Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, har vært nesten alkoholfri hele jula, så har ikke dårlig samvittighet for å ta meg litt mer på nyttårsaften  :xmas:

Blir nok et par glass calvados og champis, og fant akkurat ut at mutter ikke hadde fått med seg alt øl på hytta, så da har jeg øl til maten også.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Lite her også i jula, men har mista løsten på å drikke for mye. Knapt nok vært brisen etter en helvetes fyllekule før jul hvor alt ble svartere enn svartest. Da huska jeg ikke at jeg la meg en gang og siste timen før jeg forsvant er borte :p . Etter det så har jeg sliti med huepiner i forbindelse med alkohol.

Endret av Rolf_X
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Savner Tou pilsner, produsert i Rogaland, that is.

Er for øvrig nettopp kommet hjem fra en tur på Cardinal. Noe av det beste jeg gjør når jeg drar til Stavanger. Ble bare to øl i kveld, da. En likte jeg, den andre avskydde jeg. Har fortsatt et særdeles ambivalent forhold til trøndersk øl. Dahls er jo helt ille. Det samme kan jeg si om kveldens andre øl, Rein Kloster Øl * Crazy (smakte råtten lakris, fusel, og ammoniakk, og etterlot en oljete hinne på tunga mi), mens kveldens første; Stjørdalsbryggeriet Skarven Märchen, var svært god.

Lenke til kommentar

Har nettopp kommet hjem etter en tur på byen. Avslører ikke hvilken by, men har det egentlig noe å si? Kvelden var strålende og bød på interessant prat med flere venner jeg ikke har møtt på tre-fire år, helt fram til noen fikk en "glimrende" ide om å stikke ut. Jeg hadde mine motforestillinger, men da flere virket interesserte valgte jeg å holde mine antipatier for bylivet for meg selv. Ikke overraskende endte det med at vi møtte flere kjente og dro til et høylydt utested hvor ingen gadd å danse, og folk raskt gikk lei av å rope i hverandres ører.. Jeg tilbrakte store deler av kvelden knugende fast til en halvliter med øl mens jeg sporadisk ropte eller ble ropt til og egentlig tenkte at kvelden nok hadde blitt mye bedre om vi bare hadde blitt værende hjemme i den stille, hyggelige kjellerstuen. I stedet for å avslutte kvelden med å mimre om gamledager, utveksle historier og lignende ble vi alle stående og se på hverandre mens et liveband spilte musikk ingen av oss egentlig liker mens vi bare ventet på at førstemann skulle stikke så vi andre også kunne gå uten å være den første, kjipe fyren. Det er i stunder som dette at jeg kjenner at jeg virkelig ikke er en partyløve.  :wee:

Lenke til kommentar

Har nettopp kommet hjem etter en tur på byen. Avslører ikke hvilken by, men har det egentlig noe å si? Kvelden var strålende og bød på interessant prat med flere venner jeg ikke har møtt på tre-fire år, og tok seg enda mere opp da noen fikk en glimrende ide om å stikke ut. Jeg hadde ingen motforestillinger, og da flere virket interesserte lot jeg min min mersmak for bylivet vise. Ikke overraskende endte det med at vi møtte flere kjente og ble på et middels høylydt utested hvor ingen gadd å danse, og folk snakket vennskaplig til hverandre. Jeg tilbrakte store deler av kvelden knugende fast til en halvliter med øl mens jeg snakket med kjente og ukjente og tenkte at det var et sjakktrekk å bli værende på utestedet vi møttes på. I stedet for å avslutte kvelden med å tisse på gatehjørner, utvekslet vi historier og lignende til vi alle hadde fått mat og skyss vel hjem. Det er i stunder som dette at jeg kjenner at jeg virkelig er en partyløve

Endret av Teitgutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

To nærmest identiske historier med vidt ulike utfall.  :wee: Dersom du faktisk var ute i kveld, og dette ikke er et stunt for å meg til å føle at alt hadde gått mye bedre om jeg hadde hatt en annen innstilling, må jeg si at dette er en god illustrasjon på at enhver mynt har to sider; det en person anser for å være dørgende kjedelig kan en annen nyte til det fulle. Om det var et middels høylydt utested du isåfall frekventerte, må jeg si meg misunnelig. Jeg hører fortsatt den umiskjennelige susingen etter litt for høy musikk i et litt for lite lokale.

Lenke til kommentar

Misliker sterkt det at alt for mange utesteder bare fyrer anlegget på max. typisk hele utestedet også, så man må gå på utsiden for å faktisk si mer enn to ord før du får er "HÆÆÆ" tilbake.

Gjort dagens gode gjerning alt, kjørte en kar jeg jobbet med i fjor hjem (25 min hver vei) nå midt på natta.

Skulle ha sovet, men fikk nå ikke sove da jegså han prøvde å komme seg hjem, så tenkte å være hyggelig.

Hadde jeg trodd på karma, så ville jeg håpet på et bra nyttår.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg har ikke kommet hjem etter en tur på byen. Jeg avslører ikke hvilken by, men har det egentlig noe å si? Kvelden var rimelig ordinær og kjedelig uten prat med gamle venner jeg ikke har møtt tre-fire år eller noen andre. Jeg fikk ingen glimrende idé om å stikke ut. Ikke overraskende endte det med at jeg ble liggende på senga på et svært stille sted der ingen gadd å danse og ingen snakket med hverandre. Jeg tilbrakte store deler av kvelden knugende på en potetgullpose foran Netflix. Det er i stunder som denne at jeg virkelig kjenner at jeg er forever alone.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Usikker på hva kvelden bringer. I sjutida skal jeg spise biff og drikke champagne, og så får vi se hva som skjer. Er blitt invitert med til halvsøsknene til typen til søss, men de ender vel bare på et kleint utested, og jeg er mer en brun pub-kinda guy. Det viktigste for meg er uansett å se fyrverkeriet, siden jeg kommer til å være på et sted hvor jeg ikke får fyrt opp selv. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...