlsbergavis.no/nyheter/for-tredje-gang-har-noen-tisset-i-et-glass-inne-i-sidsels-butikk/s/5-26-18523 Bimmelim eller bommelom , that is the question.......ho ho Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Fruktnøtt! Walters Mandler! Skal det være sjoko , så skal det være Bounty eller Daim. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Kome heim til biff til kveldsmat etter ein lengre road trip i ytre sogn og sunnfjord med to prima venner heile kvelden. Alle tiders! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Fruktnøtt! Walters Mandler! Fruktnøtt? Shame on you! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Drømte at jeg stjal mobilen til svigerinden min, og så oppdaget hun at jeg hadde den. Prøvde å si at jeg bare hadde lånt den, og hun latet som hun trodde på det. Dette våknet jeg av og nå får jeg ikke sove mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Fruktnøtt? Det er Skarstard og deg, Skurupu. =P Takke meg til Troika, og mørk Bounty. <3 Spiser for øyeblikket en fra Lindt med jordbær-ostekake-fyll. Helt grei. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Fruktnøtt er ikke så verst. KitKat er forferdelig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hadde kitkat kommet før kvikk-lunch hadde vi nok mislikt kvikk-lunch der og. Det meste som kommer etter blir bare en dårlig etterligning. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Kitkat kom før Kvikk Lunsj. 1935 vs. 1937 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Kitkat kom før Kvikk Lunsj. 1935 vs. 1937 Er ganske så sikker på at BananLaks prater om i det norske markedet. Der er fortsatt Kitkat en ubetydelig sjokolade, sammenlignet med Kvikk Lunsj. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Når det kommer til sjokolade, så er det selvfølgelig Helnøtt som er aller best. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Aldri kunnet bestemt meg helt hvem chokolade som er best. Liker snickers så kanskje den, men det er mange gode. Den sport( et eller annet) helnøtt, firkløver kvikklunsj. Ja fortrekker vel helst sånner med crisp/nøtter og sånt i. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Hobby er bra greier. Og den Jellybean Melkesjokoladen som ser ut til å forsvinne fra markedet. Pro tip: Ikke prøv Hobby med Cola-skum. Den er rar. Edit: Jeg er nok litt rar når det gjelder sjokoladepreferanse. Endret 8. juni 2015 av j-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå