L4r5 Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Du får si fra på forhånd neste gang du lager en ny DNFK. Lover å gjøre edt om jeg husker det. Kan du sei slik når du juksar? Er vel litt urettferdig.Ja, jeg kan tydeligvis det. Men jeg er en kjent juksemaker da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Tings iboende faenskap heter det vel? Bygde garasje i påska. Eneste dagen det var opphold var når vi la gips i taket... Haha, jepp, 100% det der. Har ca 25kvm terrassebord igjen å bygge på litt under en uke, og en haug med andre ting som også skal være ferdige til neste lørdag. Styr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Så har vel vokst litt opp, men dead baby jokes og fyll er fortsatt fantastiske greier \o/Enda godt det. Begynte å bli bekymra. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Det må du se til å gjøre noe med. Kan prøve, men lover ingenting. Savner "gamle" forumet, nye quote-funksjonen forvirrer meg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Den splitter nye forumkaféen? nice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Savner "gamle" forumet, nye quote-funksjonen forvirrer meg.Trykk på bryteren helt øverst til venstre i editoren. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Savner "gamle" forumet, nye quote-funksjonen forvirrer meg.Trykk på bryteren helt øverst til venstre i editoren. Det gjer jo ting mykje lettare! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Så har vel vokst litt opp, men dead baby jokes og fyll er fortsatt fantastiske greier \o/Enda godt det. Begynte å bli bekymra.Jeg óg. Så kjøpte boka Ponzo for noen uker siden, for å huske hvem jeg er. So much win \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Ja ja, jeg avslutta den forrige på topp. Satser på at jeg ikke ender opp på topp her også. e: Omg, ny tråd! Hei igjen alle sammen. NOPROS! Endret 30. mai 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Ny tråd ja ? Deilig. Får vi se Datasmurf SK2015 som en pangstart ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Livet er ikke verst når man selv kan ligge strekk ut når bilen min blir vasket innvendig og utvendig helt gratis ah Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Livet er ikke verst når man selv kan ligge strekk ut når bilen min blir vasket innvendig og utvendig helt gratis ahspanderte du ikke n fang noen tokens for det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Blast from the past. How you dooin? ...Ser vi ikke er venner på fb lengre, skuff. Nothing personal, er ikke på Facebook lengre, har ikke interesse av å se alle sammens unger og hva de spiser til middag og det fantastiske livet som folk prøver å fremstille over på andre. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Savner "gamle" forumet, nye quote-funksjonen forvirrer meg.Trykk på bryteren helt øverst til venstre i editoren. Wow, takk! Alt blir så mye lettere nå. ...Ser vi ikke er venner på fb lengre, skuff.Nothing personal, er ikke på Facebook lengre, har ikke interesse av å se alle sammens unger og hva de spiser til middag og det fantastiske livet som folk prøver å fremstille over på andre. Ikke sant, veldig forståelig egentlig. Omg, ny tråd! Hei igjen alle sammen. NOPROS! Hei Smurf! Må inrømme at jeg jevnlig leser værspalten din, haha. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Isj rakk ikke å komme på førstesiden. Var og så på min mor i styrkeløft-NM i Askim i dag. Hva har dere gjort i dag da? Edit: Savner litt Det gamle navnet mitt, BananLaks. Er ikke noe du kan fikse, Larsemann? Endret 30. mai 2015 av RammsteinBK Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Skjønner ikke vitsen med å bytte nick, jeg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Nei, angrer på at jeg gjorde det. Kommer ikke til å bytte igjen når jeg er tilbake på det gamle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Nei, dette er bare en smak på mitt framtidige liv som hollywoodfruw Livet er ikke verst når man selv kan ligge strekk ut når bilen min blir vasket innvendig og utvendig helt gratis ahspanderte du ikke n fang noen tokens for det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå