Lami Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Må ha fyrverkeri! Selv om jeg drar til andre så blir fyrings likevel. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 og like sikkert som fyrverkeri på nyttårsaften, er fulle (eller dumme) folk som skader seg selv (eller noen andre) fordi de setter fyrverkeri feil så dette velter. Eller at de tenner på heile sulamitten, mens de fremdeles står bøyd over fyrverkeriet.... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Å bruke penger på fyrverkeri er nesten like fornuftig som å sette fyr på pengene sine. Endret 31. desember 2015 av Quote Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Å bruke penger på fyrverkeri er nesten like fornuftig som å sette fyr på pengene sine. Men det er morro. Du lever (antakelig) bare en gang, nyt det! Og det går opp i røyk ja, men når du tenker på det så kommer alle andre ting du kjøper deg også til å gjøre det en dag. Er bare at, med fyrverkeri så skjer det med en gang. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Å bruke penger på fyrverkeri er nesten like fornuftig som å sette fyr på pengene sine. Men det er morro. Du lever (antakelig) bare en gang, nyt det! Og det går opp i røyk ja, men når du tenker på det så kommer alle andre ting du kjøper deg også til å gjøre det en dag. Er bare at, med fyrverkeri så skjer det med en gang. Hadde ett batteri bare ikke kostet en arbeidsdag, så hadde det vært lettere å nyte det. Endret 31. desember 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nyttår, runketryner. Og til dere andre også. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nytt år folkens! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nyttår Kafeen uten den spesielle Een fordi jeg vet ikke hvordan man skriver den! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nyttår til alle og enhver. Despite of our differences, let's live in peace and harmony 2016 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Nytt godtår, DNFK my lass. Hjemme fra selskap. Har grillet biff ute, hatt en bartender tilgjengelig, store mengder skotsk brunsprit av edelt merke og årgang, og dundra musikk høyt og kraftig nok til å flytte rundt på innvollene, til en verdi av 250k (anlegget, altså). Kan ikke klage på det. Fått i meg nok alkohol til at jeg føler meg litt over brisen, også, men ble for trett til å fortsette drikkinga før jeg begynte å nærme meg salongberusa. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Nytt år, og nye muligheter! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Startet det nye året med søvnproblemer Menmen, hadde nå en hyggelig kveld i går. Bra folk, god middag, god dessert, god drikke og litt kortspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå