L4r5 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Will do! Dette er forøvrig helt standard sårstell. Bruk metoden på andre sår også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hvordan lager man en ny "tråd" i en subreddit man abonnerer på? Ser ingen "New post" knapp noen steder. Kan bare kommentere i andre sine tråder. Hvis det er rar koding på siden, er det ikke alltid du finner "ny tråd"-linken. Prøv å skru av "Use subreddit style". Er vanligvis på høyresida. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 no digg gryterett Hva er digg gryterett? Mexigryte. Helst med RSP(dø mann på boks) som blanding. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Hvordan lager man en ny "tråd" i en subreddit man abonnerer på? Ser ingen "New post" knapp noen steder. Kan bare kommentere i andre sine tråder. Hvis det er rar koding på siden, er det ikke alltid du finner "ny tråd"-linken. Prøv å skru av "Use subreddit style". Er vanligvis på høyresida. Hm, jeg slo av det der i settings, men finner fortsatt ingen "start new post" knapp e.l. noensteder på subredditen. Men jeg kan kommentere i andre sine tråder. Skulle bare spørre om noe. Endret 18. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Mexigryte. Helst med RSP(dø mann på boks) som blanding.Hvis du får tak i en boks Chakalaka så er det også digg å ha oppi. Fattern pleide alltid å kjøpe med seg det når han jobba i Afrika. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Sto frem som lesbisk i dag til mamma, etter litt diskusjon kom hun med konklusjonen "jaja, da er du vel lesbisk da" 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Selvfølgelig finner enkelte det morsomt når de velger å tro det bare er tull. Sånn er livet, det går bra Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Ikke så hårsåre da folkens, var nok ikke slikt ment Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Var det morsomt? Ja. Vi er ekskjærester, så det høres veldig rart ut. Hun har alltid sagt at hun er bifil da, men hun har alltid sikla ekstremt på menn, og da spesielt menn med skjegg. Men, whatever floats her boat. Jeg har ikke noe med det, men jeg må jaggu meg ha lov til å le litt. Edit: Hvorfor kjefte på meg litt tidligere over at jeg ødela noe som kunne blitt bra med en person ved navn Rune om du er lesbisk? Endret 19. januar 2016 av Admiral Necrolamedor 9 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Var det morsomt? Ja. Vi er ekskjærester, så det høres veldig rart ut. Hun har alltid sagt at hun er bifil da, men hun har alltid sikla ekstremt på menn, og da spesielt menn med skjegg. Men, whatever floats her boat. Jeg har ikke noe med det, men jeg må jaggu meg ha lov til å le litt. Ikke sitt å snakk om meg sånn som dette. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Hva? Skal ikke diskutere deg noe mer, altså, men var ikke akkurat noe personangrep. Som jeg sa, whatever floats your boat. Og seriøst; innlegget var ikke noe verre enn når jeg kalte Delvis prippen Endret 18. januar 2016 av Admiral Necrolamedor 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 ----------------------------------------------------- Dette er en strek. Nå har jeg satt den. Nå kan dere la være å snakke om dette hvertfall for i dag. Mkay? 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) OK Lars. Endret 18. januar 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 18. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. januar 2016 Jaja, jeg melder meg ut av forumkaffeen. Er ingen tilfeldighet at når jeg ba om fred fra en person IRL så kom personen tilbake hit, etter å ha vært borte en god stund. Og det er ikke første gang heller. Jeg har prøvd å oppføre meg normalt her, så jeg forsvinner heller før det eskalerer. Er grenser for hvor mye tullball jeg gidder å involvere meg i, egentlig. So long. 15 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Irriterer forresten meg alt for mye over at Rimi-en her har blitt Prix. De nudlene Prix har er veldig underlegne de som Rimi hadde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Men i svarte helvete da! Nå er Glenn Frey fra Eagles også dau. Denne vinteren har vært hard på kjendisfronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå