Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Tinder er greit nok det. Er jo bare vanlige mennesker, som ellers i verden. Om man blir kjent med en person på Tinder, Facebook, på byen, jobben, skolen eller lignende spiller igrunn ikke noen rolle.

Det som de fleste tror er jo at man må pule første date. Det er liksom ikke noe for meg. Da går jeg heller ut på byen :p haha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Hmm, er dette Tinder greiene noe å bruke tid på å sette seg inn i?

Nei. Er gøy 1 uke. 

Har verken møtt eller pult noen igjennom Tinder. 

Svak innsats. kaller vi det.

Nei. Et liv kaller vi det... :D  :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Nei. Et liv kaller vi det... :D  :rofl:

Har jeg ikke et liv som har blitt kjent med folk på Tinder? Hæææææææh? :(

Du har ikke et liv i utgangspunktet du!  :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg kjenner folk som har blitt lykkelige (sålangt) samboere etter å ha truffet hverandre på Tinder. Ingen garanti for at det funker på akkurat deg, men hvorfor ikke prøve? Det er ikke min greie, men det funker for mange.
Lenke til kommentar

Jeg får mange matcher, men tror de fleste er ute etter å få flest mulig matcher for å føle seg digg. For mange er ihvertfall ekstremt kjedelige å snakke med. Hun jeg skal møte i morra matchet jeg vel med i oktober, men gadd aldri å snakke med henne før her om dagen, da jeg installerte Tinder igjen. Har også noen andre jeg har skravlet endel med, først der, så på Facebook. Hyggelige folk ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg har bestandig bare snubla inn i forhold uten egentlig å ha prøvd. Det har bare blitt sånn.

Da teller jeg selvsagt ikke one nights og sånn da.

Samme her. Har jo knapt rukket å komme ut av ett forhold før jeg ramler baklengs inn i ett nytt ett. Tror underbevisstheten min jobber på høygir for å holde meg okkupert.

Lenke til kommentar

Havner aldri i forhold jeg. Like greit egentlig. Alle som forelsker seg i meg vil jeg ikke ha, de jeg blir forelska i vil ikke ha meg, og frustrerende nok gjør jo det at jeg vil ha de enda mere. Gikk jo Faen meg å hodestups forelska i en i 7 år, bare for at han ikke ville ha meg. Kvinnfolk :(

Lenke til kommentar

Jeg har bestandig bare snubla inn i forhold uten egentlig å ha prøvd. Det har bare blitt sånn.

Da teller jeg selvsagt ikke one nights og sånn da.

Sånn er jeg og. Og nå som jeg har planer om å drite totalt i det og heller dyppe'n i så mange som mulig så ender jeg sikkert opp i forhold igjen. Teit.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner folk som har blitt lykkelige (sålangt) samboere etter å ha truffet hverandre på Tinder. Ingen garanti for at det funker på akkurat deg, men hvorfor ikke prøve? Det er ikke min greie, men det funker for mange.

Hvis man bruker Tinder for å lete etter faste forhold, så er det noe galt med vedkommende. Tinder er for one night stands.

Lenke til kommentar

Man bør vel egentlig ikke lete etter faste forhold uansett, mener jeg, men bare flørte og leve livet, så kommer det av seg selv. Jeg begynte forresten å flørte med ei her, og fant ut at hun var (ulykkelig) gift. Greit det, tenkte jeg skulle fortsette å flørte, men hun ble faen meg så innpåsliten at det var helt mongo.

Lenke til kommentar

Man bør vel egentlig ikke lete etter faste forhold uansett, mener jeg, men bare flørte og leve livet, så kommer det av seg selv. Jeg begynte forresten å flørte med ei her, og fant ut at hun var (ulykkelig) gift. Greit det, tenkte jeg skulle fortsette å flørte, men hun ble faen meg så innpåsliten at det var helt mongo.

Jeg har ei som ikke tar et hint, masing på mobilen hele tiden.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Svarer jeg ikke på Skype, så får jeg melding på Facebook. Svarer jeg ikke der kommer det snap. Plutselig ut av det blå kommer det nakenbilder eller lettkledde bilder, og selv om det i utgangspunktet ikke burde være så ille, så er a såpass innpåsliten at jeg ser negativt på bildene.

Lenke til kommentar

Svarer jeg ikke på Skype, så får jeg melding på Facebook. Svarer jeg ikke der kommer det snap. Plutselig ut av det blå kommer det nakenbilder eller lettkledde bilder, og selv om det i utgangspunktet ikke burde være så ille, så er a såpass innpåsliten at jeg ser negativt på bildene.

"Men liker du meg ikke da????" "SE på kroppen min da!" "har til og med fått bleacha rassen for deg!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...