Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal folk gjøre i helga da?

Jeg skal ikke så mye egentlig. Nå sitter jeg på skype med Admiral Necolamedor, så skal jeg snart gå å handle. I morgen skal jeg på besøk på overnatting! Søndag skal jeg slappe av :p

Hva skal du gjøre? 

Skal på fjellet og gå på skitur i morgen hvis det blir greit vær. Søndag blir det vel spillig og serie titting. Nå venter jeg på at bilen min skal bli ferdig på service,så rett hjem og lage noe god mat. :)

Lenke til kommentar

Skulle egentlig på konsert i kveld, men det ser ut til å utebli om jeg ikke blir bedre i magen.

I morra skal jeg for første gang møte noen jeg har blitt kjent med på Tinder. Hu' er tydeligvis en god venn av bestekameraten min, så han var veldig gira på at vi dro til henne og drakk øl. 

Lenke til kommentar

Jeg er rar. Hatt en partner hvert år i seks eller sju år, og det har for det meste vært forhold. Og har alltid blitt godt kjent med personen før jeg har møtt henne, eller vært venner fra før av. Det her er en helt ny greie for meg, rett og slett.

Men ja, kanskje jeg skal dra alene. Pule kommer jeg sikkert ikke til å gjøre uansett, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Skulle egentlig på konsert i kveld, men det ser ut til å utebli om jeg ikke blir bedre i magen.

I morra skal jeg for første gang møte noen jeg har blitt kjent med på Tinder. Hu' er tydeligvis en god venn av bestekameraten min, så han var veldig gira på at vi dro til henne og drakk øl. 

:love:  Så utrolig koselig da, det var hun samme som du snakka om tidligere idag eller? :p  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Hmm, er dette Tinder greiene noe å bruke tid på å sette seg inn i?

Nei. Er gøy 1 uke. 

Har verken møtt eller pult noen igjennom Tinder. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...