Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svarer jeg ikke på Skype, så får jeg melding på Facebook. Svarer jeg ikke der kommer det snap. Plutselig ut av det blå kommer det nakenbilder eller lettkledde bilder, og selv om det i utgangspunktet ikke burde være så ille, så er a såpass innpåsliten at jeg ser negativt på bildene.

"Men liker du meg ikke da????" "SE på kroppen min da!" "har til og med fått bleacha rassen for deg!"

Noe av det fete er at en annen jeg flørter litt med er på besøk hos henne nå for noen dager. Visste ikke at de kjente hverandre engang jeg. Bare venter på braket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Svarer jeg ikke på Skype, så får jeg melding på Facebook. Svarer jeg ikke der kommer det snap. Plutselig ut av det blå kommer det nakenbilder eller lettkledde bilder, og selv om det i utgangspunktet ikke burde være så ille, så er a såpass innpåsliten at jeg ser negativt på bildene.

"Men liker du meg ikke da????" "SE på kroppen min da!" "har til og med fått bleacha rassen for deg!"

Noe av det fete er at en annen jeg flørter litt med er på besøk hos henne nå for noen dager. Visste ikke at de kjente hverandre engang jeg. Bare venter på braket.

Oi, blir ikke det litt kleint da? :p 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Jeg er glad jeg skal til henne og slipper å måtte tenke på at jeg skal ha besøk. Hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle glede meg, men gjør faktisk det. Og gruer meg litt.

Puuuuuuuliiiings!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...