Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men når jeg googlet dette så stod det at det er "mot soppinfeksjon i skjeden og rundt skjedeåpningen".  :ninja: 

Ja så også det. Kan ikke svare på hvorfor det også er effektivt mot munnsår, Men jeg kødder ikke

Det var legens råd og det virker som bare det.

Lenke til kommentar

Hold det mykt hvertfall. Hvis det tørker ut så kan det fort sprekke opp igjen. Bruk gjerne Bacimycin eller tilogmed vaselin for å holde det mykt.

Takk for tips. Har ikke så mye, men vaselin har jeg. :)

Er det sånn at man skal unngå å pelle på det, helt til alt er bra igjen? Er vanskelig å la være når det ser veldig 'plukkbart' ut..

Lenke til kommentar

Pell minst mulig på det. Og om du absolutt bare MÅ pelle på det så vask deg på henda først.

Hvis det ser infisert ut så kan du vaske det med sterilt saltvann og en bomullsdott/q-tips.

Sterilt saltvann får du kjøpt på apoteket eller lager selv (kok opp 2,5dl vann og tilsett en kvart teskje salt uten jod)

Lenke til kommentar

Pell minst mulig på det. Og om du absolutt bare MÅ pelle på det så vask deg på henda først.

Hvis det ser infisert ut så kan du vaske det med sterilt saltvann og en bomullsdott/q-tips.

Sterilt saltvann får du kjøpt på apoteket eller lager selv (kok opp 2,5dl vann og tilsett en kvart teskje salt uten jod)

Will do! ;)

Bruk en loddebolt og svi igjen sårene. Smelt huden sammen.

God idé!

Lenke til kommentar

Jeg var heldig. Jobber egentlig 06-14 denne uka og var så trøtt at jeg ville spy i hele formiddag. Så ringte sjefen etter at jeg kom hjem og lurte om jeg ville bytte til ettermiddagsskift 14-23 istedet, siden 2 stk hadde meldt sykefravær ut uka. Vips, så får jeg stå opp når jeg vil imorra, spise seint, OG får en betalt fridag på fredag.

Jeg satt og halvsov i sofaen kl 16 når han ringte, jeg ble så glad at jeg hadde lyst å klemme han gjennom mobilen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Bruk en loddebolt og svi igjen sårene. Smelt huden sammen.

Sy så sammen med nål og tråd for å være på den sikre siden.

no digg gryterett

Hva er digg gryterett?

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...