KatrinaS Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Noen som har tenkt å oppgradere til Windows 10? Fikk et Windows 10 ikon. Ser bedre ut enn Windows 8, men fortsatt skeptisk. Mislikte Windows 8 veldig, og har brukt 7 siden det kom ut. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Har ikke bestemt meg. Har Win 7 , men fikk tilbud der og. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Det er helt sikkert bare mer glam og glitter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Statistisk sett kommer Win10 være bedre en Win8 så...tja..kanskje. Men nei, kommer ikke til å installere når det finnes gratis alternativer 8) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Statistisk sett kommer Win10 være bedre en Win8 så...tja..kanskje. Men nei, kommer ikke til å installere når det finnes gratis alternativer 8) Det er en gratis oppdatering for de med win 7/8. Jeg har selv win 7, men liker ikke de nye designene. Passer bare for telefon og nettbrett mener jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg har selv win 7, men liker ikke de nye designene. Passer bare for telefon og nettbrett mener jeg.Og dette kan du si med stor sikkerhet med din ekstensive bakgrunn i human-machine interactions og tonnevis med peer-reviewed forskning. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Vi får se, kanskje win10 blir brukbar. Win8 er etter min mening helt på trynet (jajaja... hadde jeg giddet å endre på ting hadde det sikkert funket fint, men burde ikke måtte det) Får se om ikke det dukker opp en piratversjon jeg kan prøve. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg har selv win 7, men liker ikke de nye designene. Passer bare for telefon og nettbrett mener jeg.Og dette kan du si med stor sikkerhet med din ekstensive bakgrunn i human-machine interactions og tonnevis med peer-reviewed forskning.Mener jeg 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg har et par kjeler og steikepanner jeg skal kaste. Hvor i pokker skal jeg kaste det? Hermetikkbokser og sånn går jo i glasskonteineren, men er jo ikke mulig å få dette gjennom de små hullene der. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg har et par kjeler og steikepanner jeg skal kaste. Hvor i pokker skal jeg kaste det? Hermetikkbokser og sånn går jo i glasskonteineren, men er jo ikke mulig å få dette gjennom de små hullene der.enten i restavfall søppeldunken din (Det er den sorte) eller i metall-kontaineren på din lokale avfallstasjon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) For en uke siden så jeg en gammel CRT TV og to senger stå ved siden av en FRETEX klessamle-stasjon. De forsvant av seg selv. AKA forsvinner ting av seg selv hvis man setter dem ute. Endret 7. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg har et par kjeler og steikepanner jeg skal kaste. Hvor i pokker skal jeg kaste det? Hermetikkbokser og sånn går jo i glasskonteineren, men er jo ikke mulig å få dette gjennom de små hullene der. Restavfall. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Om du bor i nærheten av en returstasjon ville jeg levert dem der. BIR har og en bil som kjører rundt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Kan også hive det i avfallstasjonen bak butikker som selger det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Hvor jeg skal kaste sykkelramme er verre, ikke peiling på hvor avfallstasjonen er, og uansett så pleier de å ligge et godt stykke utafor byer og kun tilgjengelige med bil. Noe jeg selfølgelig ikke har. Endret 7. juni 2015 av multisync Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Da har jeg vært ute og bytta dekk for mora mi og vasket opp, så nå skal jeg slappe av foran tv med firkløver og melk Hva gjør dere i kveld? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Firkløver og melk. Høres ut som et gjennomsnittlig besøk hos farmor Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Høres bra ut, jeg har sykt lyst på firkløver, men tror butikken akkurat stengte, og jeg har ikke lyst til å gå ut uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå