Sebby Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Noen som har tips mot munnsår!? Har fått så heftig munnsår på den ene siden, blir bare mer og mer nasty å se på Hater sånt, jeg som egentlig er så kjekk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Noen som har tips mot munnsår!? Har fått så heftig munnsår på den ene siden, blir bare mer og mer nasty å se på Hater sånt, jeg som egentlig er så kjekk Canesten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hehe morsom du Det er sant. Fikk tips av lege for flere år siden. Nåværende lege var også enig når jeg fikk det i igjen. Prolipp( tor jeg den heter) funket dårlig. Det er denne: Meget effektiv på munnsår. Bare prøv. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Men når jeg googlet dette så stod det at det er "mot soppinfeksjon i skjeden og rundt skjedeåpningen". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Hold det mykt hvertfall. Hvis det tørker ut så kan det fort sprekke opp igjen. Bruk gjerne Bacimycin eller tilogmed vaselin for å holde det mykt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Men når jeg googlet dette så stod det at det er "mot soppinfeksjon i skjeden og rundt skjedeåpningen". Ja så også det. Kan ikke svare på hvorfor det også er effektivt mot munnsår, Men jeg kødder ikke Det var legens råd og det virker som bare det. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hold det mykt hvertfall. Hvis det tørker ut så kan det fort sprekke opp igjen. Bruk gjerne Bacimycin eller tilogmed vaselin for å holde det mykt. Takk for tips. Har ikke så mye, men vaselin har jeg. Er det sånn at man skal unngå å pelle på det, helt til alt er bra igjen? Er vanskelig å la være når det ser veldig 'plukkbart' ut.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Pell minst mulig på det. Og om du absolutt bare MÅ pelle på det så vask deg på henda først. Hvis det ser infisert ut så kan du vaske det med sterilt saltvann og en bomullsdott/q-tips. Sterilt saltvann får du kjøpt på apoteket eller lager selv (kok opp 2,5dl vann og tilsett en kvart teskje salt uten jod) Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Bruk en loddebolt og svi igjen sårene. Smelt huden sammen. Endret 18. januar 2016 av Dr Jones 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Håh, lite som slår å bli servert en kald øl og no digg gryterett etter å ha kjørt lenge. Føffaen så digg! 2 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Pell minst mulig på det. Og om du absolutt bare MÅ pelle på det så vask deg på henda først. Hvis det ser infisert ut så kan du vaske det med sterilt saltvann og en bomullsdott/q-tips. Sterilt saltvann får du kjøpt på apoteket eller lager selv (kok opp 2,5dl vann og tilsett en kvart teskje salt uten jod) Will do! Bruk en loddebolt og svi igjen sårene. Smelt huden sammen. God idé! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg pleier å smøre tannkrem på. Gjør vondt, men jeg syns det funker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg skal spise brødskiver med stekt pølse, stekt egg og ost. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Og jeg skal sove. Opp 0530 som vanlig Jeg pleier å smøre tannkrem på. Gjør vondt, men jeg syns det funker. You for real? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Jeg var heldig. Jobber egentlig 06-14 denne uka og var så trøtt at jeg ville spy i hele formiddag. Så ringte sjefen etter at jeg kom hjem og lurte om jeg ville bytte til ettermiddagsskift 14-23 istedet, siden 2 stk hadde meldt sykefravær ut uka. Vips, så får jeg stå opp når jeg vil imorra, spise seint, OG får en betalt fridag på fredag. Jeg satt og halvsov i sofaen kl 16 når han ringte, jeg ble så glad at jeg hadde lyst å klemme han gjennom mobilen. Endret 18. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Nok en uke med 22-07. Sov bare 6 timer i natt, fordi vekkerklokken stod på 20:45. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Bruk en loddebolt og svi igjen sårene. Smelt huden sammen. Sy så sammen med nål og tråd for å være på den sikre siden. no digg gryterett Hva er digg gryterett? Endret 18. januar 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Skulle ønske jeg slapp å stå opp kl 6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Hvordan lager man en ny "tråd" i en subreddit man abonnerer på? Ser ingen "New post" knapp noen steder. Kan bare kommentere i andre sine tråder. Må jeg ha status som redditor? Endret 18. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå