Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ingen flere "store dør i 2016 nå..

Har nådd max grensa nå. Langt over egentlig.

Det er et kjent fenomen at kjendiser dør tre i slengen. Tipper vi har minst et halvt år før neste tragedie. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hva så om jeg har postet tusenvis av bilder av meg selv på nettet, eller brukte kjole en periode, eller hører på én låt på repeat hver 1. til 24. desember?

Da viser du at du ønsker å bli eksponert for andre vilkårlige mennesker. Det er ikke noe galt i det, men la oss nå ikke fornekte fakta :fun:

Jeg fornekter. Jeg har ikke noe behov for at folk skal bry seg om de tingene jeg gjør. La meg leve mitt liv i fred, sier nå jeg. Det er ikke noe eksponeringsbehov i å legge ut titusenvis av bilder på nett. Det er i all hovedsak for å holde tråder oppe, og ikke la dem bli glemt eller havne på side 2. Jeg skal innrømme at jeg har slacka en god del når det kommer til RPP2 de siste årene, da.

Lenke til kommentar

Edit: Og jeg får selvsagt ikke start på bilen. Må få målt frostvæska på bilen, sikkert for kaldt. 20 fuckings kuldegrader.

Sånn går det når man har volvo.

Hysj på det du da! Det er en knakende bra bil, jeg har bare ikke gitt den nok TLC. Stakk hjemom iløpet av dagen og fikk start på den, og kjørt den ned i P-huset på jobb. Stakk innom og kjøpte kondensfjerner, så får vi se om det var grunnen til at Gullet ikke ville starte. Får se i morra tidlig.

Halla Alexara!

Kjøpte også pizza til 10 kroner på spar. Funka helt fett.

Lenke til kommentar

Edit: Og jeg får selvsagt ikke start på bilen. Må få målt frostvæska på bilen, sikkert for kaldt. 20 fuckings kuldegrader.

Sånn går det når man har volvo.

Kjøpte også pizza til 10 kroner på spar. Funka helt fett.

Ti spenn?? Holy shit!  :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...