Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke klart å sove stort i natt, drittrøtt og sliten, og har en viktig dag på jobb. Strålende!

Edit: Og jeg får selvsagt ikke start på bilen. Må få målt frostvæska på bilen, sikkert for kaldt. 20 fuckings kuldegrader.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror jeg holder meg i senga. Baby pleier å sove til rundt 13-14 uansett :p

Fikk du levert i barnehagen? Og mener du bor i Bergen, når på året fødte du? Jeg tenker ift barnehageinntak egentlig. Fikk du plass det året barnet fylte et år?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Edit: Og jeg får selvsagt ikke start på bilen. Må få målt frostvæska på bilen, sikkert for kaldt. 20 fuckings kuldegrader.

Sånn går det når man har volvo.

Lenke til kommentar

Egentlig litt rart siden han må være enormt god til å snakke for seg (På bakgrunn av hva han har fått til)

Det er sikkert litt anderledes i det øyeblikket du får et kamera opp i trynet. Men fyren er jo et geni sånn ellers.
Lenke til kommentar

Litt av ein dag så langt. Først klipte eg meg, og ingen påpeika det(men det var ein veldig beskjeden klipp).

(...)

Jeg trur aldri i mitt liv noen har påpekt at jeg har klippet håret. Er det vanlig? Alle klipper da håret.

Jeg er så vant til at folk påpeker det, at jeg blir satt ut om jeg klipper meg og ingen gjør det. Folka hjemme påpeker det jo etter noen dager, og i avisa tok det ikke lang tid fra jeg hadde betalt frisøren til en av damene visste jeg hadde gjort noe med sveisen.

Skjønt, jeg klipper meg jo to ganger i året, så det er jo merkbart når jeg går fra langhåra slubbert til korthåra slubbert.

Lenke til kommentar

Egentlig litt rart siden han må være enormt god til å snakke for seg (På bakgrunn av hva han har fått til)

Det er sikkert litt anderledes i det øyeblikket du får et kamera opp i trynet. Men fyren er jo et geni sånn ellers.

Mulig, aldri sagt noe så smart at jeg har fått et kamera slik. Vanskelig for meg å se for seg da kanskje.

Lenke til kommentar

Mulig, aldri sagt noe så smart at jeg har fått et kamera slik. Vanskelig for meg å se for seg da kanskje.

Jeg fikk plutselig et kamera trykket opp i trynet for et fem minutters intervju i forbindelse med et arrangement i høst. Det var lite morsomt må jeg innrømme.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...