Skurupu Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Jeg gjør absolutt ikke narr av deg. Jeg har masse respekt for deg. Du har skapt din egen arbeidsplass, du tjener dine egne penger på å selge noe veldig mange setter pris på. Det eneste du mangler er å betale din skatt! (Men jeg skjønner hvorfor du ikke gjør det. Det er samfunnets feil, ikke din.) Endret 5. juni 2015 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg er fortsatt nysgjerrig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ikke bli for creepy nå, karer. Life goes on Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Gjør vel det, men kommer til å være nysgjerrig i 27 minutter til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg gjør absolutt ikke narr av deg. Jeg har masse respekt for deg. Du har skapt din egen arbeidsplass, du tjener dine egne penger på å selge noe veldig mange setter pris på. Det eneste du mangler er å betale din skatt! (Men jeg skjønner hvorfor du ikke gjør det. Det er samfunnets feil, ikke din.) varmer mitt hjerte 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 St. Vincent - Marry Me. Feiende fin plate! Takk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ser ferdig Fullmetal Alchemist: Brotherhood og spiller Minecraft i rundt en time til, før jeg krasjer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Fortsetter å høre på Megadeth. Gjør egentlig ikke en dritt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hva gjør dere denne natt?Desperat rydding og fiksing før fest i morgen. Kaster inn håndklet nå, ser i kryss av trøtthet =D Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Nååå fikk du plutselig et problem med det? nei men folk får jaggu meg overvåke meg om de skal vite noe as Greit nok Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Helt kurant med DumDum og høststemning når det nesten kan sies å være høst ute, også. I dag blir en chill dag, frem til jeg må ut i møkkaværet for å skaffe meg middag. =p Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Sit her på jobb med SHOT THROUGH THE HEART! AND YOU'RE TO BLAME, HONEY, YOU GIVE LOOOOVE A BAD NAME!!! på hjernen. Hadde eg vore aleine i bygget hadde eg latt det ljome i veggane, men eg må bite det i meg. Den skal syngast medan eg, Laffen og Trompeten lagar oss deilig mat til CL-finalen i kveld. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Sit her på jobb med SHOT THROUGH THE HEART! AND YOU'RE TO BLAME, HONEY, YOU GIVE LOOOOVE A BAD NAME!!! på hjernen. Hadde eg vore aleine i bygget hadde eg latt det ljome i veggane, men eg må bite det i meg. Den skal syngast medan eg, Laffen og Trompeten lagar oss deilig mat til CL-finalen i kveld. Du er ikke den eneste som har hatt den på hjernen. Når jeg leste setningen, bare hørte jeg sangen Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Ja, det er definitivt blant dei lettare låtene å få på hjernen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Gjelder mange av Bon Jovi's låter det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Noe som for min del er helt greit. Jeg priser meg lykkelig hver gang jeg får en sang på hjernen som ikke er laget av Kaiser Chiefs eller Kings of Leon. Uansett, tror jeg satte ny pers i korteste bruk av nyvasket t-skjorte før den måtte vaskes igjen. 58 minutter, evt. en tur ut i det som startet som et lett sommerregn, men endte i regn, regn, øsende regn, pøsende regn. Til tross for regnjakke, var jeg søkkvåt, både inni og utenpå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Sett sånt..her er det 20 grader og knallsol. Kom akkurat inn fra en 3 timers rusletur i byen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Her er det 16 grader og noen drypp innimellom. Men føles ikke kaldt ut i det minste. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Veldig vekslande her mellom pøsregn og strålande vær. Samme for meg, for eg sit på kontoret uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå