dysfunctional Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Må virkelig fikse døgnrytmen.. Å gå til sengs 6-7 for å våkne i 5 tiden er slettes ikke bra, men desverre er jeg flink til å slå av alarmen. Tror jeg heller bør skaffe meg viljestyrke til å bare stå opp når alarmen ringer. Folk som skriver "i 5 tiden", og ikke "i 17-tiden".... Quakecry pls 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Må virkelig fikse døgnrytmen.. Å gå til sengs 6-7 for å våkne i 5 tiden er slettes ikke bra, men desverre er jeg flink til å slå av alarmen. Tror jeg heller bør skaffe meg viljestyrke til å bare stå opp når alarmen ringer.Mitt problem er ikke at jeg ikke orker å stå opp, men jeg våkner bare ikke. Edit: Beklager trippelpost. Skylder på telefonen. Endret 6. juni 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Så her leiter jeg etter en pirat-stream for å se på Planet Earth, også oppdager jeg at BBC har lastet opp alt til Youtube. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg får mitt dokumetar-fix hos mvgroup.org. Genial side. En egen torrentside dedikert til kun dokumetarer. Du må registrere deg der da, men det er ingen krav til ratio. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Mens jeg får min hos NRK og Netflix. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Er begrenset med utvalg på de to. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Er lettest med stream når jeg kun har jobb-laptop her nede. Men drar til norge neste uke, og skal ta med desktop ned igjen. Pakker den i deler, også kjøper jeg nytt kabinett her nede. Så da skal jeg tilbake til torrenting. Ikke bra nok nett til å holde på så stort som jeg gjorde før, men men. Savner å se ting i skikkelig HD. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Er begrenset med utvalg på de to. Holder for meg, men så holder jeg meg stort sett til naturdokumentarer, også. Så lenge jeg kan høre Attenboroughs behagelige, lett sensuelle stemme, pjatte i vei om ting og tang, er jeg i himmelen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Savner å se ting i skikkelig HD. Er det i det hele tatt mulig å se ting som ikke er HD? BoiOboiOboioboI...spania på Tirsdag! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg trudde ikke det, nei. Ventet alltid på 1080p web-rip fordi 1080p HD TV-rip var for dårlig, da jeg var i norge. Nå ser jeg SD på laptop-skjermen. Endret 6. juni 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg har ingen problemer med å se ting som ikke er i HD. Det beviste jeg ved å se gjennom hele DragonBall-animen (altså den originale, ikke Z og alt det andre). Real Media-filer fra to tusen og tidlig, på 30 MB og relativt lav oppløsning. I fullskjerm på en 24" skjerm. Hadde ikke nevneverdige problemer med det, skjønt, det kan komme av at jeg kan hele greia utenat og egentlig ikke trengte å følge med. =p Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Spørs hva det er. Diverse nyere filmer og ting vil man helst se i HD, men det er mye annet der det ikke har betydning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Mja, hadde jo vært greit å legge seg nå. Fått alt opp og gå etter at jeg måtte flytte MC-basen min fordi den lagga ut folk som spawna, så jeg har ingen grunn til å være våken lenger. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Da var man våken igjen god morgen Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 seks espresso og ein vanleg kopp kaffi. Like forbanna søvnig. ååååååhuffåhuffåhuffåhuffåhuff Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Du kommer til å få rennaræv på toppen av det hele 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå