Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg er blitt mer som Charlie. Er ikke så fin på det "Winning !" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 I kveld skal det pules, og pules kvasst. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 https://www.youtube.com/watch?v=gBaprHhD6CA Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Kan man ikke poste sexgreier i kategori der det hører hjemme? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Slapp av, youtube tillater ikke en eneste nipple engang Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Jo men mener sånt prat som han admiral driver med, æsj. Må huske her er unge kvinner og uskyldige folk her.Syns man burde vis littegrann.. ja vet ikke. , 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg tror ikke det er forskjell på kjønnene lenger angående sex. Men jeg synes også at det er ubehagelig, selv om jeg aksepterer det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Du var tydeligvis ikke her når "tøsinga" var på sitt verste back in the day. Når forumet lignet mere på en homoerotisk chatteside. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Trodde ikke det var uskyldige folk her inne. De blir stort sett skremt vekk. Eller var det bare i alle de tidligere utgavene av tråden? e: Jeg skylder uansett på Latias og Vida, og deres spam av . Endret 9. januar 2016 av Datasmurf Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Jo men mener sånt prat som han admiral driver med, æsj. Må huske her er unge kvinner og uskyldige folk her. Syns man burde vis littegrann.. ja vet ikke. , Hahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hva slags sarte sjeler er det som henger her egentlig? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hva slags sarte sjeler er det som henger her egentlig? Alltid når folk svarer sånn så lurer jeg på hvem som egentlig er sart. Kan ikke få et lite hint uten å gå på person. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Back in the days mistet jo folk regelrett jomfrudommen av å lese ett par sider her. Skal ut og kjøpe panelovn nå. Har så mange voksenpoeng at det renner over Endret 9. januar 2016 av j-- Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Voksenpoeng er for barn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Voksenpoeng er for barn.Takk. Prøver å ikke bli gammel, men er vanskelig når man har kone og eier hus Eventuelt "eier kone, har hus"... 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 I kveld skal det pules, og pules kvasst. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Trist å tenke på at det finnes mennesker som har seg med sånne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå