Emancipate Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg lo meg så skakk at jeg måtte spytte ut det jeg hadde i munnen når dette resultatet kom opp på google. Fra yahoo answers. Does bae mean poop in Danish?Everybody keeps saying bae means poop in Danish, but when I go to Google translate it says poop is translated to "agterstavn" in Danish. "The poop deck." Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Ah åpnet vinduet og det er hvitt, fint å se snø igjen det var lenge siden Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Sånn er det alltid hos meg, det er bare å slå av "restore tabs". 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 du er godt pakka inn @Delvis Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Setter igang en vask og innser halvveis at jeg ikke har skaffet tørkestativ enda, chairs to the rescue! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Løsningen er å bruke hårføneren på hvert plagg du drar ut Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 du er godt pakka inn @Delvis Heheh Sjelden det er sånn her på sørvesten, går som regel over til regn før det kommer så langt . Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Begynner bli smålei vinter nå, demotiverende når det meldt pluss minus 20 blå i 15 dager til. Hver dag med regn/ettsifrede minusgrader i januar/februar er gull verdt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Leon Bashir er født samme dag som ABB ? Husker han som pak. nordlending på Syv søstre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hvorfor kalte de den Barbara? Verdens fjerde mest usexy navn (ikke ta det personlig, hvis noen av dere heter Barbara). Bondjenta Barbara Bach er gift med Beatles-Ringo...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Åh jo! Bjarte Fagerlid (med sørlandsdialekt) : "Godt å få tømt sæ !" Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Begynner bli smålei vinter nå, demotiverende når det meldt pluss minus 20 blå i 15 dager til. Hver dag med regn/ettsifrede minusgrader i januar/februar er gull verdt. Synes det er kos med litt skikkelig vinter igjen jeg. Første vinter på østlandet på 5 år her, de 4 siste bodde jeg på Karmøy. For å oppsummere været der så var det vind og høstlig hele året, ikke skikkelig vinter hvertfall. Tørr snø er bedre enn regn 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Første vinter på østlandet på 5 år her, de 4 siste bodde jeg på Karmøy. For å oppsummere været der så var det vind og høstlig hele året, ikke skikkelig vinter hvertfall. Tørr snø er bedre enn regn Var omtrent et år for sent ute da, for i 2010 var det omtrent norpolen her. Helt spesielt. Fin vinter, gid det var sånn hver gang i stedet for det pisseværet vi pleier ha. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Første vinter på østlandet på 5 år her, de 4 siste bodde jeg på Karmøy. For å oppsummere været der så var det vind og høstlig hele året, ikke skikkelig vinter hvertfall. Tørr snø er bedre enn regn Var omtrent et år for sent ute da, for i 2010 var det omtrent norpolen her. Helt spesielt. Fin vinter, gid det var sånn hver gang i stedet for det pisseværet vi pleier ha. Bor du på Karmøy også? Jeg bodde på Torvastad. Hvordan har høsten og vinteren vært hittil? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Synes det er kos med litt skikkelig vinter igjen jeg. Første vinter på østlandet på 5 år her, de 4 siste bodde jeg på Karmøy. For å oppsummere været der så var det vind og høstlig hele året, ikke skikkelig vinter hvertfall. Tørr snø er bedre enn regn Gjør mye ganske statisk arbeid ute og det er det lettere å holde varmen i sludd og regn enn 25 minusgrader, latterlig frusterende og for eks. stå 25 meter oppe i en lift med diverse håndverktøy og prøve å gjøre en god jobb når verken verktøy eller fingre eller liften fungerer sånn det skal. Btw, kudos til alle entrepenørfirma/prosjektledere som planlegger oppmontering av stål til den kaldeste biten av vinteren, ender jo aldri opp med og ta mye lengre tid eller bli gjort dårligere arbeid på den måten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Første vinter på østlandet på 5 år her, de 4 siste bodde jeg på Karmøy. For å oppsummere været der så var det vind og høstlig hele året, ikke skikkelig vinter hvertfall. Tørr snø er bedre enn regn Var omtrent et år for sent ute da, for i 2010 var det omtrent norpolen her. Helt spesielt. Fin vinter, gid det var sånn hver gang i stedet for det pisseværet vi pleier ha. Bor du på Karmøy også? Jeg bodde på Torvastad. Hvordan har høsten og vinteren vært hittil? Jeg bor også i området, og det har vært mye regn, vind men ganske mildt. I det siste har det vært kaldere og faktisk en del sol, og idag er vel en eneste dagen vi har hatt skikkelig snø. Håper det varer litt Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Ja får håpe det da. Har vært ganske typisk hittil altså. Er glad jeg er tilbake på østlandet, har ikke vært mange dagene med regn og vind siden jeg flyttet hit i September. Synes det er kos med litt skikkelig vinter igjen jeg. Første vinter på østlandet på 5 år her, de 4 siste bodde jeg på Karmøy. For å oppsummere været der så var det vind og høstlig hele året, ikke skikkelig vinter hvertfall.Tørr snø er bedre enn regn Gjør mye ganske statisk arbeid ute og det er det lettere å holde varmen i sludd og regn enn 25 minusgrader, latterlig frusterende og for eks. stå 25 meter oppe i en lift med diverse håndverktøy og prøve å gjøre en god jobb når verken verktøy eller fingre eller liften fungerer sånn det skal. Btw, kudos til alle entrepenørfirma/prosjektledere som planlegger oppmontering av stål til den kaldeste biten av vinteren, ender jo aldri opp med og ta mye lengre tid eller bli gjort dårligere arbeid på den måten. Ah den er kjip, føler med deg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ground control to major Tom.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå