Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å bruke penger på fyrverkeri er nesten like fornuftig som å sette fyr på pengene sine.

Men det er morro. Du lever (antakelig) bare en gang, nyt det! ;)

Og det går opp i røyk ja, men når du tenker på det så kommer alle andre ting du kjøper deg også til å gjøre det en dag. Er bare at, med fyrverkeri så skjer det med en gang. :p

Lenke til kommentar

Å bruke penger på fyrverkeri er nesten like fornuftig som å sette fyr på pengene sine.

Men det er morro. Du lever (antakelig) bare en gang, nyt det! ;)

Og det går opp i røyk ja, men når du tenker på det så kommer alle andre ting du kjøper deg også til å gjøre det en dag. Er bare at, med fyrverkeri så skjer det med en gang. :p

Hadde ett batteri bare ikke kostet en arbeidsdag, så hadde det vært lettere å nyte det.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Nytt godtår, DNFK my lass. Hjemme fra selskap. Har grillet biff ute, hatt en bartender tilgjengelig, store mengder skotsk brunsprit av edelt merke og årgang, og dundra musikk høyt og kraftig nok til å flytte rundt på innvollene, til en verdi av 250k (anlegget, altså). Kan ikke klage på det. Fått i meg nok alkohol til at jeg føler meg litt over brisen, også, men ble for trett til å fortsette drikkinga før jeg begynte å nærme meg salongberusa. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...