Overmoden2.0 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Takk, det skal jeg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Jeg tenkte oppriktig at jeg skulle gi det et par år til før jeg ble nevneverdig aktiv igjen, vil ikke la det gå inflasjon i min fyllevisdom... Jeg kan i det minste informere dere alle om at eksil i Sverige kan anbefales så lenge man har norsk jobb, og at massive mengder sprit + øl blir krøll (alkohol er for billig i grännlandet). Dëssütën ër töddlër fëtt, slëng dëm inn dër dü følër för dët, dët sër jättesvënskt öm du slänger pä töddlër! Endret 16. januar 2016 av lceman™ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Töddler er metal som faen! Herregud, filmet meg selv for å sende en film til noen, og barten min begynner å bli perfekt. Endret 16. januar 2016 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Bart ska 'rem ha!La oss se bort fra jallagaymerheadset og skikkelig teit vinkel fordi jeg bare har skjermlys å jobbe med. Endret 16. januar 2016 av lceman™ 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 http://www.youtube.com/watch?v=YpDOgUMNnfU Tipper de fleste serier i dag vil være glemt om 50 år Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Bart ska 'rem ha! La oss se bort fra jallagaymerheadset og skikkelig teit vinkel fordi jeg bare har skjermlys å jobbe med. bartebart.png Nå ble jeg litt forelska. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Damn, sov 17 timer... og jeg får litt lyst til å legge meg nedpå litt igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg sov til sammen 3,5 timer, skulle gjerne ha sovet mer, men ligger på et lite rom med to andre, og det er ikke noe vindu der, så lufta ble fort ganske tett og jævlig, for å si det mildt. Var ganske trett da jeg la meg, men så våkna jeg klokka fire av at noe falt på gulvet. Kunne ikke skru på lyset for å se hva det var, for jeg ville ikke vekke de andre. Sovna igjen, halv fem var det noe nytt som datt i gulvet. Våkna igjen, og sovna etter fem minutter. Klokka fem, skvatt en av de andre, og heiv seg rundt i senga si, noe som førte til at puta traff toalettmappa på nattbordet, som så gikk i gulvet og spøy ut ringer og andre dikkedakker og laget en helvetes larm. Null søvn etter det. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Damn, sov 17 timer... og jeg får litt lyst til å legge meg nedpå litt igjen. Jeg sov 3-4 timer, og har ekstremt lyst å legge meg nedpå litt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Sovet dårlig, så la meg 16.30 i går, våkna i 4-tiden og var fin og våken da, men bestemte meg for at det var alt for tidlig å stå opp, for da hadde jeg ikke fått sove igjen. En liten stund etterpå sovnet jeg igjen og sto opp 11. Visste ikke om det var morgen, kveld eller hvilken dag det var. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Sovet dårlig selv. Men kom meg da opp til slutt. Fikk dratt på meg klærne og rusla en tur på butikken så jeg rakk det i god tid før fotballkampen. Var ei ungjente på opplæring i kassen, og hun ble tydeligvis brydd/syntes det var dritflaut at jeg kjøpte meg kondomer, hah. Aldri fortstått det der. Hva som er flaut med å handle kondomer, tamponger osv. Kjenner jo endel som ikke kan kjøpe kondomer selv, karer som ikke takler å handle tamponger til dama, vet sågar om folk som sliter som et helvete bare de skal kjøpe dopapir. Mennesker. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Eneste grunnen til at det av og til er stress med kondomer er at utvalget somregel ikke henger oppe lengre. Noen få steder henger det et par typer ved kassa, mens andre steder må du trykke på skjermen for å prøve å finne det du vil ha. Skjønner at tyveri er grunnen til at det er gjort, men føler at mye av grunnen til at de har gjort det med røyk er like mye for å gjøre det vanskeligere å kjøpe siden du ikke kan se hva du vil ha, noe som også da blir det samme med kondomer. Endret 16. januar 2016 av multisync Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Er ikke akkurat strålende utvalg nei. Tar uansett alltid den samme gamle. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Sovet dårlig selv. Men kom meg da opp til slutt. Fikk dratt på meg klærne og rusla en tur på butikken så jeg rakk det i god tid før fotballkampen. Var ei ungjente på opplæring i kassen, og hun ble tydeligvis brydd/syntes det var dritflaut at jeg kjøpte meg kondomer, hah. Aldri fortstått det der. Hva som er flaut med å handle kondomer, tamponger osv. Kjenner jo endel som ikke kan kjøpe kondomer selv, karer som ikke takler å handle tamponger til dama, vet sågar om folk som sliter som et helvete bare de skal kjøpe dopapir. Mennesker. https://www.youtube.com/watch?v=3Hx_li0u5ws 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Er så glad jeg slipper å tenke på kondom eller annen prevensjon Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Kan jo godt skjønne at det er det kan være litt "flaut" å selge, kanskje spesielt som ny arbeider. Å handle slikt på butikken er ikke akkurat favorittaktiviteten min heller. Gjøres ikke på lokalbutikken nede i gata for å si det sånn https://www.youtube.com/watch?v=3Hx_li0u5wshaha, hvilken film? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Er så glad jeg slipper å tenke på kondom eller annen prevensjon Er fremdeles lurt med mindre man vet at den andre er sykdomsfri, man kan fremdeles smitte hverandre. 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Kan jo godt skjønne at det er det kan være litt "flaut" å selge, kanskje spesielt som ny arbeider. Å handle slikt på butikken er ikke akkurat favorittaktiviteten min heller. Gjøres ikke på lokalbutikken nede i gata for å si det sånn https://www.youtube.com/watch?v=3Hx_li0u5wshaha, hvilken film? Filmen heter Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Er så glad jeg slipper å tenke på kondom eller annen prevensjon Er fremdeles lurt med mindre man vet at den andre er sykdomsfri, man kan fremdeles smitte hverandre. Tror ikke fingrene mine kan få klamydia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå