Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner også å føle meg klar for å gjøre noe annet enn å ha ferie. Jeg har hatt lite fritid de siste månedene og nå har jeg ikke noe annet enn fritid som jeg for det meste bruker på å kjede meg. Ferien er lang i år. Nå har jeg ikke fulltidsjobb lenger. Jeg skal jobbe lørdag kveld, men har ellers ingenting annet å se frem til enn studier 18. januar og det er ikke sikkert jeg får ta mer enn 20 studiepoeng i to emner som antakelig er lite utfordrende. Men nå orker jeg ikke å tilbringe mer tid hos mamma, så jeg drar til leiligheten i Oslo i morgen og prøver å trene og være litt aktiv.

Ellers var jeg nylig på fest med gamle klassekamerater fra videregående. Det var jo trivelig nok, men det var litt skuffende at bare halvparten møtte opp. Det var også skuffende at et par av dem ikke har forandret seg i det hele tatt. Det var ikke så kult å tidvis føle at jeg satt der med en gjeng 16-åringer som oppfører seg dårlig igjen. Men for alt jeg vet tenker kanskje de det samme om meg. Og kanskje det var derfor en del valgte å stå over, fordi de ikke trengte en påminnelse om de barnslige tingene de har vært med på og bli tatt for å være sitt samme gamle jeg på tross av reiser, studier, verneplikt, jobb, kjærester, vennskap, tragedier og alle andre ting de har opplevd og vært en del av de siste fire årene. Jeg merket også at jeg var langt ute på landet da jeg fikk kommentarer på at jeg snakker pent. Etter videregående har jeg til nå bare fått kommentarer på at jeg snakker bredt og blitt mobbet for dialekta mi.

Ellers møtte jeg en annen gammel klassekamerat fra grunnskolen. Jeg har ønsket å ha minimal kontakt med ham etterpå. Men han flyttet visstnok hjemmefra i høst og bor nå i kjelleren i nabohuset til mamma. Jeg var alene hjemme hos mamma på nyttårsaften. Og min gamle klassekamerat hadde glemt å kjøpe potetgull. Så han snakket med mora si, som snakket med mamma, som sendte meg melding og sa at han skulle komme innom og hente en potetgullpose som lå i skapet på kjøkkenet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ellers var jeg nylig på fest med gamle klassekamerater fra videregående. Det var jo trivelig nok, men det var litt skuffende at bare halvparten møtte opp. Det var også skuffende at et par av dem ikke har forandret seg i det hele tatt. Det var ikke så kult å tidvis føle at jeg satt der med en gjeng 16-åringer som oppfører seg dårlig igjen. Men for alt jeg vet tenker kanskje de det samme om meg. Og kanskje det var derfor en del valgte å stå over, fordi de ikke trengte en påminnelse om de barnslige tingene de har vært med på og bli tatt for å være sitt samme gamle jeg på tross av reiser, studier, verneplikt, jobb, kjærester, vennskap, tragedier og alle andre ting de har opplevd og vært en del av de siste fire årene. Jeg merket også at jeg var langt ute på landet da jeg fikk kommentarer på at jeg snakker pent. Etter videregående har jeg til nå bare fått kommentarer på at jeg snakker bredt og blitt mobbet for dialekta mi.

Ellers møtte jeg en annen gammel klassekamerat fra grunnskolen. Jeg har ønsket å ha minimal kontakt med ham etterpå. Men han flyttet visstnok hjemmefra i høst og bor nå i kjelleren i nabohuset til mamma. Jeg var alene hjemme hos mamma på nyttårsaften. Og min gamle klassekamerat hadde glemt å kjøpe potetgull. Så han snakket med mora si, som snakket med mamma, som sendte meg melding og sa at han skulle komme innom og hente en potetgullpose som lå i skapet på kjøkkenet.

http://www.myinstants.com/instant/seinfeld-bass-transition/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så..å tyne dagen for velsignelser betyr å sitte på ræva og se på sport på TV og spise god mat. Ikke gå ut og frelse andre eller gjøre gode gjerninger. Bare sitte inne og glo på TV.

Jeg liker den frekke *wink*'en på slutten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har blitt helt hekta på chicken salsa derfra :( og drive in er så enkelt og greit at det er til å bli feit av

Ah helt enig. Den chicken salsa'n er god!

jaaa nam

Innrømmer at jeg var der igår og hahaha

Lenke til kommentar

'sup?

Browser etter panelovner. Er så jævlig kaldt i huset nå. Klarte ikke nå 20C i stua i går, med varmepumpe og konstant fyr i peisen, det lekker for mye i alle hull som er pga. oppussing. I puben min er det 6 grader... :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...