Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Jeg skal også kjøpe meg ny seng. Den skal være 210x210 :D

Jeg vil også ha kvadratisk seng! Da slipper jeg det JÆVLA STYRET med å finne ut hvilken vei som er riktig vei å ta på det forpulte lakenet.

Vanskelig å finne et trekk som passer da.... Men det er ei seng som faktisk er 210x210... 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Aner ikke om jeg har plass til 210x210 på soverommet mitt. Må måle og finne ut av ting. Bare den er stor og fin. Husker med grøss og gru hvordan det var å skulle ligge to stykker på senga jeg har nå. Endte opp med sovesofa på stua til slutt.

Er ganske fornøyd med mi 180x150 seng. Men tenk å få enda større enn det da? :D hoho

Lenke til kommentar

Vi har 180*200-sak fra Ikea, av den litt dyrere typen. Helt perfekt til oss, og fra tid til annen to hunder :wee:

Hvilken da?

Ser ut til at jeg bomma, og vi har 160x200 seng. Vi ville ha den største rammemadrassen, som en enkelt madrass. For å slippe den forferdelige sprekken mellom madrassene.

Tror det er denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30203341/#/50203340

Og så en litt hard overmadrass.

Viktigste når man kjøper seng er å ikke hoppe på "ååå så myk og deilig, mykeste i hele verden". Da har ryggen lett for å bli fucked.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ahh, nydelig. Det verste som er er den sprekken mellom madrassene. Ihvertfall om man er to stykk. Og en myk seng blir også jævla mongo å ha sex i. Grusomt.

Men fin pris da, vel innefor budsjettet jeg tenkte på.

Opps, sidan kunde inte hittas...

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Tilbake til England. Har pledd og pute, så det er nesten litt diggolini.

Meir førebudd denne gongen? Sånn natt-på-flyplassmessig, altså. Diggolini er forøvrig mitt uttrykk, men du får seffffern bruke det.

Edit: blir seint i kveld. Trur eg skal bruke tid på å skrive den erotiske novella eg lova ein kompis at eg skulle skrive til p3 sin konkurranse.

Endret av Teitgutt
Lenke til kommentar

Tilbake til England. Har pledd og pute, så det er nesten litt diggolini.

Meir førebudd denne gongen? Sånn natt-på-flyplassmessig, altså. Diggolini er forøvrig mitt uttrykk, men du får seffffern bruke det.

Edit: blir seint i kveld. Trur eg skal bruke tid på å skrive den erotiske novella eg lova ein kompis at eg skulle skrive til p3 sin konkurranse.

Jupp, mye bedre her enn på Oslo Lufthavn. Da finner jeg på et nytt ord, det er superlini.

Lenke til kommentar

Oioi! Du mikser det opp med fleire flyplassar! Kastrup er ein veldig fin flyplass å sove på, men då blir ein også vekt av ein sinna danske som på død og liv skal vaske akkurat der du ligger. Det har eg veldig svake empiriske bevis på.

Neineinei! Bruk diggolini. Det er det som er k00li0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...