SpongeFrog Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Tre av trådane på framsida av seksualdelen handlar om intimbarbering. Ok Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Haha, ser gjennom forskjellige kanaler på TV og plutselig ser jeg Sjur med Coca Cola t-skjorta. Surrer jeg rundt på VGTV også? Oh yes! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Haha, ser gjennom forskjellige kanaler på TV og plutselig ser jeg Sjur med Coca Cola t-skjorta. Surrer jeg rundt på VGTV også? Oh yes! Djeez. Synes det holdt med papiravisa og nett, altså. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Mtp. at det finst ganske mange hjortar og sånt ute i plenen på våren, synest eg det er oppsiktsvekkande at eg aldri ser dei dei gongene eg er ute og går i skogen ellers på året. Uansett, denne jula er eit kjempestort antiklimaks. Nok ferie no. Eg vil til Oslo og begynne på studier igjen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Fant ut at drikkevann holder seg i tusen år(!), bare du skrur fast korken. Og jeg tullingen som har skiftet vann hver uke i den flaska jeg har med i bilen, fordi ellers trodde jeg det råtnet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Fant ut at drikkevann holder seg i tusen år(!), bare du skrur fast korken. Og jeg tullingen som har skiftet vann hver uke i den flaska jeg har med i bilen, fordi ellers trodde jeg det råtnet. Det råtner nok det du har i bilen. Vann må være sterilt for å holde seg. Om du fyller kokende vann på en steril beholder og skrur igjen korken fort som fy så holder det seg (samme som syltetøy, pastasaus på glass, etc). Idet du åpner kommer det bakterier oppi og det begynner å bli ødelagt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Det er ikke det som står på forskning.no "- Hvis vannet er tildekket og i utgangspunktet av god kvalitet, kan det i prinsippet stå i tusen år. Det gjelder også vann som er tappet fra springen." Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Husk at polet ikke er åpent i morgen, folkens. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 På lørdag fyller eg år. Lurer på om eg får noko tøft. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Skal invitere folk til nyttår, med middag, når synes dere det er greit å starte? Greit å ikke begynne for tidlig så det blir mange timer med dødtid, men greit å ikke begynne for sent heller når vi skal ha et måltid. Endret 30. desember 2015 av multisync Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Skal invitere folk til nyttår, med middag, når synes dere det er greit å starte? Greit å ikke beynne for tidlig så det blir mange timer med dødtid, men greit å ikke begynne for sent heller når vi skal ha et måltid. Spise i 6-7-tia er fint. Vin/øl til maten, så ruller kvelden videre av seg selv :] Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Hehe, trodde kanskje det ble litt tidlig jeg da? Men kanskje like greit å bli ferdig med maten med litt ekstra tid før midnatt. Da var det bare å støvsuge og rydde litt og finne ut hva jeg kan gjøre delvis ferdig i dag av maten. Edit: inviterte nå til kl. 19, da blir det middag 19.30 ish. Fant ut at noen skulle på jobb og ville ha et par timer før de dukket opp. Endret 30. desember 2015 av multisync Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg er selv invitert til nyttårsmiddag klokka 19, som er et normalt tidspunkt så vidt jeg husker fra tidligere år. Nå valgte jeg imidlertid å takke nei fordi det er langt unna, i Rakkestad. Jeg visste ikke at jeg kjente noen der, men jeg antar at verten har flyttet dit. Hvilket er enda merkeligere, at noen flytter til Rakkestad. Pappa bor i Halden, så jeg kunne til nøds sovet der hvis jeg hadde ordnet transport, men det er likevel lenger enn jeg orker å reise. Jeg ser heller ikke verten eller noen av de andre inviterte som gode venner, så da vil jeg heller sitte alene med en pizza og film i Oslo. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Dude, prime opportunity til å møte nye folk! Men ser den litt da, Rakkestad er ikke akkurat universets navle hvis man bor i Oslo. Jeg endte nå opp med å lage mitt eget lille selskap i siste liten siden alt annet falt igjennom, det betyr god mat og få, men gode venner Men betyr også at jeg ikke treffer noen nye folk og mangel på nyttårskyss enda et år Endret 30. desember 2015 av multisync Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Men ser den litt da, Rakkestad er ikke akkurat universets navle hvis man bor i Oslo. Rakkestad er vel egentlig aldri universets navle, sånn uansett hvor man bor ... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Skulle vel skrevet "spesielt" hvis man bor i Oslo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Rakkestad er da ikke så ille, hadde heller dratt dit enn til Oslo. Selv feirer jeg i Stavanger, og her er det knall. 10 varmegrader, nada sne og is, og vind kraftig nok til at jeg kan lene meg på den uten å frykte at jeg plutselig skal falle. Dette gjorde selvfølgelig flyturen nedover Vestlandet særdeles interessant, men jeg merka ikke så mye, for jeg satt og koste meg med boka "Sovjetistan" (anbefalt av Mchansern) og DumDum Boys på øra, men ungene på flyet slutta i det minste å skrike, så det var jo bra. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Ser ut til at jeg må sitte mutters aleine med biff i morgen kveld ...Fantastisk Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 - Men det trenger ikke å bli så ille, for Biff Hooper er en bra kar, sa Chet Morton. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Det er en emojji som bare blir en firkant med kryss på mobilen min. Hvordan finner jeg ut hva det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå