Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hva skal folk gjøre i helga da? Får besøk om noen timer. Hva vi skal i helga vet jeg ikke, men jeg har iallefall selskap, så trenger ikke å gjøre stort da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg skal spille Season 5 i diablo 3. Og drikke masse Burn og redbull. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hva skal folk gjøre i helga da? Jeg skal ikke så mye egentlig. Nå sitter jeg på skype med Admiral Necolamedor, så skal jeg snart gå å handle. I morgen skal jeg på besøk på overnatting! Søndag skal jeg slappe av Hva skal du gjøre? Skal på fjellet og gå på skitur i morgen hvis det blir greit vær. Søndag blir det vel spillig og serie titting. Nå venter jeg på at bilen min skal bli ferdig på service,så rett hjem og lage noe god mat. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hva skal folk gjøre i helga da? Skulle egentlig på konsert i kveld, men det ser ut til å utebli om jeg ikke blir bedre i magen. I morra skal jeg for første gang møte noen jeg har blitt kjent med på Tinder. Hu' er tydeligvis en god venn av bestekameraten min, så han var veldig gira på at vi dro til henne og drakk øl. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Han vil bolle henne mao. og bruker deg som wingman. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hahaha. Det hadde tatt seg ut. Men nei, er ikke det. Han er bare veldig gira på at jeg skal treffe nye folk. Og hun var visst superhyggelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Da er det bedre at du drar aleine. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Om jeg hadde planer om å forføre henne ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Hva i alle dager bruker folk ellers Tinder til? Det er nettopp det Tinder blei laga for jo. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Noen vet ikke sånt dessverre :/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hmm, er dette Tinder greiene noe å bruke tid på å sette seg inn i? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg er rar. Hatt en partner hvert år i seks eller sju år, og det har for det meste vært forhold. Og har alltid blitt godt kjent med personen før jeg har møtt henne, eller vært venner fra før av. Det her er en helt ny greie for meg, rett og slett. Men ja, kanskje jeg skal dra alene. Pule kommer jeg sikkert ikke til å gjøre uansett, tror jeg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Jeg puler alle jeg treffer fra tinder. Jeg har skjønt det! Edit:jeg bare tulla Endret 15. januar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Tja, det er vel forskjell på personer. Jeg har tenkt jeg skal bli flinkere på random stuff i år, men må krysse noen grenser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hva skal folk gjøre i helga da? Skulle egentlig på konsert i kveld, men det ser ut til å utebli om jeg ikke blir bedre i magen. I morra skal jeg for første gang møte noen jeg har blitt kjent med på Tinder. Hu' er tydeligvis en god venn av bestekameraten min, så han var veldig gira på at vi dro til henne og drakk øl. Så utrolig koselig da, det var hun samme som du snakka om tidligere idag eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hmm, er dette Tinder greiene noe å bruke tid på å sette seg inn i? Nei. Er gøy 1 uke. Har verken møtt eller pult noen igjennom Tinder. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hmm, er dette Tinder greiene noe å bruke tid på å sette seg inn i? Egentlig ikke. Er ikke mye fornuftig å finne der inne. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Tinder er greit nok det. Er jo bare vanlige mennesker, som ellers i verden. Om man blir kjent med en person på Tinder, Facebook, på byen, jobben, skolen eller lignende spiller igrunn ikke noen rolle. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hmm, er dette Tinder greiene noe å bruke tid på å sette seg inn i? Nei. Er gøy 1 uke. Har verken møtt eller pult noen igjennom Tinder. Svak innsats. kaller vi det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå