Sirslask Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Så lenge hun mangler tenner og har flatt hode så høres det ut som noe å ta vare på Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Svarer jeg ikke på Skype, så får jeg melding på Facebook. Svarer jeg ikke der kommer det snap. Plutselig ut av det blå kommer det nakenbilder eller lettkledde bilder, og selv om det i utgangspunktet ikke burde være så ille, så er a såpass innpåsliten at jeg ser negativt på bildene. "Men liker du meg ikke da????" "SE på kroppen min da!" "har til og med fått bleacha rassen for deg!" Noe av det fete er at en annen jeg flørter litt med er på besøk hos henne nå for noen dager. Visste ikke at de kjente hverandre engang jeg. Bare venter på braket. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Jeg er så heldig som har en flørt på vei hit:D Endret 15. januar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Men er så jævlig kaos her i Bergen da bergensere ikke klarer å lære, så er mye forsinkelser og piss. Blir stresset. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg skal drikke brus, fappe og spille Diablo 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Svarer jeg ikke på Skype, så får jeg melding på Facebook. Svarer jeg ikke der kommer det snap. Plutselig ut av det blå kommer det nakenbilder eller lettkledde bilder, og selv om det i utgangspunktet ikke burde være så ille, så er a såpass innpåsliten at jeg ser negativt på bildene. "Men liker du meg ikke da????" "SE på kroppen min da!" "har til og med fått bleacha rassen for deg!" Noe av det fete er at en annen jeg flørter litt med er på besøk hos henne nå for noen dager. Visste ikke at de kjente hverandre engang jeg. Bare venter på braket. Oi, blir ikke det litt kleint da? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Da er det bedre at du drar aleine. Da er det i orden. Min første date i morgen i en alder av 31. Det beste er at hun allerede nå forsikret seg om at hun ikke er kjempeklar for noe seriøst atm. Endret 15. januar 2016 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Da var den nye senga komt på plass. Har testa den en stund, knirker ikke i det hele tatt. Dama ligger fortsatt og hiver etter pusten. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Har heller aldri vært på date. Tror det er oppskrytt. Spent på helga jeg. Tenk om det er min fremtidige kone som kommer på besøk. Haha Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg er glad jeg skal til henne og slipper å måtte tenke på at jeg skal ha besøk. Hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle glede meg, men gjør faktisk det. Og gruer meg litt. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Sånn. Ryddet og støvsugd, klart for besøk av kvinnemennesket mitt ikveld. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Den nye datekaféen! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Så mye deilig romantikk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Tordenvær med snø. Har jeg aldri vært utfor før, går det og an da? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Den nye datekaféen! Hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg er glad jeg skal til henne og slipper å måtte tenke på at jeg skal ha besøk. Hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle glede meg, men gjør faktisk det. Og gruer meg litt. Puuuuuuuliiiings! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Så mye deilig romantikk Ja, helt utrolig. Sitter her med ripste og ser på American Horror Story! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå