Overmoden2.0 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Sorri! Da poster jeg her :* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Trodde det var en selvfølge. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Jeg er singel for alltid. For mye kjærestesnakk i tråden her nå Endret 14. januar 2016 av Quakecry Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Haha, det er mange ganger det beste. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg er singel for alltid. For mye kjærestesnakk i tråden her nå Er det ikke søtt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Ikke klart å sove stort i natt, drittrøtt og sliten, og har en viktig dag på jobb. Strålende! Edit: Og jeg får selvsagt ikke start på bilen. Må få målt frostvæska på bilen, sikkert for kaldt. 20 fuckings kuldegrader. Endret 14. januar 2016 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ny dag, nye muligheter. Nå må jeg bare få småen i bhg så jeg kan sove helt til hun skal hentes. Yolo Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Det kommer ei venninne på lunsj i dag og jeg gleder meg så mye. Baby sover fint og godt, og jeg vurderer å rydde roterommet, men vil også sove litt til. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Det høres koselig ut! Sov heller, et roterom skal være rotete. Hilsen doktor Online. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ja, jeg tror jeg holder meg i senga. Baby pleier å sove til rundt 13-14 uansett Fikk du levert i barnehagen? Og mener du bor i Bergen, når på året fødte du? Jeg tenker ift barnehageinntak egentlig. Fikk du plass det året barnet fylte et år? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Slapp å levere i bhg, hun skal visst på badeland med bestemor og bestefar Jeg er ikke den rette å spørre egentlig. Jeg fødte i feb, men hun begynte ikke i bhg før hun var 2,5 år. Endret 14. januar 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Oh, så kjekt! Jeg regner egentlig med at vi får plass, men fortsatt interessant å høre andre sine erfaringer Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg hadde muligheten til å være hjemme ekstra lenge så den tok jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Edit: Og jeg får selvsagt ikke start på bilen. Må få målt frostvæska på bilen, sikkert for kaldt. 20 fuckings kuldegrader. Sånn går det når man har volvo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Sitter og ser på et intervju med Elon Musk. Den fyren er så utrolig socially akward. Han trives definitivt ikke foran kamera. Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Sitter og ser på et intervju med Elon Musk. Den fyren er så utrolig socially akward. Han trives definitivt ikke foran kamera. Egentlig litt rart siden han må være enormt god til å snakke for seg (På bakgrunn av hva han har fått til) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Egentlig litt rart siden han må være enormt god til å snakke for seg (På bakgrunn av hva han har fått til)Det er sikkert litt anderledes i det øyeblikket du får et kamera opp i trynet. Men fyren er jo et geni sånn ellers. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Litt av ein dag så langt. Først klipte eg meg, og ingen påpeika det(men det var ein veldig beskjeden klipp). (...) Jeg trur aldri i mitt liv noen har påpekt at jeg har klippet håret. Er det vanlig? Alle klipper da håret. Jeg er så vant til at folk påpeker det, at jeg blir satt ut om jeg klipper meg og ingen gjør det. Folka hjemme påpeker det jo etter noen dager, og i avisa tok det ikke lang tid fra jeg hadde betalt frisøren til en av damene visste jeg hadde gjort noe med sveisen. Skjønt, jeg klipper meg jo to ganger i året, så det er jo merkbart når jeg går fra langhåra slubbert til korthåra slubbert. Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Egentlig litt rart siden han må være enormt god til å snakke for seg (På bakgrunn av hva han har fått til)Det er sikkert litt anderledes i det øyeblikket du får et kamera opp i trynet. Men fyren er jo et geni sånn ellers. Mulig, aldri sagt noe så smart at jeg har fått et kamera slik. Vanskelig for meg å se for seg da kanskje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Mulig, aldri sagt noe så smart at jeg har fått et kamera slik. Vanskelig for meg å se for seg da kanskje.Jeg fikk plutselig et kamera trykket opp i trynet for et fem minutters intervju i forbindelse med et arrangement i høst. Det var lite morsomt må jeg innrømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå