Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg lo meg så skakk at jeg måtte spytte ut det jeg hadde i munnen når dette resultatet kom opp på google. Fra yahoo answers.

Does bae mean poop in Danish?
Everybody keeps saying bae means poop in Danish, but when I go to Google translate it says poop is translated to "agterstavn" in Danish.

"The poop deck."  :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Hvorfor kalte de den Barbara? Verdens fjerde mest usexy navn (ikke ta det personlig, hvis noen av dere heter Barbara).

Bondjenta Barbara Bach er gift med Beatles-Ringo......

Lenke til kommentar

Begynner bli smålei vinter nå, demotiverende når det meldt pluss minus 20 blå i 15 dager til. Hver dag med regn/ettsifrede minusgrader i januar/februar er gull verdt.

Synes det er kos med litt skikkelig vinter igjen jeg. Første vinter på østlandet på 5 år her, de 4 siste bodde jeg på Karmøy. For å oppsummere været der så var det vind og høstlig hele året, ikke skikkelig vinter hvertfall.

Tørr snø er bedre enn regn :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Første vinter på østlandet på 5 år her, de 4 siste bodde jeg på Karmøy. For å oppsummere været der så var det vind og høstlig hele året, ikke skikkelig vinter hvertfall.

Var omtrent et år for sent ute da, for i 2010 var det omtrent norpolen her. Helt spesielt. Fin vinter, gid det var sånn hver gang i stedet for det pisseværet vi pleier ha. 

Lenke til kommentar

Første vinter på østlandet på 5 år her, de 4 siste bodde jeg på Karmøy. For å oppsummere været der så var det vind og høstlig hele året, ikke skikkelig vinter hvertfall.

Var omtrent et år for sent ute da, for i 2010 var det omtrent norpolen her. Helt spesielt. Fin vinter, gid det var sånn hver gang i stedet for det pisseværet vi pleier ha.

Bor du på Karmøy også? Jeg bodde på Torvastad. :) Hvordan har høsten og vinteren vært hittil?

Lenke til kommentar

Synes det er kos med litt skikkelig vinter igjen jeg. Første vinter på østlandet på 5 år her, de 4 siste bodde jeg på Karmøy. For å oppsummere været der så var det vind og høstlig hele året, ikke skikkelig vinter hvertfall.

Gjør mye ganske statisk arbeid ute og det er det lettere å holde varmen i sludd og regn enn 25 minusgrader, latterlig frusterende og for eks. stå 25 meter oppe i en lift med diverse håndverktøy og prøve å gjøre en god jobb når verken verktøy eller fingre eller liften fungerer sånn det skal.

Btw, kudos til alle entrepenørfirma/prosjektledere som planlegger oppmontering av stål til den kaldeste biten av vinteren, ender jo aldri opp med og ta mye lengre tid eller bli gjort dårligere arbeid på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Bor du på Karmøy også? Jeg bodde på Torvastad. :) Hvordan har høsten og vinteren vært hittil?

Jeg bor også i området, og det har vært mye regn, vind men ganske mildt. I det siste har det vært kaldere og faktisk en del sol, og idag er vel en eneste dagen vi har hatt skikkelig snø. Håper det varer litt :( 

Lenke til kommentar

Ja får håpe det da. Har vært ganske typisk hittil altså. Er glad jeg er tilbake på østlandet, har ikke vært mange dagene med regn og vind siden jeg flyttet hit i September. :)

Gjør mye ganske statisk arbeid ute og det er det lettere å holde varmen i sludd og regn enn 25 minusgrader, latterlig frusterende og for eks. stå 25 meter oppe i en lift med diverse håndverktøy og prøve å gjøre en god jobb når verken verktøy eller fingre eller liften fungerer sånn det skal.

Btw, kudos til alle entrepenørfirma/prosjektledere som planlegger oppmontering av stål til den kaldeste biten av vinteren, ender jo aldri opp med og ta mye lengre tid eller bli gjort dårligere arbeid på den måten.

Ah den er kjip, føler med deg. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...