Llandari Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg vil aldri huske å bruke de Trumf-pengene til noe som helst. Får vel en sjekk i posten du kan betale med på butikken? Niks. De samler seg opp, inntil du bruker dem til noe eller ber om at de skal overføres til konto. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg får i hvert fall sjekk i postkassa med det trumf greiene. Kanskje det er noe innstillinger eller noe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Woo! Unbanna fra Jodel! Da er det bare å komme seg bort fra Orkanger (hvor Jodel ble stengt før jul, og det ble utsendt en masse-ban av alle brukerne, noe som er grunnen til at jeg (uten å vite det) ble bannet også). Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg får i hvert fall sjekk i postkassa med det trumf greiene. Kanskje det er noe innstillinger eller noe? Bare jeg som ikke handler nok tydeligvis. De påstår at de sender ut sjekk fire ganger i året. https://www.trumf.no/Bruke-bonus/Bruk-bonussjekken-i-din-butikk/BS_spmOGsvar/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg vil aldri huske å bruke de Trumf-pengene til noe som helst. Får vel en sjekk i posten du kan betale med på butikken? Niks. De samler seg opp, inntil du bruker dem til noe eller ber om at de skal overføres til konto. Du trenger ikke be dem. Du kan til en hver tid gå inn på trumf.no og sjekke saldo og overføre selv. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Detaljer. Du fyller inn et felt om at du ønsker x kroner overført til konto. Jeg kaller det å be om overføring til konto. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Ah, potetstappe og en salsa med pinjekjerner, chili, og bacon, mens jeg koser meg klassikeren «Spy Hard». Godsaker. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Det er ein del reker som må roast i de tusen hjem vedr. kor spanande Making a Murderer er. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Så første episode i går. Var på Star Wars i kveld. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Det er ein del reker som må roast i de tusen hjem vedr. kor spanande Making a Murderer er. Så nesten hele første episode før jeg gav opp serien. Narrativet virket litt for mye typisk amerikansk sensasjons"dokumentar" ala HC. Skjønner godt at motparten mener den ikke godt nok viser begge sider av saken. (At det dog er mulig den er sann er jeg dog åpen for. Men ettersom jeg baserer min mening om serien på litt under en episode er ikke det noe jeg kan ta stilling til). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Gasslekkasje på kårstø. Må kanskje evakuere men hvorhen? Må jo hoppe i sjøen da. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Men kvifor i HELVETE snakkar han der Dex Carrington engelsk med nokså påtatt aksent heile tida? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Gasslekkasje på kårstø. Må kanskje evakuere men hvorhen? Må jo hoppe i sjøen da. En arm 400 meter vest, et bein 200 meter opp, blodet litt her og der, osv... Enkelt! "Angående evakueringen, så jobber vi på spreng." Endret 7. januar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 På lørdag så skal jeg, mot bedre vitende, holde talen i fatterns 60årslag. Til den talen trenger jeg så mange og forskjellige ord og ting dere har kalt fedrene deres eller hørt andre kalle sine. Det kan være kjærlig, det kan være stygt, det være søtt, det kan være hva som helst. Jeg trenger alt! Post det her og siter meg. Jeg sjekker ikke tråden daglig for tida så da er det veldig greit at jeg får opp notification. Som sagt: Gi meg alle "kjælenavn" og synonymer til far/pappa dere kan komme over. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 På lørdag så skal jeg, mot bedre vitende, holde talen i fatterns 60årslag. Til den talen trenger jeg så mange og forskjellige ord og ting dere har kalt fedrene deres eller hørt andre kalle sine. Det kan være kjærlig, det kan være stygt, det være søtt, det kan være hva som helst. Jeg trenger alt! Post det her og siter meg. Jeg sjekker ikke tråden daglig for tida så da er det veldig greit at jeg får opp notification. Som sagt: Gi meg alle "kjælenavn" og synonymer til far/pappa dere kan komme over. Gammern, skrukketroll, krølltopp, fett tryne (dette er ikke meg), harrytass, 7/11 råner, fattern, tøffelhelt. Jeg har ganske mange upassende også Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Ser meg i spegelen og innser at eg har stjelt stilen til Mac i It's Always Sunny in Philadelphia. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Ser meg i spegelen og innser at eg har stjelt stilen til Mac i It's Always Sunny in Philadelphia. Cultivating mass? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg er blitt mer som Charlie. Er ikke så fin på det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Som sagt: Gi meg alle "kjælenavn" og synonymer til far/pappa dere kan komme over. Gubben, gubbjækel / gubbjævel, padre de familia, pater noster, fader'n, oldingen, antikviteten (hyppig brukt, selv om pappa bare er tretti år eldre enn meg, og jeg fortsatt er relativt ung), støvsamler'n, trykker'n (pappa sitter mye i en stol med iPad-en eller Mac-en og trykker i vei), månemannen, midtlivskrisa (han kjøpte overprisa tråsykkel og økte interessen så mye for trening, at man skulle tro han var klar for både styrkeprøven, st. olavsloppet, og birken), samt noen mer interne som kanskje ikke passer seg helt. Har brukt alle over (samt flere av de Freidig nevnte), men stort sett går det i "Øyh! Du!" eller "Du! Kiis!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå