bshagen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Jeg var ikke klar over at Rimi hadde blitt Coop Prix her jeg bor, får ikke med meg sånt, jobber utenlands. Så jeg reiste på Coop Prix for å hente pakke fra PostNord, selvom jeg syns det var rart at PostNord har flyttet det dit, "jaja" tenkte jeg i det jeg dro i vei for å hente mitt nye K65 RGB.Hun dama i kassa var dritlei av å fortelle folk at Rimi var blitt Coop Prix og at det var fortsatt de (gamle Rimi) som tok imot pakkene fra PostNord. Så nå har vi to stk Coop Prix her gitt. Følte meg sånn passe lur der jeg sto Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Er ikke mange dagene siden en flere timer lang dokumentar om The Eagles gikk på TV. Også dauer faen meg en av hovedpersonene like etter jeg så den ferdig Og btw Necro, vi VET du kommer til å smuglese tråden uansett. Endret 19. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Irriterer forresten meg alt for mye over at Rimi-en her har blitt Prix. De nudlene Prix har er veldig underlegne de som Rimi hadde. Har ikke Bergen innvandrersjapper? ------------ Fyrt i peisen, og sitter med hjemmekontor (ett par timer) og ser inn i flammene og varmen. Deilig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Jeg vil ha bortekontor. På en Kanariøy. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Skit. Endret 19. januar 2016 av Panzertank 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 I dag ser det ut som et julekort utenfor. Pent. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Ta bilde og lag kort da vel Julekort til neste jul. Endret 19. januar 2016 av Cou10nho Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Noen har bestilt flybillett i mitt navn, og eposten har tanta mi fått. Hva i all verden? Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Slenger inn den beste sangen av jokke jeg, god morgen (?) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 PUT ON YOUR RED SHOES AND DANCE THE BLUES! Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Dro på skolen til normal tid, også kommer man på at den nye timeplanen som viser at man egentlig ikke starter før 12:15, bare 4 timer før på skolen, og ingen andre steder og dra til.. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Dro på skolen til normal tid, også kommer man på at den nye timeplanen som viser at man egentlig ikke starter før 12:15, bare 4 timer før på skolen, og ingen andre steder og dra til.. Da har du lært til neste gang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Dro på skolen til normal tid, også kommer man på at den nye timeplanen som viser at man egentlig ikke starter før 12:15, bare 4 timer før på skolen, og ingen andre steder og dra til.. Du kan jo lese gjennom norskboken din mens du venter. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Fin mulighet til å jobbe med lekser og annet arbeid Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Dro på skolen til normal tid, også kommer man på at den nye timeplanen som viser at man egentlig ikke starter før 12:15, bare 4 timer før på skolen, og ingen andre steder og dra til..Da har du lært til neste gang.Er fort gjort. Er man vant til noe så skal det ikke mye til for å fortsette med det. Det verste var vel en gang jeg sto opp 6 og møtte opp på skolen 7 på en lørdag. Gikk hjem og la meg igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Det gjorde jeg også på en fridag. hm, tom parkeringsplass? låst dør? og dette var før man alltid gikk med en mobil i lomma, så jeg måtte kjøre hjem for å sjekke datoen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hvorfor har jeg aldri mobilen tilgjengelig når katten gjør dumme ting. Holder han som regel inne når det er 2 meter snø, men i dag skulle han absolutt ut. Åpner døra og lar han se faenskapet før han bykser ut og lander i 2 metern. Katten svever teoretisk i løse lufta da den ikke har fotfeste til å komme seg derifra. Plukker opp katten og setter han på trappa og blir med inn igjen. Håper han har lært. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Har ikke Bergen innvandrersjapper? Jo, men da må jeg ta bussen til sentrum i stedet for å gå 150 meter. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Har ikke Bergen innvandrersjapper? Jo, men da må jeg ta bussen til sentrum i stedet for å gå 150 meter. Hvorfor drar du ikke til innvandringsjappa og horder en haug da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå