Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Må virkelig fikse døgnrytmen.. Å gå til sengs 6-7 for å våkne i 5 tiden er slettes ikke bra, men desverre er jeg flink til å slå av alarmen. Tror jeg heller bør skaffe meg viljestyrke til å bare stå opp når alarmen ringer.

Folk som skriver "i 5 tiden", og ikke "i 17-tiden".... Quakecry pls

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må virkelig fikse døgnrytmen.. Å gå til sengs 6-7 for å våkne i 5 tiden er slettes ikke bra, men desverre er jeg flink til å slå av alarmen. Tror jeg heller bør skaffe meg viljestyrke til å bare stå opp når alarmen ringer.

Mitt problem er ikke at jeg ikke orker å stå opp, men jeg våkner bare ikke.

Edit: Beklager trippelpost. Skylder på telefonen.

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Er lettest med stream når jeg kun har jobb-laptop her nede.

Men drar til norge neste uke, og skal ta med desktop ned igjen. Pakker den i deler, også kjøper jeg nytt kabinett her nede. Så da skal jeg tilbake til torrenting. Ikke bra nok nett til å holde på så stort som jeg gjorde før, men men.

Savner å se ting i skikkelig HD.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å se ting som ikke er i HD. Det beviste jeg ved å se gjennom hele DragonBall-animen (altså den originale, ikke Z og alt det andre).

Real Media-filer fra to tusen og tidlig, på 30 MB og relativt lav oppløsning. I fullskjerm på en 24" skjerm. Hadde ikke nevneverdige problemer med det, skjønt, det kan komme av at jeg kan hele greia utenat og egentlig ikke trengte å følge med. =p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...